Be
door Bert de Boer Sep 12, 2021 om 22:28
Vakantie & reizen

Geen QR code na inenting

Mijn vriendin is in januari en februari bij de GGD ingeënt tegen Corona. Echter de CoronaCheckApp geeft aan dat er geen entingsgegevens bekend zijn. We hebben met diverse instanties gebeld en iedereen geeft aan dat alle gegevens goed staan maar nog steeds kunnen we geen QR code aanmaken. We zijn hier inmiddels ruim 3 maand mee bezig en hebben geen enkele hoop meer dat dit nog goed komt. Met het vooruitzicht dat we eind september overal moeten aan kunnen tonen dat iemand ingeënt is maken we ons zorgen dat we straks nergens meer samen naartoe kunnen

5616 11 Rapporteer

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Sep 12, 2021 om 22:37
1759 Antwoorden / 31 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]

Donuts
door Donuts Sep 13, 2021 om 09:55
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ook het plaatje is niet inhoudelijk.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Sep 13, 2021 om 15:51
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Wel leuk maar  als er een serieuze  opmerking hoe je dit kan oplossen schreef?

ma
door malty - Sep 12, 2021 om 22:48
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Probeer eens het vaccinatiebewijs op te halen.
Klik in de CoronaCheck app linksboven op de 3 streepjes en kies voor Bewijs toevoegen.

ma
door malty Sep 13, 2021 om 10:02
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Nu weer een nieuwe update van de CoronaCheck app.
Nog maar eens proberen met deze versie.

sw
door swat1500 - Sep 12, 2021 om 22:49
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Officiele klacht indienen en niet meer bellen met instantie's. Wordt de klacht niet opgepakt dan klagen bij de Nationale Ombudsman. Heb je genoeg geld dan dreigen met een kort geding.
Tenzij vriendin gejokt heeft en zich wel heeft gemeld voor de inenting maar tussendoor er tussenuit is geknepen, triest maar er zijn kneuzen die dit feitelijk gedaan hebben.

gerard van kooten
door gerard van kooten - Sep 13, 2021 om 08:27
9 Antwoorden / Vragen

Woont je vriendin wellicht in een Zorginstelling?
Ik woon daar wel en ik ben in maart/april ingeënt en kan ook nog steeds geen QR code aanmaken helaas. Ze zijn er dus nog steeds mee bezig om dit te regelen! Al mijn medebewoners hebben hier dus mee te maken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 13, 2021 om 09:57
16828 Antwoorden / 202 Vragen

Kent u deze info? Problemen CoronaCheck-app: dit moet je weten - QR Code maken (Gratis!) (qrcode-maken.nl) en incl. de klachtmogelijkheden. M.i. wel jammer dat u in ieder geval ook geen 'gele boekje'heeft aangevraagd en laten invullen/stempelen bij de GGD maar dat kan alsnog en na ontvangst van het gele boekje en zie dan o.a. https://www.hetgelevaccinatieboekje.nl/ en/of https://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/gele-vaccinatieboekje.html resp. https://ggdgm.nl/gele-boekje-zo-krijg-je-bij-onze-ggd-een-sticker-en-stempel.

mo
door mof - Sep 13, 2021 om 12:29
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Dit geeft nog maar weer aan dat de corona check die wordt doorgevoerd niet deugt en niet eerlijk is.

rj
door rjw Sep 13, 2021 om 12:58
3257 Antwoorden / 5 Vragen

Onzin. Slechts in bijzondere uitzonderingsgevallen zijn er issue mee, maar dat is ook niet zo gek voor een groot IT systeem dat in een recordtijd is uitgerold. Ik ken geen bedrijf die zoiets in 1 een keer foutloos kan. Zelfs van software die al jaren op de markt is volgens maandelijkse updates om fouten op te lossen, en dan zou de overheid in een jaar tijd iets foutloos moeten kunnen maken? Maar misschien ben jij wel zo goed dat je foutloze producten kunt maken. Ga de overheid helpen zou ik zeggen.

aurora1
door aurora1 Sep 13, 2021 om 22:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@mof, dat is klinkklare onzin. Ook dom om bij 1 geval dergelijke veronderstellingen en uitingen te doen. Zie ook de reactie van @rjw.

1paul
door 1paul - Sep 13, 2021 om 15:45
3134 Antwoorden / 0 Vragen

volgens mij heb je ook op papier ontvangen dat je geent bent met stickers en stempel dan wel handtekening, maak hier een foto van en neem dit mee....

ma
door marleenvanh - Sep 13, 2021 om 21:22
451 Antwoorden / 1 Vragen

Ben ook meer dan een week bezig geweest om via mijn digid in te loggen bij het RIVM en een en ander in de corona check app te regelen. Elke keer weer 'er is een technische fout of het is erg druk, probeer het later nog eens' Gewoon direct naar 'mijn vaccinaties' en dan een nederlands en een europees vaccinatiebewijs (met QR-code) uitgeprint. Twee x dubbelgevouwen en in mijn tas. KLAAR!

aurora1
door aurora1 - Sep 13, 2021 om 22:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb geen problemen met die qr code op mijn telefoon gehad. Ik las wel ergens dat het misschien 2 maanden kan duren, maar die zijn bij u al voorbij. Maar ze heeft toch een bewijs van inenting? Dus van beide vaccinaties? Stop met bellen, maar ga mailen.

brui0929_20654
door brui0929_20654 - Sep 14, 2021 om 17:02
98 Antwoorden / 1 Vragen

Voor het ophalen van uw gegevens over uw inenting heeft u de digiD code of de digiD app nodig.
vul als de coroncheckapp hierom vraagt uw digiD code in. En volg de instructies.