Pe
door Petrasnippe Nov 13, 2017 om 13:54
Vakantie & reizen

Hallo ik ben vorig jaar aug 2016 ook gebeld door shop & fly met deze leuke actie

ik ben ook benaderd door shop & fly en heb hier geld aan betaald
nu wordt ik al verschillende keren gebeld door mediationacency ( incasso bureau 0
dat ik moet betalen heb hun al de copie van mijn bank afschrift gestuurd
maar ze zeggen die niet gehad te hebben.
en dat was in okt dit jaar , nu ben ik vorige week weer gebeld door ze en die mevrouw was er pas een week mee bezig .
raar zei ik en vertelde mijn kant van het verhaal , ze zou me een mail sturen en daar de nummers van de betaling in zetten
maar heb tot nu toe nog geen mail van hun mogen krijgen
ik ga niet betalen , maar wat kan ik hier aan doen zo dat het ophoudtwie kan mij helpen hier mee

pertra snippe

660 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 13, 2017 om 13:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Grwoon verder negeren. U hebt al geld in het water gegooid. Niet meer doen. Er is niets “leuk” aan die actie.

marita5
door marita5 - Nov 13, 2017 om 15:31
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo PetraSnippe ,

Volledig negeren , en vooral niet betalen , geen gesprek meer aangaan , telefoon meteen ophangen , dit voorkomt veel ellende ..
Lees deze informatie eens door klik op de rode regels .

https://kassa.vara.nl/nieuws/acm-betaal-niet-voor-ongeldige-abonnementen-op-kortingssites

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/telemarketing/geen-telemarketing-telefoontjes-ontvangen

 Dien een klacht in bij consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

Laat u ook niet bang maken , of onder druk zetten , een incassobureau kan niks doen .

Dreigende toon

Incassobrieven kunnen zeer dreigend van toon zijn. Weet dat dit in veel gevallen bluf is. Een incassobureau kan niet zomaar dagvaarden. Is de dagvaarding per brief of per mail binnengekomen? Dan is dit geen dagvaarding. Een dagvaarding kan enkel afgegeven worden door een deurwaarder, die in persoon langskomt.

Hetzelfde geldt voor beslaglegging. Een incassobureau kan nooit beslag leggen. Voor beslaglegging moet een rechter toestemming geven. Dit gebeurt wederom via een deurwaarder. Een incassobureau kan hoogstens aangeven dat ze deurwaarder gaan inschakelen.