mi
door mirandakl Nov 14, 2011 om 15:08
Vakantie & reizen

Geen annulering na voldaan voorwaarden

Wij zijn tefonische benaderd voor een hotelgroup passsport en na onvangst conform voorwaarden retour gestuurd aan hotel group.
Na vele telefoontjes en e-mails sturen krijg ik geen antwoord van hotel group wel incasso buro mkbusiness met eerste tweede en gerechtelijkl procdure aankondiging. Wat kan ik doen HOTELGROUP belt niet terug nog nooit en MKBusiness kan niks anders doen dan incaseren moet ik een advocaat nemen help?

1850 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 14, 2011 om 15:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mirandakl,

Veel klachten over!

5j.Opzegging van abonnementen en eventuele hiermee samenhangende correspondentie dient uitsluitend te geschieden aan:

HotelGroup
T.a.v. Ledenadministratie
Postbus 77
3970 AB Driebergen Rijssenburg
onder vermelding van naam, adres, telefoonnummer, klantnummer EN e-mailadres

5k.De opzegging is definitief zodra deze door HotelGroup schriftelijk(per email) is bevestigd.

Heb je wel binnen de termijn van 7 werkdagen geannuleerd conform de wet koop op afstand?

vladja
door vladja - Nov 14, 2011 om 15:36
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Je bent de enige niet, zie hier....
of hier....

Stuur een brief aan het incassobureau en verwijs ze naar genoemde websites, met de mededeling dat er van hun cliënt niet veel deugt. Dat ook JIJ op geen enkele manier contact met de betreffende organisatie krijgt over het inschakelen van het incassobureau, daar je conform de voorwaarden geannuleerd hebt.

Dat je dus de vordering betwist en deze beslist niet gaat betalen. Wie eist, bewijst, dat jij nog geen enkel bewijs gezien hebt en jij hebt wel het bewijs dat je conform de voorwaarden opgezegd hebt. Besluit met de mededeling dat je het incassobureau voorstelt eerst maar eens een onderzoek in te stellen naar de handel en wandel van hun opdrachtgever en over deze specifieke vordering contact op te nemen met de opdrachtgever wegens de be-eindiging.

Bewaar alle papieren hiervan een flink aantal jaren. Vaak worden "oninbare vorderingen" na een paar jaar verkocht voor een zacht prijsje aan het volgende incassobureau en dan begint het hele circus opnieuw.

Vladja

mi
door mirandakl - Nov 14, 2011 om 20:07
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, een dag na ontvangst retour gestuurd en ze hiervan op de hoogte gesteld van een mail.
voldoende gefrankeerd compleet en in orginele verpakking conform de voorwaarden die ze noemen in artikel 11.7

mi
door mirandakl - Nov 14, 2011 om 20:09
2 Antwoorden / 1 Vragen

dank jullie wel voor de tips
ook het incasso buro heb ik meerdere keren gebeld maar ik zal ze inderdaad een kopie van de voorwaarden sturen waarin dit staat de rest zijn ze al van op de hoogte en hun krijgen wel contact met hotelgroup hoofdkantoor ik niet

vladja
door vladja - Nov 14, 2011 om 20:15
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Schrijf een brief en behoud een kopie. Een telefoongesprek is naderhand nooit te bewijzen. Eigenlijk ook aangeekend versturen.

Vladja

wi
door willem f. - Dec 2, 2011 om 21:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Eén van mijn deelnemers die ik help om uit financiële problemen te komen, is hier ook ingetrapt en omdat hij geen woord kan lezen en zij zwak begaafd is, hebben ze dat laten liggen tot ik kwam, en toen lagen er al de aanmaningen van mkbusiness.
Volgens mij is dit legale diefstal, want ze handelen volgens de wet als je het pakket niet binnen 7 dagen hebt teruggestuurd. Maar wat ik veel belangrijker vind, is dat passport wel effectief of is het nep. Hoe kun je nou voor 153 euro een heel jaar in hotels overnachten, dus dit stinkt naar de misdaad.
Dus wie heeft ervaringen in het gebruik van dat passport, want als ze lucht hebben verkocht, dan staan we sterker dan zonder dit gegeven
Wim F.

da
door daannlnl - Feb 23, 2012 om 20:12
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal!

Ik ben rechtenstudent en mijn lieve zusje is er ook ingestonken. Nu kan ik mij daarbehoorlijk boos over maken zeker omdat het illegaal is.

Dit betreft een timeshare product waarbij er een schriftelijk contract getekend moet worden. Zolang je geen handtekening hebt gezet is de overeenkomst nietig.

Betaal ook niet!!!

Ik heb een email adres voor info : hotelgroupklacht@gmail.com

Ik heb contact met consuwijzer/consumentenbond/meldpunt en een advocaat voor evt aangiftes. Ik kom zsm er op terug onder welke wetsartikelen aangifte gedaan kan worden.

Betaal niet, bandopname is jiet rechtsgeldig in deze, en pas op mkbusiness incasso!!!!! Ze mogen niets, ze kunnen niets maar intimideren doen ze heeeel fanatiek en mensen die misschien onzeker zijn maken dan alsnog geld over..

Succes en mail me maar voor vragen!

Gr Daan