Grote groep luidruchtige gasten in hotel
We hebben een midweekje in hotel Italie. Bij aankomst bleek hotel over te zijn gegaan naar andere eigenaar. Wisten niets van betaling. Gelukkig uiteindelijk Tui aan de lijn kunnen krijgen en we konden alsnog onze kamer in! Nu dag 2. Er is een groep van 100 personen gearriveerd. Ik gok op 20 hooguit 30 volwassen en de rest kinderen. Ik heb ze niet gezien maar gok op groep 8/brugklasleeftijd.Ik kan je vertellen: herrie. Buiten, boven, gang.....ze zijn enthousiast dus praten luidruchtig, slaan met deuren etc. Ik heb echt niets tegen kinderen maar erg grappig is het niet. Vast niets tegen te doen maar ik dacht: ik gooi het toch even in de groep. Iemand hier ervaring mee.....?
Geen ervaring mee, maar je kan er altijd over klagen bij TUI of in het hotel. Wie weet doen ze er wat mee.
Dankje!
Hallo Pardijnvraag ,
Gelukkig uiteindelijk Tui aan de lijn kunnen krijgen
We -Lossen-Het-Op-Garantie
Tui belooft haar reizigers altijd bereikbaar te zijn , ook tijdens en na afloop reis .
Bij vragen of problemen op je bestemming kan je terecht bij onze 24/7 service .
Neem opnieuw contact op met Tui .
Bedankt
Probeer wel bij de balie daar je ongenoegen kenbaar te maken, maak een aantekening op uw telefoon; of op papier, toon dat de nieuwe eigenaren en probeer een paragraafje te krijgen dat ze u begrepen hebben. TUI is op de hoogte: een midweek is niet lang, dus bij thuiskomst op naar TUI. Of op welke manier u ook in contact staat met hen.
Goed idee. Bedankt!
Dom van mij natuurlijk @pardijnvraag: lees paraafje, maar dat had u zelf wel begrepen. Succes met uw klacht.
Gooi uw probleem even in de groep van onrustveroorzakers, niet dat dat zal helpen want die groep is ook een dagje uit ! ;-))
Een hele groep van kinderen in toom houden, dat gaat niemand voor elkaar krijgen.
Wat heeft het management van het hotel er aan gedaan toen u bij hen uw klacht deponeerde ?
Leg daar in ieder geval wel uw klacht neer, als u tenminste bij de reisorganisatie nog iets gedaan wil krijgen.
Jammer van het verknalde midweekje, maar probeer er toch maar het beste van te maken, succes !!
Het beste lijkt mij in het gastenboek bij vertrek uw ervaring te schrijven, er is nu weinig of niets aan te doen.
Geloof niet dat ze dat hebben maar ik zal kijken ????
U kunt natuurlijk een review schrijven, zoals tripadvisorhttps://www.tripadvisor.nl/ . Hou het zakelijk en bij de feiten, anders wovrden ze verwijderd.
Er zijn nog veel meer van deze websites.
Heeft u al geklaagd bij het management van het hotel en wat zeiden ze en deden ze toen?
Gaan we morgen doen. (Wilde eigenlijk het ook nog even aankijken maar het is vanaf 22.40 ongeveer weer herrie. Er wordt ook regelmatig op de deur geklopt. Leuk spelletje natuurljk ;-))
(De mevrouw achter de balie gaat het met haar baas bespreken)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer