Pe
door Petjeford Jun 23, 2018 om 12:06
Vakantie & reizen

Ferries.nl en directferries.com onbereikbaar na boeking overtocht

Op 10 juni hebben wij een ferry retour geboekt en betaald via ferries.nl/directferries.com met een annulerings verzekering. We realiseerden ons direct dat we de verkeerde datum hadden geboekt en wilde deze dus meteen wijzigen. Dit blijkt niet mogelijk want ferries.nl en directferries.com reageren niet op de verzonden emails, de telefoon schakelt door naar klassieke muziek en wordt niet opgenomen en het inloggen op het account lukt ook niet (na 30 pogingen). Ook contact met Trasmediterranea levert geen reactie.




Help, hoe kunnen wij nu de tickets aanpassen? of überhaupt annuleren?

19216 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jun 23, 2018 om 12:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U kunt toch inloggen en dan op boekingen beheren klikken?

Ma
door MaudvanPraagh Jun 23, 2018 om 12:29
Antwoorden / Vragen

Er staat toch duidelijk dat we NIET KUNNEN inloggen?? ????

aurora1
door aurora1 Jun 24, 2018 om 18:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zo zo, lekkere toon heeft u met die nodeloze hoofdletters en overdreven veel vraagtekens.
Weet u dan niet , of kunt u zelfs niet bedenken dat je daarmee nergens iets bereikt en al helemaal niet als u gratis hulp wilt?
Ik kan overigens gewoon inloggen. Doet u niet iets verkeerd?

tenormin
door tenormin - Jun 23, 2018 om 12:12
16826 Antwoorden / 108 Vragen
1

Misschien is dit een mogelijkheid:
https://www.directferries.nl/contact.htm

Ma
door MaudvanPraagh Jun 23, 2018 om 12:29
Antwoorden / Vragen

Nope ????

aurora1
door aurora1 Jun 24, 2018 om 18:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Huh?

tenormin
door tenormin Jun 24, 2018 om 18:20
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@aurora1. Ja, best vriendelijk van @maupvanpraagh. Maar ja, tegenwoordig is het kennelijk 'gewoon'. Daarom ook maar geen reactie gegeven.

tijger1
door tijger1 Jun 24, 2018 om 18:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik denk dat de vragenstellers veronderstellen dat wij vorstelijk betaald worden om ze iets aan te doen. Sommige vragenstelkers worden steeds horketiger.

tenormin
door tenormin Jun 24, 2018 om 18:50
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Kan het ook zo zijn, hand in eigen boezem, dat wij ook onvriendelijker antwoord geven?

marita5
door marita5 - Jun 23, 2018 om 12:27
11507 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Petjeford , 

Contact : 

  • Bellen vanuit Nederland: 0900 404 1404* Bellen vanuit het buitenland: (+31) 208 08 50 06
  • Vragen per e-mail: nl@directferries.com
  • Openingstijden: Ma - Vrij: 0900 - 1800.
  • Gesloten: Op zaterdag, zondag, 25 december, 26 december en 1 januari. 

  • Kunt u niet inloggen op uw account , verander dan eens van browser . 
Bron : directferries.nl

Ma
door MaudvanPraagh Jun 23, 2018 om 12:32
Antwoorden / Vragen

Alles geprobeerd, niks werkt. Op klacht.nl al contact gehad met groetenvanmax maar niemand schijnt te kunnen helpen . 

tenormin
door tenormin Jun 24, 2018 om 18:21
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@maud, van Max krijg je ook geen groenten. ;-)

marita5
door marita5 - Jun 23, 2018 om 12:41
11507 Antwoorden / 15 Vragen
2

@petjeford , 

Probeer dit e-mailadres eens : 

customer.services@directferries.com. 

Directferries is gevestigd in Londen , neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .

https://www.eccnederland.nl/nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer