Gedupeerd ryanair
Wij zouden afgelopen 10 september om 14:30 van Eindhoven naar Rome vliegen met Ryanair. Nu is deze vlucht geannuleerd! ( reden niet bekend) pas om 16:30 werd er gezegd 'technische redenen" En er was nog een vlucht zomaar geannuleerd! ( die naar een heel ander land ging) Nu wil ik een claim indienen bij EUclaim, is het niet mogelijk!??!?? we hebben niks gekregen op de luchthaven geen hulp bij hotel/ taxi eten etc.. niks! Nu wetende dat Ryanair zo bezig is met al die vluchten te annuleren was die van ons een voorbode, deze hele ellende is die zondag al begonnen, alleen wat je nu op het nieuws hoort is, is afgelopen weekend! Ik sta nu dus met de rug tegen de muur en krijg mogelijk helemaal niets vergoed! HELP
Groet Linda Croezen
Ryanair is volop in het nieuws geweest met 100 of 200 stakende/zieke piloten en moesten 40 tot 50 vluchten per dag afzeggen. Niets meegekregen?
Was Air Berlin? Toch.
Jup, de piloten van AirBerlin hadden zich massaal ziekgemeld. Maar Ryanair heeft ook problemen met de piloten, die massaal ontslag nemen omdat ze bij een andere maatschappij betere arbeidsvoorwaarden hebben (rusttijden) èn voldoende verdienen om van het salaris ook een gezin te kunnen onderhouden.
Op beide groepen - de piloten van AirBerlin en van Ryanair - wordt momenteel gejaagd door een paar maatschappijen uit het Midden-Oosten en Oost-Europa. Ik denk, dat we de komende tijd vaker geannuleerde vluchten in het nieuws krijgen, ook bij EuroWings en EsayJet.
De consumentenbond is er al op ingesprongen en wil van alle gedupeerde de kosten vergoed hebben.
Hallo Linda Croezen ,
Lees ook hier , klik op de rode regels .
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/consumentenbond-contractbreuk-door-ryanair
Neem ook eens contact op met ECC ,
https://www.eccnederland.nl/nl
Direct by Ryanair claimen, deze keer betalen ze alles en iedereen terug.
Oorzaak zijn de krappe vluchtschema's en de Ierse Luchtvaartinspectie heeft gedreigd met hardere maatregelen, als Ryanair niet iets zou doen. Met het schrappen van vluchten komt er meer lucht in het schema, zodat alle verplichte controles en checks kunnen worden uitgevoerd zonder extreme tijdsdruk. Tot aan de invoering van het winterschema worden niet alle vluchten meer uitgevoerd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Wie is verantwoordelijk voor leeghalen huurwoning?
Mijn zoon heeft ongeveer 10 jaar bij zijn moeder ingewoond.Een verzoek om ingeschreven te worden als medehuurder is door de woningbouwvereniging afgewezen.
Zijn moeder is inmiddels overleden en hij heeft een andere woning.
Er is geen erfenis, alleen (uitvaart) kosten.
In hoeverre is hij aansprakelijk voor de volledige ontruiming van het huis & tuin?
Alvast bedankt voor de rea
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer