Groupon Duitsland
Via Groupon Duitsland heb ik eind maart twee kaarten voor de Efteling gekocht.
Bij aankomst waren mijn kaarten al gebruikt op een andere dag, waardoor ik kaarten aan de deur voor de hoofdprijs mocht kopen. Efteling heeft aangegeven niet verantwoordelijk te zijn aangezien de kaarten via een dagdeal bij Groupon.de zijn aangeschaft.
Groupon.de geeft niet thuis; zij geven geen geld of enige vorm van medewerking.
Via mijn creditcard maatschappij geprobeerd mijn geld terug te krijgen, zij geven aan dat ook Groupon.de een tussenpersoon is en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de tickets.
Wees gewaarschuwd en koop NOOIT dergelijke actie tickets via Groupon aangezien je zelf de gebeten hond bent en je dubbel zoveel geld kwijt bent (scheelt overigens ook een hoop frustratie & ergernis)
Enig idee wat ik er nu nog aan zou kunnen doen? Groupon is niet thuis & MasterCard zegt geen refund te geven gezien er geen fraude is gepleegd?
Enig idee wat ik er nu nog aan zou kunnen doen?
Je verlies nemen. Hopelijk heb je toch nog een leuke dag gehad.
Zou groupon nog eens een brief sturen/contact opnemen: https://www.groupon.de/kundenservice
Hallo Keshianoot ,
Groupon.de Tel nr : 0049 1806 000 133
Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .
https://www.eccnederland.nl/nl
Wanneer waren die kaarten al gebruikt. Voordat je ze kocht? Dan heb je gebruikte kaarten gekregen.
Heb je kaarten gekregen met een code die zichtbaar is en gemakkelijk te kopieren?
Je hebt een retourrecht van 14 dagen, mogelijk heeft iemand die kaarten teruggestuurd, gekopieerd en gebruikt.
Bedankt hoor, maar ik koop al nooit iets bij Groupon en ik zou al helemaal nooit iets via een buitenlandse Groupon kopen. Overigens moet je natuurlijk bij Groupon en zijn en natuurlijk niet bij de Efteling of Mastercard.
Wees gewaarschuwd en koop NOOIT dergelijke actie tickets via Groupon aangezien je zelf de gebeten hond bent en je dubbel zoveel geld kwijt bent (scheelt overigens ook een hoop frustratie & ergernis)
Hoe omslachtig zijn mensen toch altijd bezig om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Wanneer leert men eens dat alles een prijs heeft. En als men die prijs er niet voor wil betalen gaat het aan je neus voorbij.
Wat is straks het volgende, in Rusland ijsjes kopen en klagen als ze gesmolten aankomen?
Hebben ze lekkere ijsjes in Rusland? Die smaakloze waterijsjes die je hier kan kopen smaken nergens na.
In Rusland zitten de ijsjes ongetwijfeld nog vol met allerlei stoffen om ze lekker te maken.
Hoe bedoelt u dat uw kaarten al op een andere dag gebruikt waren?
Enfin, u moet dus bij die Groupon zijn, niet bij de Efteling.
Gelukkig krijgt u geen geld van de creditcard maarschappij want dan zou ik ook nog meebetalen aan uw koopjeslust en onzorgvuldigheid.
Mij hoeft u ook niet te waarschuwen want ik doe niet aan dergelijke malle omwegen in de hoop bijna niets te hoeven betalen.
U kunt besparen door die creditcard af te schaffen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer