Extr transferkosten omdat ik een rolstoel meeneem
Boek je een reis bij Sunweb.. meld je aan dat je met zuurstof en een rolstoel vliegt.... Gaan we aanmelden mevrouw.. staat ook in de boeking vermeld.. Bel ik vanmiddag met Transavia om de stoelen te regelen.. weten ze van niets is niets aangemeld..Maar heb dit gelukkig met Transavia zelf kunnen regelen. Bel je vervolgens Sunweb,,,, ojee... mevrouw ja is niet goed gegaan... gaan het alsnog aanmelden... Bellen ze later terug.. we willen wel aanmelden dat u met een rolstoel reist alleen moet u dan wel 17,50 transferkosten betalen... heen en terug... Dus € 35,00 Ik.. hoezo dan... ja voor de rolstoel mevrouw.. Ik: ik heb nog nooit extra voor tranfer hoeven te betalen. Ik: betalen mensen met een kinderwagen ook deze prijs en waar kan ik dit terug vinden op jullie website.. Ja weet ik ook niet maar wordt door de plaatselijke dienst die de transfer doet bepaald.. en mensen met een kinderwagen betalen dit niet... Voel me zo onder de hand gediscrimineerd door Sunweb.. Mag dit zomaar
Wel ja, gediscrimineerd. Achter een kinderwagen loopt meestal pa of ma. Moet uw rolstoel door iemand geduwd worden?
En u had natuurlijk eerst Sunweb moeten laten regelen. Op die boeking staan daar toch geen kosten voor?
Van de sunweb site:
Rolstoel/Scootmobiel mee:
Houd er rekening mee dat jouw rolstoel of scootmobiel niet altijd zomaar mee kan in de normale transfer. Soms worden er extra kosten gerekend voor het meebrengen van de rolstoel in de standaard transfer. In andere gevallen is het mogelijk dat er een speciale transfer moet worden aangevraagd. De kosten hiervoor zijn voor jouw eigen rekening.
Dit vind ik na 3 seconden googelen, maar dat terzijde.
Overigens, het woord "gediscrimineerd" wordt wel weer heel erg gemakkelijk in de mond genomen ............
Waar ik inmiddels echt van baal is dat eeuwige "JOU/JOUW" . Ik heb niet bij de lui van Ziggo, Sunweb of Tom-Tom op school gezeten! Dat iemand dat tegen me zegt tijdens een gesprek (ook een veel jonger iemand)... kan ik mee leven en omdat het vaak in een ontspannen sfeer is met al of niet bekenden, maar in een zakelijk schrijven aan een klant of mogelijke klant... kan echt niet!
Als je je druk maakt over tutoyeren heb je niks anders te doen lijkt me....
Dat het in de reisinfo van Sunweb staat is geen antwoord op de vraag. Maar aangezien er ook bij sommige andere maatschappijen iets dergelijks staat, zal het wel mogen en heeft mevrouw tot nu toe geluk gehad.
@Jorisw , heeft niks te maken met " heb je niks anders te doen " gaat wel over beleefheidsvormen , je hebt ze of je hebt ze niet .
Ik ben het volledig eens met @digioma zakelijk praat / of schrijf je zo niet .
Ach, de wereld om ons heen is één grote chaos, en om je om zoiets onbenulligs dan nog druk te maken. Jij of u, bepaalde sites zijn meer gericht op jongeren dan op ouderen, vandaar de jij-vorm.
De wereld om ons heen is altijd een grote chaos en wat de één onbenullig vindt, vindt de ander een teken van respect. Persoonlijk vind ik dan jij en jouw nog een graadje erger dan je. Voor mijn gevoel is dat meer gepast om een kind toe te spreken dan een klant.
Je had het al geregeld met Transavia? .Maar heb dit gelukkig met Transavia zelf kunnen regelen.
Waarom Sunweb dan weer bellen? Bel je vervolgens Sunweb,,,, ojee... mevrouw ja is niet goed gegaan... gaan het alsnog aanmelden..
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer