Keshianoot
door Keshianoot May 22, 2018 om 17:51
Vakantie & reizen

Groupon Duitsland

Via Groupon Duitsland heb ik eind maart twee kaarten voor de Efteling gekocht.

Bij aankomst waren mijn kaarten al gebruikt op een andere dag, waardoor ik kaarten aan de deur voor de hoofdprijs mocht kopen. Efteling heeft aangegeven niet verantwoordelijk te zijn aangezien de kaarten via een dagdeal bij Groupon.de zijn aangeschaft.
Groupon.de geeft niet thuis; zij geven geen geld of enige vorm van medewerking.
Via mijn creditcard maatschappij geprobeerd mijn geld terug te krijgen, zij geven aan dat ook Groupon.de een tussenpersoon is en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de tickets.
Wees gewaarschuwd en koop NOOIT dergelijke actie tickets via Groupon aangezien je zelf de gebeten hond bent en je dubbel zoveel geld kwijt bent (scheelt overigens ook een hoop frustratie & ergernis)

Enig idee wat ik er nu nog aan zou kunnen doen? Groupon is niet thuis & MasterCard zegt geen refund te geven gezien er geen fraude is gepleegd?

13731 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 22, 2018 om 18:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Enig idee wat ik er nu nog aan zou kunnen doen?
Je verlies nemen. Hopelijk heb je toch nog een leuke dag gehad.
Zou groupon nog eens een brief sturen/contact opnemen: https://www.groupon.de/kundenservice

marita5
door marita5 - May 22, 2018 om 18:02
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Keshianoot ,

Groupon.de  Tel nr : 0049  1806 000 133

Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .

https://www.eccnederland.nl/nl

panter22
door panter22 - May 22, 2018 om 18:18
6599 Antwoorden / Vragen

Wanneer waren die kaarten al gebruikt. Voordat je ze kocht? Dan heb je gebruikte kaarten gekregen.
Heb je kaarten gekregen met een code die zichtbaar is en gemakkelijk te kopieren?
Je hebt een retourrecht van 14 dagen, mogelijk heeft iemand die kaarten teruggestuurd, gekopieerd en gebruikt.

diumenge
door diumenge - May 22, 2018 om 18:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt hoor, maar ik koop al nooit iets bij Groupon en ik zou al helemaal nooit iets via een buitenlandse Groupon kopen. Overigens moet je natuurlijk bij Groupon en zijn en natuurlijk niet bij de Efteling of Mastercard.

Wees gewaarschuwd en koop NOOIT dergelijke actie tickets via Groupon aangezien je zelf de gebeten hond bent en je dubbel zoveel geld kwijt bent (scheelt overigens ook een hoop frustratie & ergernis)

ne
door neodutchio - May 22, 2018 om 18:56
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe omslachtig zijn mensen toch altijd bezig om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Wanneer leert men eens dat alles een prijs heeft. En als men die prijs er niet voor wil betalen gaat het aan je neus voorbij.
Wat is straks het volgende, in Rusland ijsjes kopen en klagen als ze gesmolten aankomen?

Gr
door Grunn1 May 22, 2018 om 20:19
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Hebben ze lekkere ijsjes in Rusland? Die smaakloze waterijsjes die je hier kan kopen smaken nergens na.

ne
door neodutchio May 22, 2018 om 21:29
5148 Antwoorden / 12 Vragen

In Rusland zitten de ijsjes ongetwijfeld nog vol met allerlei stoffen om ze lekker te maken.

aurora1
door aurora1 - May 22, 2018 om 20:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe bedoelt u dat uw kaarten al op een andere dag gebruikt waren?
Enfin, u moet dus bij die Groupon zijn, niet bij de Efteling.
Gelukkig krijgt u geen geld van de creditcard maarschappij want dan zou ik ook nog meebetalen aan uw koopjeslust en onzorgvuldigheid.
Mij hoeft u ook niet te waarschuwen want ik doe niet aan dergelijke malle omwegen in de hoop bijna niets te hoeven betalen.
U kunt besparen door die creditcard af te schaffen.