Hallo ik ben vorig jaar aug 2016 ook gebeld door shop & fly met deze leuke actie
ik ben ook benaderd door shop & fly en heb hier geld aan betaald
nu wordt ik al verschillende keren gebeld door mediationacency ( incasso bureau 0
dat ik moet betalen heb hun al de copie van mijn bank afschrift gestuurd
maar ze zeggen die niet gehad te hebben.
en dat was in okt dit jaar , nu ben ik vorige week weer gebeld door ze en die mevrouw was er pas een week mee bezig .
raar zei ik en vertelde mijn kant van het verhaal , ze zou me een mail sturen en daar de nummers van de betaling in zetten
maar heb tot nu toe nog geen mail van hun mogen krijgen
ik ga niet betalen , maar wat kan ik hier aan doen zo dat het ophoudtwie kan mij helpen hier mee
pertra snippe
Hallo PetraSnippe ,
Volledig negeren , en vooral niet betalen , geen gesprek meer aangaan , telefoon meteen ophangen , dit voorkomt veel ellende ..
Lees deze informatie eens door klik op de rode regels .
https://kassa.vara.nl/nieuws/acm-betaal-niet-voor-ongeldige-abonnementen-op-kortingssites
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/telemarketing/geen-telemarketing-telefoontjes-ontvangen
Dien een klacht in bij consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer
Laat u ook niet bang maken , of onder druk zetten , een incassobureau kan niks doen .
Dreigende toon
Incassobrieven kunnen zeer dreigend van toon zijn. Weet dat dit in veel gevallen bluf is. Een incassobureau kan niet zomaar dagvaarden. Is de dagvaarding per brief of per mail binnengekomen? Dan is dit geen dagvaarding. Een dagvaarding kan enkel afgegeven worden door een deurwaarder, die in persoon langskomt.
Hetzelfde geldt voor beslaglegging. Een incassobureau kan nooit beslag leggen. Voor beslaglegging moet een rechter toestemming geven. Dit gebeurt wederom via een deurwaarder. Een incassobureau kan hoogstens aangeven dat ze deurwaarder gaan inschakelen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer