pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 21:03
Vakantie & reizen

Grote groep luidruchtige gasten in hotel

We hebben een midweekje in hotel Italie. Bij aankomst bleek hotel over te zijn gegaan naar andere eigenaar. Wisten niets van betaling. Gelukkig uiteindelijk Tui aan de lijn kunnen krijgen en we konden alsnog onze kamer in! Nu dag 2. Er is een groep van 100 personen gearriveerd. Ik gok op 20 hooguit 30 volwassen en de rest kinderen. Ik heb ze niet gezien maar gok op groep 8/brugklasleeftijd.Ik kan je vertellen: herrie. Buiten, boven, gang.....ze zijn enthousiast dus praten luidruchtig, slaan met deuren etc. Ik heb echt niets tegen kinderen maar erg grappig is het niet. Vast niets tegen te doen maar ik dacht: ik gooi het toch even in de groep. Iemand hier ervaring mee.....?

3264 11 Rapporteer
door diumenge - 28 mei 2019 om 21:17
10426 Antwoorden / 13 Vragen
1

Geen ervaring mee, maar je kan er altijd over klagen bij TUI of in het hotel. Wie weet doen ze er wat mee.

pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 21:38
34 Antwoorden / 22 Vragen

Dankje!

door marita5 - 28 mei 2019 om 21:21
7610 Antwoorden / 12 Vragen
1

Hallo Pardijnvraag , 

Gelukkig uiteindelijk Tui aan de lijn kunnen krijgen

We -Lossen-Het-Op-Garantie 

Tui belooft haar reizigers altijd bereikbaar te zijn , ook tijdens en na afloop reis .

Bij vragen of problemen op je bestemming kan je terecht bij onze 24/7 service .

Neem opnieuw contact op met Tui .

pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 21:38
34 Antwoorden / 22 Vragen

Bedankt

door tenormin - 28 mei 2019 om 21:41
14792 Antwoorden / 87 Vragen
1

Probeer wel bij de balie daar je ongenoegen kenbaar te maken, maak een aantekening op uw telefoon; of op papier, toon dat de nieuwe eigenaren en probeer een paragraafje te krijgen dat ze u begrepen hebben. TUI is op de hoogte: een midweek is niet lang, dus bij thuiskomst op naar TUI. Of op welke manier u ook in contact staat met hen.

pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 21:52
34 Antwoorden / 22 Vragen

Goed idee. Bedankt!

door tenormin 29 mei 2019 om 00:27
14792 Antwoorden / 87 Vragen

Dom van mij natuurlijk @pardijnvraag: lees paraafje, maar dat had u zelf wel begrepen. Succes met uw klacht.

door tijger1 - 28 mei 2019 om 21:41
38410 Antwoorden / 21 Vragen
0

Het is al dinsdagavond. Tot wanneer heeft u dat hotel geboekt? Nog twee nachtjes?

me
door mein33 - 28 mei 2019 om 21:46
4314 Antwoorden / 23 Vragen
1

Gooi uw probleem even in de groep van onrustveroorzakers, niet dat dat zal helpen want die groep is ook een dagje uit !   ;-))
Een hele groep van kinderen in toom houden, dat gaat niemand voor elkaar krijgen.
Wat heeft het management van het hotel er aan gedaan toen u bij hen uw klacht deponeerde ?
Leg daar in ieder geval wel uw klacht neer, als u tenminste bij de reisorganisatie nog iets gedaan wil krijgen.
Jammer van het verknalde midweekje, maar probeer er toch maar het beste van te maken, succes !!

door sjoppie - 28 mei 2019 om 21:49
4277 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het beste lijkt mij in het gastenboek bij vertrek uw ervaring te schrijven, er is nu weinig of niets aan te doen.

pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 21:55
34 Antwoorden / 22 Vragen

Geloof niet dat ze dat hebben maar ik zal kijken ????

door costnix 29 mei 2019 om 13:17
2868 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt natuurlijk een review schrijven, zoals tripadvisorhttps://www.tripadvisor.nl/ . Hou het zakelijk en bij de feiten, anders wovrden ze verwijderd.
Er zijn nog veel meer van deze websites.

door aurora1 - 28 mei 2019 om 22:46
13618 Antwoorden / 6 Vragen
1

Heeft u al geklaagd bij het management van het hotel en wat zeiden ze en deden ze toen?

pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 23:20
34 Antwoorden / 22 Vragen

Gaan we morgen doen. (Wilde eigenlijk het ook nog even aankijken maar het is vanaf 22.40 ongeveer weer herrie. Er wordt ook regelmatig op de deur geklopt. Leuk spelletje natuurljk ;-))

pa
door pardijnvraag 29 mei 2019 om 08:53
34 Antwoorden / 22 Vragen

(De mevrouw achter de balie gaat het met haar baas bespreken)

pe
door peentjes - 28 mei 2019 om 23:29
241 Antwoorden / 0 Vragen
2

Ga eens langs bij de begeleiding en spreek ze vriendelijk aan op een rustiger gedrag.

door 1paul - 29 mei 2019 om 11:38
924 Antwoorden / 0 Vragen
2

spreek de leiding aan van het hotel en helpt dit niet de leiding van de groep...

mo
door mof - 29 mei 2019 om 14:28
1242 Antwoorden / 2 Vragen
0

Klagen bij het hotel. Meer kun je niet. Recensies op het internet plaatsen

pa
door pardijnvraag - 4 jun. 2019 om 07:42
34 Antwoorden / 22 Vragen
3

Bedankt voor alle reacties. Tui heeft het keurig opgelost. We krijgen het geld van de laatste 2 nachten terug en hebben een ander hotel kunnen boeken!!

door panter22 4 jun. 2019 om 08:51
2779 Antwoorden / Vragen

Dat is nog eens goed opgelost door Tui. Bedankt voor het terugmelden.

door tijger1 4 jun. 2019 om 09:07
38410 Antwoorden / 21 Vragen

Keurige oplossing.

door aurora1 5 jun. 2019 om 00:36
13618 Antwoorden / 6 Vragen

Inderdaad prima opgelost en dank voor het melden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ja
jasperff - 20 jul. 2019 om 10:14
Voeding & gezondheid

Medicatieoverzicht

Mag de apotheker voor een medicatieoverzicht €7,70 in rekening brengen.
Terwijl de arts en ziekenhuis alles op de computer kan uitlezen daar is toestemming voor gegeven

Lees meer

jo
jolly65 - 22 jul. 2019 om 12:11
Winkels & webshops

Hebben meer mensen last van Acamy? Ze blijven facturen sturen die oplopen

Hallo,
Ik blijf maar facturen ontvangen die oplopen maar ik heb nooit iets ontvangen.
Meerdere malen gereageerd maar het stopt niet.
Zijn er meer mensen mee bekent en hoe loopt dit af? Lees meer

Yu
Yusra - 21 apr. 2019 om 10:44
Geldzaken & recht

Acamy

Mensen kunnen jullie me helpen ik zal het allemaal vertellen. Ik moet 48 euro betalen omdat ik een boek heb besteld maar dat is niet waar en dingen van factuur ik weet het allemaal niet hoezo moet ik 48 euro betalen ze sturen telkens een e-mail en anrwoordt terug en dan is het in het Engels elke keer komt er een bedrag bij en ik weet niet wat ik moet doen en ik heb het over Acamy.com/play zoiets h ... Lees meer