Geld terugkrijgen van Lufthansa, geen contact te krijgen
Met z’n tweeën wilden we op 20 augustus naar Canada vliegen. We waren in het bezit van alle juiste papieren maar werden toch geweigerd bij de check-in van Lufthansa. Na een discussie van 7 uur en meerdere keren bellen met de ambassade van Canada mochten we toch vliegen van Lufthansa. Echter, was de vlucht nu al weg en moesten we een dag later vliegen. De pcr test was toen al verlopen en moesten we vanwege de kortdag een spoedtest pcr doen (€249 p.p.). Deze zou Lufthansa dan wel betalen.
Na vaal bellen en contactformulieren invullen nog steeds niemand gesproken (telefoon wordt gewoon niet opgenomen) en niemand reageert op de mail.
Tot op heden alleen nog steeds niets gehoord van ze en dus nog geen geld terug gekregen…
Iemand een goed idee wat we hiermee kunnen?
Geachte Bart,
Bent u lid van de ANWB?
Zo ja, neem dan contact met ze op.
ANWB? Want ze gingen met de auto of fiets naar Canada?
rare verwijzing
@Getty,
Waarschijnlijk bent u niet lid van de ANWB.
Klik even op de volgend link :
https://www.anwb.nl/juridisch-advies
@geborenamsterdammer, blijft toch voordeliger om naar het Juridisch Loket te gaan. Lid worden van de ANWB is vuul duurder. (Tenzij de TS dat is).
Waarom werd u geweigerd?
Hoe werkt dat: 7 uren in discussie?
Heeft u op schrift dat de Lufthansa de test zou betalen?
Had u rechtstreeks bij Lufthansa geboekt? Voldeed u niet aan de eisen van Lufthansa?
https://e-businesstravel.nl/nieuws/strengere-eisen-voor-mondmaskers-bij-lufthansa/
Een duscussie van zeven uur? Overdrijft u niet een paar uurtjes? En wat mankeerde er dan aan volgens Lufthansa?
Een "discussie" van 7 uur? Dat is lang. Heeft Lufthansa u wel aangeboden ergens plaats te nemen en ook van wat voedsel en drank (brood en water) voorzien? Wat u schrijft, het kan waar zijn, maar naar mijn gevoel schrijft u niet alles. Daar is de discussie te lang voor om alleen over volgens u wel juiste papieren te hebben.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer