pa
door pardijnvraag May 28, 2019 om 21:03
Vakantie & reizen

Grote groep luidruchtige gasten in hotel

We hebben een midweekje in hotel Italie. Bij aankomst bleek hotel over te zijn gegaan naar andere eigenaar. Wisten niets van betaling. Gelukkig uiteindelijk Tui aan de lijn kunnen krijgen en we konden alsnog onze kamer in! Nu dag 2. Er is een groep van 100 personen gearriveerd. Ik gok op 20 hooguit 30 volwassen en de rest kinderen. Ik heb ze niet gezien maar gok op groep 8/brugklasleeftijd.Ik kan je vertellen: herrie. Buiten, boven, gang.....ze zijn enthousiast dus praten luidruchtig, slaan met deuren etc. Ik heb echt niets tegen kinderen maar erg grappig is het niet. Vast niets tegen te doen maar ik dacht: ik gooi het toch even in de groep. Iemand hier ervaring mee.....?

5336 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - May 28, 2019 om 21:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Geen ervaring mee, maar je kan er altijd over klagen bij TUI of in het hotel. Wie weet doen ze er wat mee.

pa
door pardijnvraag May 28, 2019 om 21:38
35 Antwoorden / 24 Vragen

Dankje!

marita5
door marita5 - May 28, 2019 om 21:21
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Pardijnvraag , 

Gelukkig uiteindelijk Tui aan de lijn kunnen krijgen

We -Lossen-Het-Op-Garantie 

Tui belooft haar reizigers altijd bereikbaar te zijn , ook tijdens en na afloop reis .

Bij vragen of problemen op je bestemming kan je terecht bij onze 24/7 service .

Neem opnieuw contact op met Tui .

pa
door pardijnvraag May 28, 2019 om 21:38
35 Antwoorden / 24 Vragen

Bedankt

tenormin
door tenormin - May 28, 2019 om 21:41
16826 Antwoorden / 108 Vragen
1

Probeer wel bij de balie daar je ongenoegen kenbaar te maken, maak een aantekening op uw telefoon; of op papier, toon dat de nieuwe eigenaren en probeer een paragraafje te krijgen dat ze u begrepen hebben. TUI is op de hoogte: een midweek is niet lang, dus bij thuiskomst op naar TUI. Of op welke manier u ook in contact staat met hen.

pa
door pardijnvraag May 28, 2019 om 21:52
35 Antwoorden / 24 Vragen

Goed idee. Bedankt!

tenormin
door tenormin May 29, 2019 om 00:27
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Dom van mij natuurlijk @pardijnvraag: lees paraafje, maar dat had u zelf wel begrepen. Succes met uw klacht.

tijger1
door tijger1 - May 28, 2019 om 21:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Het is al dinsdagavond. Tot wanneer heeft u dat hotel geboekt? Nog twee nachtjes?

me
door mein33 - May 28, 2019 om 21:46
5658 Antwoorden / 28 Vragen
1

Gooi uw probleem even in de groep van onrustveroorzakers, niet dat dat zal helpen want die groep is ook een dagje uit !   ;-))
Een hele groep van kinderen in toom houden, dat gaat niemand voor elkaar krijgen.
Wat heeft het management van het hotel er aan gedaan toen u bij hen uw klacht deponeerde ?
Leg daar in ieder geval wel uw klacht neer, als u tenminste bij de reisorganisatie nog iets gedaan wil krijgen.
Jammer van het verknalde midweekje, maar probeer er toch maar het beste van te maken, succes !!

sjjoppy
door sjjoppy - May 28, 2019 om 21:49
7181 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het beste lijkt mij in het gastenboek bij vertrek uw ervaring te schrijven, er is nu weinig of niets aan te doen.

pa
door pardijnvraag May 28, 2019 om 21:55
35 Antwoorden / 24 Vragen

Geloof niet dat ze dat hebben maar ik zal kijken ????

costnix
door costnix May 29, 2019 om 13:17
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt natuurlijk een review schrijven, zoals tripadvisorhttps://www.tripadvisor.nl/ . Hou het zakelijk en bij de feiten, anders wovrden ze verwijderd.
Er zijn nog veel meer van deze websites.

aurora1
door aurora1 - May 28, 2019 om 22:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Heeft u al geklaagd bij het management van het hotel en wat zeiden ze en deden ze toen?

pa
door pardijnvraag May 28, 2019 om 23:20
35 Antwoorden / 24 Vragen

Gaan we morgen doen. (Wilde eigenlijk het ook nog even aankijken maar het is vanaf 22.40 ongeveer weer herrie. Er wordt ook regelmatig op de deur geklopt. Leuk spelletje natuurljk ;-))

pa
door pardijnvraag May 29, 2019 om 08:53
35 Antwoorden / 24 Vragen

(De mevrouw achter de balie gaat het met haar baas bespreken)

pe
door peentjes - May 28, 2019 om 23:29
421 Antwoorden / 0 Vragen
2

Ga eens langs bij de begeleiding en spreek ze vriendelijk aan op een rustiger gedrag.

1paul
door 1paul - May 29, 2019 om 11:38
3134 Antwoorden / 0 Vragen
2

spreek de leiding aan van het hotel en helpt dit niet de leiding van de groep...

mo
door mof - May 29, 2019 om 14:28
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Klagen bij het hotel. Meer kun je niet. Recensies op het internet plaatsen

pa
door pardijnvraag - Jun 4, 2019 om 07:42
35 Antwoorden / 24 Vragen
3

Bedankt voor alle reacties. Tui heeft het keurig opgelost. We krijgen het geld van de laatste 2 nachten terug en hebben een ander hotel kunnen boeken!!

panter22
door panter22 Jun 4, 2019 om 08:51
6599 Antwoorden / Vragen

Dat is nog eens goed opgelost door Tui. Bedankt voor het terugmelden.

tijger1
door tijger1 Jun 4, 2019 om 09:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Keurige oplossing.

aurora1
door aurora1 Jun 5, 2019 om 00:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Inderdaad prima opgelost en dank voor het melden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer