door Petjeford 23 jun. 2018 om 12:06
Vakantie & reizen

Ferries.nl en directferries.com onbereikbaar na boeking overtocht

Op 10 juni hebben wij een ferry retour geboekt en betaald via ferries.nl/directferries.com met een annulerings verzekering. We realiseerden ons direct dat we de verkeerde datum hadden geboekt en wilde deze dus meteen wijzigen. Dit blijkt niet mogelijk want ferries.nl en directferries.com reageren niet op de verzonden emails, de telefoon schakelt door naar klassieke muziek en wordt niet opgenomen en het inloggen op het account lukt ook niet (na 30 pogingen). Ook contact met Trasmediterranea levert geen reactie.




Help, hoe kunnen wij nu de tickets aanpassen? of überhaupt annuleren?

10187 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door tijger1 - 23 jun. 2018 om 12:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U kunt toch inloggen en dan op boekingen beheren klikken?

Ma
door MaudvanPraagh 23 jun. 2018 om 12:29
Antwoorden / Vragen

Er staat toch duidelijk dat we NIET KUNNEN inloggen?? ????

door aurora1 24 jun. 2018 om 18:03
15646 Antwoorden / 6 Vragen

Zo zo, lekkere toon heeft u met die nodeloze hoofdletters en overdreven veel vraagtekens.
Weet u dan niet , of kunt u zelfs niet bedenken dat je daarmee nergens iets bereikt en al helemaal niet als u gratis hulp wilt?
Ik kan overigens gewoon inloggen. Doet u niet iets verkeerd?

door tenormin - 23 jun. 2018 om 12:12
16089 Antwoorden / 100 Vragen
1

Misschien is dit een mogelijkheid:
https://www.directferries.nl/contact.htm

Ma
door MaudvanPraagh 23 jun. 2018 om 12:29
Antwoorden / Vragen

Nope ????

door aurora1 24 jun. 2018 om 18:04
15646 Antwoorden / 6 Vragen

Huh?

door tenormin 24 jun. 2018 om 18:20
16089 Antwoorden / 100 Vragen

@aurora1. Ja, best vriendelijk van @maupvanpraagh. Maar ja, tegenwoordig is het kennelijk 'gewoon'. Daarom ook maar geen reactie gegeven.

door tijger1 24 jun. 2018 om 18:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik denk dat de vragenstellers veronderstellen dat wij vorstelijk betaald worden om ze iets aan te doen. Sommige vragenstelkers worden steeds horketiger.

door tenormin 24 jun. 2018 om 18:50
16089 Antwoorden / 100 Vragen

Kan het ook zo zijn, hand in eigen boezem, dat wij ook onvriendelijker antwoord geven?

door marita5 - 23 jun. 2018 om 12:27
10207 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Petjeford , 

Contact : 

  • Bellen vanuit Nederland: 0900 404 1404* Bellen vanuit het buitenland: (+31) 208 08 50 06
  • Vragen per e-mail: nl@directferries.com
  • Openingstijden: Ma - Vrij: 0900 - 1800.
  • Gesloten: Op zaterdag, zondag, 25 december, 26 december en 1 januari. 

  • Kunt u niet inloggen op uw account , verander dan eens van browser . 
Bron : directferries.nl

Ma
door MaudvanPraagh 23 jun. 2018 om 12:32
Antwoorden / Vragen

Alles geprobeerd, niks werkt. Op klacht.nl al contact gehad met groetenvanmax maar niemand schijnt te kunnen helpen . 

door tenormin 24 jun. 2018 om 18:21
16089 Antwoorden / 100 Vragen

@maud, van Max krijg je ook geen groenten. ;-)

door marita5 - 23 jun. 2018 om 12:41
10207 Antwoorden / 15 Vragen
2

@petjeford , 

Probeer dit e-mailadres eens : 

customer.services@directferries.com. 

Directferries is gevestigd in Londen , neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .

https://www.eccnederland.nl/nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

He
Henk M dg - 29 nov. 2021 om 09:00
Winkels & webshops

Statigeld

Wat ik erg vreemd vind is dat je de statiegeld flessen alleen kunt inleveren bij de gekochte supermarkt. Als ze er voor willen zorgen dat het sluitend is dan zou je elke fles, waar ook gekocht, moeten kunnen inleveren bij een flessen inname.


Lees meer

MJ_078 - 23 jan. 2021 om 12:25
Geldzaken & recht
Fit for free ‘oplichting’ praktijken

Fit for free ‘oplichting’ praktijken

Goedemiddag,

Om het vrij kort proberen te houden. Vorig jaar heb ik een abonnement afgesloten bij de Fit for Free. In de eerste lockdown hebben ze netjes de incasso's stopgezet. Erg fijn aangezien ik zelf ook geen inkomsten heb tijdens deze lockdowns (18 jarige HBO student).

Nu we met z'n allen in lockdown 2.0 zitten en de sportschool al maanden dicht is blijven ze keer op ke ... Lees meer

Ma
Maaikesok - 29 nov. 2021 om 01:51
Huishouden & energie
Vanish BLEEKT Wel!!!

Vanish BLEEKT Wel!!!

Goedenacht.   Ik had een nieuw beige tshirt gekocht van het merk Balenciaga. Ik had een paar vlekken erop en kocht dus de Vanish oxi advance. Ik heb de vlekken van het t shirt behandeld met de Vanish oxi advance (ZONDER bleek stond er op de verpakking).    Het product beloofde dit: Ontdek Vanish Oxi Advance - Multi Power Poeder - 600 g, bleekvrije vlekverwijderaar. De krachtige formule verw ... Lees meer