Groupon Duitsland
Via Groupon Duitsland heb ik eind maart twee kaarten voor de Efteling gekocht.
Bij aankomst waren mijn kaarten al gebruikt op een andere dag, waardoor ik kaarten aan de deur voor de hoofdprijs mocht kopen. Efteling heeft aangegeven niet verantwoordelijk te zijn aangezien de kaarten via een dagdeal bij Groupon.de zijn aangeschaft.
Groupon.de geeft niet thuis; zij geven geen geld of enige vorm van medewerking.
Via mijn creditcard maatschappij geprobeerd mijn geld terug te krijgen, zij geven aan dat ook Groupon.de een tussenpersoon is en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de tickets.
Wees gewaarschuwd en koop NOOIT dergelijke actie tickets via Groupon aangezien je zelf de gebeten hond bent en je dubbel zoveel geld kwijt bent (scheelt overigens ook een hoop frustratie & ergernis)
Enig idee wat ik er nu nog aan zou kunnen doen? Groupon is niet thuis & MasterCard zegt geen refund te geven gezien er geen fraude is gepleegd?
Enig idee wat ik er nu nog aan zou kunnen doen?
Je verlies nemen. Hopelijk heb je toch nog een leuke dag gehad.
Zou groupon nog eens een brief sturen/contact opnemen: https://www.groupon.de/kundenservice
Hallo Keshianoot ,
Groupon.de Tel nr : 0049 1806 000 133
Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .
https://www.eccnederland.nl/nl
Wanneer waren die kaarten al gebruikt. Voordat je ze kocht? Dan heb je gebruikte kaarten gekregen.
Heb je kaarten gekregen met een code die zichtbaar is en gemakkelijk te kopieren?
Je hebt een retourrecht van 14 dagen, mogelijk heeft iemand die kaarten teruggestuurd, gekopieerd en gebruikt.
Bedankt hoor, maar ik koop al nooit iets bij Groupon en ik zou al helemaal nooit iets via een buitenlandse Groupon kopen. Overigens moet je natuurlijk bij Groupon en zijn en natuurlijk niet bij de Efteling of Mastercard.
Wees gewaarschuwd en koop NOOIT dergelijke actie tickets via Groupon aangezien je zelf de gebeten hond bent en je dubbel zoveel geld kwijt bent (scheelt overigens ook een hoop frustratie & ergernis)
Hoe omslachtig zijn mensen toch altijd bezig om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Wanneer leert men eens dat alles een prijs heeft. En als men die prijs er niet voor wil betalen gaat het aan je neus voorbij.
Wat is straks het volgende, in Rusland ijsjes kopen en klagen als ze gesmolten aankomen?
Hebben ze lekkere ijsjes in Rusland? Die smaakloze waterijsjes die je hier kan kopen smaken nergens na.
In Rusland zitten de ijsjes ongetwijfeld nog vol met allerlei stoffen om ze lekker te maken.
Hoe bedoelt u dat uw kaarten al op een andere dag gebruikt waren?
Enfin, u moet dus bij die Groupon zijn, niet bij de Efteling.
Gelukkig krijgt u geen geld van de creditcard maarschappij want dan zou ik ook nog meebetalen aan uw koopjeslust en onzorgvuldigheid.
Mij hoeft u ook niet te waarschuwen want ik doe niet aan dergelijke malle omwegen in de hoop bijna niets te hoeven betalen.
U kunt besparen door die creditcard af te schaffen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Onderbuurman haalt stroom eraf
Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.
Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer