AB
door ABronneberg 12 feb. 2019 om 14:39
Vakantie & reizen

Geen geld terug gestort bij uitcheck gemist via NS flex

Op 17 januari was ik vergeten uit te checken met mijn NS flex. Ik heb NS gebeld op 21 januari om dit door te geven. Alles was in orde en het bedrag zou teruggestort worden. Vandaag, 12 februari heb ik nog steeds geen restitutie gezien. Ik weer gebeld, na het een en ander uitgezocht te hebben door de medewerkster van de NS (dit gesprek duurde bijna 16 minuten), kreeg ik te horen dat bij NS flex geen geld wordt teruggestort maar wordt verrekend met de volgende factuur die eraan komt. Ook bleek dat de eerdere collega de fout had gemaakt en mijn telefoontje van 21 januari niet goed in het systeem had verwerkt, waardoor het terug te krijgen bedrag is blijven "stagneren" zeg maar. Echter, werd mij nu verzekerd, bij de factuur van 4 maart zou de verrekening plaats vinden. Ik heb dus gezegd dat volgens mij niet op de NS site staat dat bij vergeten uit te checken bij NS flex, dat je dan je geld niet terug krijgt gestort, maar dat dat wordt verrekend met de volgende rekening. Dat dit op de site vermeld moet worden. Ik zei vervolgens: en stel mijn aankomende factuur is minder dan het bedrag van restitutie? Antwoord: dan wordt de rest weer verrekend met de factuur die de maand erop gaat volgen. Dus heb je pech, dan ben je 3 maanden verder alvorens alles verrekend is. NS, wat een rompslomp allemaal! Kan ik hier nu niets verder aan doen dan alleen maar afwachten?

383 5 Rapporteer
door tijger1 - 12 feb. 2019 om 15:11
37480 Antwoorden / 21 Vragen
1

Dan heb je dus geen pech, dan heb je dus gewoon mazzel dat dat geld in ieder geval terugkomt.

door gerbera - 12 feb. 2019 om 16:30
4592 Antwoorden / 6 Vragen
2

Misschien handig deze site even te lezen, kan narigheid besparen. klik hier

door heremietkreeft - 12 feb. 2019 om 18:23
8893 Antwoorden / 149 Vragen
0

Is afwachten dan zo'n groot probleem? De voorwaarden waar u al naar bent verwezen zijn duidelijk. En 'wie geen fouten maakt leert ook nooit iets' en dat geldt ook voor NS medwerkers.

door tijger1 12 feb. 2019 om 23:01
37480 Antwoorden / 21 Vragen

En helemaal voor mensen die niet uitchecken.

door gerbera - 13 feb. 2019 om 09:52
4592 Antwoorden / 6 Vragen
0

dan ben je 3 maanden verder alvorens alles verrekend is.
U heeft dan wel het voordeel dat u die maanden minder hoeft te betalen. Is toch mooi meegenomen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

tenormin - 21 feb. 2019 om 21:08
Computers & telefonie

Is het echt waar of is mijn apparatuur kapot.

Vandaag is hier, tot mijn verbazing, geen enkele vraag gesteld. Is dat echt correct of....
Redactie, u mag dit weer verwijderen hoor, ben alleen verbaasd. Lees meer

ekiem - 22 feb. 2019 om 18:33
Computers & telefonie

Ervaringen Huawei / Samsung

Goedenavond,

Ik ben alweer toe aan een nieuwe mobieltje en nu dus mijn vraag.............Mijn bedoeling is een sim-lock mobieltje met 64 g maar ik twijfel tussen een samsung en een Huawei. Er zit tussen beide een behoorlijk prijs verschil en Huawei heeft momenteel de nodige cash-back acties. Heb een Samsung tablet en deze bevalt super. Heb nu een Acer maar  kom steeds opslag tekort, ze ... Lees meer

su
sutileeg - 22 feb. 2019 om 14:01
Computers & telefonie

wifi printer offline

Hallo, als ik wil printen op mijn wifi Epson printer, zegt ie vaak dat de printer offline is, terwijl de verbinding goed is.
Ik verwijder de printer en installeer hem opnieuw, maar zegt dan dat het stuurprogramma niet beschikbaar is, terwijl ik al vele malen geprint heb. Wat is voor mij nu de volgende stap?? Lees meer