Geld terug van Otel.com
Begin dit jaar hebben wij een reis naar Rhodos geboekt bij Otel.com. Deze reis kon vóór 29 april 2020 kosteloos geannuleerd worden. Door de onzekere tijd en omdat Griekenland code oranje bleef hebben wij deze reis geannuleerd. Toen kregen wij een voucher aangeboden, maar deze hebben wij geweigerd. Wij wilden ons geld terug. Daarna kregen wij opnieuw een voucher aangeboden, nu met 15% extra. Ook deze hebben wij geweigerd. Toen werd ons duidelijk gemaakt dat het wel drie maanden kon duren voordat wij ons geld terug zouden krijgen. Dat zou dan in augustus het geval moeten zijn. Tot nu toe hebben wij nog geen euro gezien. Wij kunnen zelfs niet meer op ons account bij Otel.com inloggen. Kunt u ons helpen?
Geen Nederlandse reisorganisator dus ook niet aangesloten bij het SGR garantiefonds. U moet dus maar hopen dat zij inmiddels niet failliet zijn gegaan of de bedrijfsvoering hebben gestopt.
Ik zie via google dat Otel een onderdeel is van MetGlobal group welk bedrijf is gevestigd in Turkije. Als u uw geld terug wilt zien wordt dit dus procederen in Turkije.
Het zal heel lastig gaan worden uw geld terug te krijgen.
Otel.com is een volledig Engelstalige site welke niet specifiek gericht is op de Nederlandse markt. U kan dan niet in Nederland procederen.
Jammer, gewone betaling.
ik doe het via Creditcard en daar ben ik sinds dit jaar erg blij mee,
bij niet geleverde diensten of niet kunnen/mogen leveren dit melden en geld binnen enkele dagen retour.
Hallo T.Tijsma ,
N.a.v. de reactie van @swat1500 , neem contact op met ECC , klik op de rode regel ( scroll naar beneden ) .
https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op
Als Turkije een EU land was geweest dan was het ECC een goede optie geweest.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer