Geen QR code na inenting
Mijn vriendin is in januari en februari bij de GGD ingeënt tegen Corona. Echter de CoronaCheckApp geeft aan dat er geen entingsgegevens bekend zijn. We hebben met diverse instanties gebeld en iedereen geeft aan dat alle gegevens goed staan maar nog steeds kunnen we geen QR code aanmaken. We zijn hier inmiddels ruim 3 maand mee bezig en hebben geen enkele hoop meer dat dit nog goed komt. Met het vooruitzicht dat we eind september overal moeten aan kunnen tonen dat iemand ingeënt is maken we ons zorgen dat we straks nergens meer samen naartoe kunnen
[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]
Ook het plaatje is niet inhoudelijk.
Wel leuk maar als er een serieuze opmerking hoe je dit kan oplossen schreef?
Probeer eens het vaccinatiebewijs op te halen.
Klik in de CoronaCheck app linksboven op de 3 streepjes en kies voor Bewijs toevoegen.
Nu weer een nieuwe update van de CoronaCheck app.
Nog maar eens proberen met deze versie.
Officiele klacht indienen en niet meer bellen met instantie's. Wordt de klacht niet opgepakt dan klagen bij de Nationale Ombudsman. Heb je genoeg geld dan dreigen met een kort geding.
Tenzij vriendin gejokt heeft en zich wel heeft gemeld voor de inenting maar tussendoor er tussenuit is geknepen, triest maar er zijn kneuzen die dit feitelijk gedaan hebben.
Woont je vriendin wellicht in een Zorginstelling?
Ik woon daar wel en ik ben in maart/april ingeënt en kan ook nog steeds geen QR code aanmaken helaas. Ze zijn er dus nog steeds mee bezig om dit te regelen! Al mijn medebewoners hebben hier dus mee te maken.
Kent u deze info? Problemen CoronaCheck-app: dit moet je weten - QR Code maken (Gratis!) (qrcode-maken.nl) en incl. de klachtmogelijkheden. M.i. wel jammer dat u in ieder geval ook geen 'gele boekje'heeft aangevraagd en laten invullen/stempelen bij de GGD maar dat kan alsnog en na ontvangst van het gele boekje en zie dan o.a. https://www.hetgelevaccinatieboekje.nl/ en/of https://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/gele-vaccinatieboekje.html resp. https://ggdgm.nl/gele-boekje-zo-krijg-je-bij-onze-ggd-een-sticker-en-stempel.
Dit geeft nog maar weer aan dat de corona check die wordt doorgevoerd niet deugt en niet eerlijk is.
Onzin. Slechts in bijzondere uitzonderingsgevallen zijn er issue mee, maar dat is ook niet zo gek voor een groot IT systeem dat in een recordtijd is uitgerold. Ik ken geen bedrijf die zoiets in 1 een keer foutloos kan. Zelfs van software die al jaren op de markt is volgens maandelijkse updates om fouten op te lossen, en dan zou de overheid in een jaar tijd iets foutloos moeten kunnen maken? Maar misschien ben jij wel zo goed dat je foutloze producten kunt maken. Ga de overheid helpen zou ik zeggen.
@mof, dat is klinkklare onzin. Ook dom om bij 1 geval dergelijke veronderstellingen en uitingen te doen. Zie ook de reactie van @rjw.
volgens mij heb je ook op papier ontvangen dat je geent bent met stickers en stempel dan wel handtekening, maak hier een foto van en neem dit mee....
Ben ook meer dan een week bezig geweest om via mijn digid in te loggen bij het RIVM en een en ander in de corona check app te regelen. Elke keer weer 'er is een technische fout of het is erg druk, probeer het later nog eens' Gewoon direct naar 'mijn vaccinaties' en dan een nederlands en een europees vaccinatiebewijs (met QR-code) uitgeprint. Twee x dubbelgevouwen en in mijn tas. KLAAR!
Ik heb geen problemen met die qr code op mijn telefoon gehad. Ik las wel ergens dat het misschien 2 maanden kan duren, maar die zijn bij u al voorbij. Maar ze heeft toch een bewijs van inenting? Dus van beide vaccinaties? Stop met bellen, maar ga mailen.
Voor het ophalen van uw gegevens over uw inenting heeft u de digiD code of de digiD app nodig.
vul als de coroncheckapp hierom vraagt uw digiD code in. En volg de instructies.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer
Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset niet meer ver
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer