Ferries.nl en directferries.com onbereikbaar na boeking overtocht
Op 10 juni hebben wij een ferry retour geboekt en betaald via ferries.nl/directferries.com met een annulerings verzekering. We realiseerden ons direct dat we de verkeerde datum hadden geboekt en wilde deze dus meteen wijzigen. Dit blijkt niet mogelijk want ferries.nl en directferries.com reageren niet op de verzonden emails, de telefoon schakelt door naar klassieke muziek en wordt niet opgenomen en het inloggen op het account lukt ook niet (na 30 pogingen). Ook contact met Trasmediterranea levert geen reactie.
Help, hoe kunnen wij nu de tickets aanpassen? of überhaupt annuleren?
U kunt toch inloggen en dan op boekingen beheren klikken?
Er staat toch duidelijk dat we NIET KUNNEN inloggen?? ????
Zo zo, lekkere toon heeft u met die nodeloze hoofdletters en overdreven veel vraagtekens.
Weet u dan niet , of kunt u zelfs niet bedenken dat je daarmee nergens iets bereikt en al helemaal niet als u gratis hulp wilt?
Ik kan overigens gewoon inloggen. Doet u niet iets verkeerd?
Misschien is dit een mogelijkheid:
https://www.directferries.nl/contact.htm
Nope ????
Huh?
@aurora1. Ja, best vriendelijk van @maupvanpraagh. Maar ja, tegenwoordig is het kennelijk 'gewoon'. Daarom ook maar geen reactie gegeven.
Ik denk dat de vragenstellers veronderstellen dat wij vorstelijk betaald worden om ze iets aan te doen. Sommige vragenstelkers worden steeds horketiger.
Kan het ook zo zijn, hand in eigen boezem, dat wij ook onvriendelijker antwoord geven?
Hallo Petjeford ,
Contact :
- Bellen vanuit Nederland: 0900 404 1404* Bellen vanuit het buitenland: (+31) 208 08 50 06
- Vragen per e-mail: nl@directferries.com
- Openingstijden: Ma - Vrij: 0900 - 1800.
- Gesloten: Op zaterdag, zondag, 25 december, 26 december en 1 januari.
- Kunt u niet inloggen op uw account , verander dan eens van browser .
Alles geprobeerd, niks werkt. Op klacht.nl al contact gehad met groetenvanmax maar niemand schijnt te kunnen helpen .
@maud, van Max krijg je ook geen groenten. ;-)
@petjeford ,
Probeer dit e-mailadres eens :
customer.services@directferries.com.
Directferries is gevestigd in Londen , neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .
https://www.eccnederland.nl/nl
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer