Gratis reis van Baden Consultancy en Hotel Piccolo

U schrijft zelf al op de hoogte te zijn van de praktijken van bovengenoemde "firma's". Dus niets doen is de beste optie.

Hallo Annerieke - Hia ,
Steek uw energie ergens anders in , dit is verspilde moeite, kost u een aangetekend schrijven voor niks , volledig negeren .
Ook een incassobureau kan niks doen :
Dreigende toon
Incassobrieven kunnen zeer dreigend van toon zijn. Weet dat dit in veel gevallen bluf is. Een incassobureau kan niet zomaar dagvaarden. Is de dagvaarding per brief of per mail binnengekomen? Dan is dit geen dagvaarding. Een dagvaarding kan enkel afgegeven worden door een deurwaarder, die in persoon langskomt.
Hetzelfde geldt voor beslaglegging. Een incassobureau kan nooit beslag leggen. Voor beslaglegging moet een rechter toestemming geven. Dit gebeurt wederom via een deurwaarder. Een incassobureau kan hoogstens aangeven dat ze deurwaarder gaan inschakelen
bron: radar.avrotros.nl
Dank u voor uw antwoord. Het heeft veel onrust gegeven omdat de brieven en telefoontjes erg dreigend waren en de kosten zijn opgelopen.
Het vervelende is dat ook al heb je gelijk, je weet het nooit. Ze doen dit al sinds 2014!
https://drimble.nl/politiek/44942002/het-zwakke-optreden-van-de-autoriteit-consument-en-markt-acm.html
Dus zelfs in de politiek worden er vragen gesteld over Premium Kiosk en Baden Consultancy. Maar ze houden gewoon niet op.
Blijkbaar wordt er niet tegen op getreden en ja, de brieven zijn per post binnen gekomen. Bovendien werd ik steeds gebeld door het incassobureau.
Maar reageren op het incassabureau heeft geen zin meer want die werken niet meer met ze samen. Ik wil gewoon niet dat ze opnieuw beginnen.
Annerieke
Hendrik-Ido-Ambacht

@annerieke ,
Ook al zijn de brieven / en telefoontjes dreigend ze kunnen niks doen , dien een klacht in bij consuwijzer .
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer
Beste MARITA5, bedankt voor je advies en bemoedigende woorden. Ik ga daar een klacht indienen.
Wel is het zo dat de telefoontjes natuurlijk heel vervelend blijven. We hebben een vaste telefoon gehouden omdat er in onze familie iemand gezondheidsproblemen heeft en als ze bellen maakt ons dat ongerust, bovendien zijn het elke keer vervelende gesprekken. Dan zeggen ze: u moet toch betalen ook al leggen wij het uit.
Je zou verwachten dat ze niet mogen blijven bellen omdat we al hebben gezegd dat onze positie duidelijk is. Nu is de belterreur gestopt omdat het incassobureau dus ook weet dat het allemaal niet mag, maar straks begint er een ander bureau te bellen. Daar maken wij ons zorgen over.
Het was vaak een ander nummer, dus blokkeren was niet een optie.

Graag gedaan , geen gesprek meer aangaan , meteen ophangen.

@Annerieke ,
Lees ook hier ,
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/telemarketing/geen-telemarketing-telefoontjes-ontvangen
Bedankt MARITA5, dat is hele goede informatie. Als ik meteen nee had gezegd en had gezegd: u moet mij niet meer bellen, dan had ik er niet zoveel ellende van gehad.

Bij telemarketing telefoontjes , meteen ophangen , nergens op ingaan , voordat u het weet hangt u aan een abonnement vast . Dan heeft u nog meer ellende om ervan af te komen. Niks is gratis behalve de zon .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop stuurt me door naar China, mag dit?
Onlangs heb ik online 3 artikelen gekocht bij Designerboetiek-Meyer Amsterdam.
Toen ik de artikelen heb ontvangen bleken er 2 van de 3 niet te passen en wilde ik deze producten (op eigen kosten) terugsturen.
Via de mail kreeg ik een adres in China maar ik heb toch de aankoop gedaan bij Meyer in Amsterdam!
In het begin reageerde ze meteen via de mail maar nu helaas niet meer en
...
Lees meer
Probleem met de klantenservice van Vattenfall over belkosten.
Ik had bij mijn maandoverzicht in juni een stijging van 110 kuub gas vergeleken met de afgelopen 3 jaren.
Heb op vrijdag contact gezocht met Vattenfall. Werd in de wacht gezet, doorverbonden, zeer onvriendelijke medewerkster,doorverbonden naar financiéle afdeling, enz. maar kreeg geen contact.
Bij aanvang werd al vermeld : Dit gesprek kost 55 cent per minuut , plus de gebruikelijke be
...
Lees meer
Pearle misleidt klanten
Ik zoek een voordelige zonnebril op sterkte en vond o.a. aanbiedingen bij Pearle voor minder dan € 20 en zelfs minder dan € 10. Ik vond diverse voordelige brillen; zocht een bril uit en klikte op MAAK EEN AFSPRAAK. Ik maakte een afspraak voor "Oogmeting / Goed Zicht Gesprek (gratis t.w.v. €30) 30 min". Ik kreeg ook een afspraak voor "Oogmeting / Goed Zicht Gesprek gratis" Ik beg ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer