ko
door kortl048 Feb 20, 2018 om 12:50
Vakantie & reizen

Park Plus parking Schiphol

Heeft iemand al ervaring bij dit bedrijf? Ik heb geboekt met 50% korting en betaald . Nu krijg ik van een collega  valet parking een mail over het feit dat dit bedrijf reizigers oplicht!  Graag jullie reactie!

12979 32 Rapporteer

ju
door juliomariner - Feb 20, 2018 om 12:59
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Ben wel benieuwd hoe Valet parking weet dat u met Park Plus in zee wilt gaan.
Ik ken Park Plus niet maar zou in ieder geval niet gebruik maken van Valet parking.
Wat een zwakte om je collega zwart te maken

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 20, 2018 om 13:10
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Zelf geen ervaring mee.
Hier kunt u er iets over lezen :
https://schipholparkeren.com/hd-parking/

aurora1
door aurora1 - Feb 20, 2018 om 17:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mijn reactie!
Geen ervaring mee en lees eventueel hier: https://duckduckgo.com/?t=palemoon&q=klachten+plus+parking&ia=web !

boppe1943
door boppe1943 - Feb 20, 2018 om 18:00
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Edit.

riavalk1956
door riavalk1956 - Feb 21, 2018 om 21:36
6 Antwoorden / Vragen

Mijn dochter is gisteren vertrokken en wij zijn 18 februari weer thuisgekomen. Mijn man en ik waren meer dan tevreden. Tot mijn verbazing zag ik bij thuiskomt een e-mail van het parkeerbedrijf Sun-parking waar ik verleden jaar mijn auto heb afgegeven. Ben wel blij dat ik al op reis was anders had ik toch een naar gevoel gehad. Daarbij vind ik het wel frappant dat juist dit bedrijf deze e-mail stuurt. Aangezien ze destijds 86KM in onze auto gereden hebben. Een reactie is nooit meer gekomen na diverse e-mails. Wij vonden het verder prima en bij me dochter is de heenreis ook vlekkeloos verlopen die moet wel nog terugkomen uiteraard. Wat ons betreft een prima service en een goede aanbieding.

ko
door kortl048 Mar 4, 2018 om 21:15
Antwoorden / 1 Vragen

Is alles met Park plus goed verlopen bij de terugreis van uw dochter?

riavalk1956
door riavalk1956 Mar 9, 2018 om 00:16
6 Antwoorden / Vragen

Ja perfect!! in mei gaan we zelf weer. We houden jullie op de hoogte maar wij zijn super tevreden over Park Plus

El
door Elles.van.Gelderen - Feb 28, 2018 om 15:19
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook 2 reserveringen staan bij dit nieuwe bedrijf Park Plus. Ik ontving echter een e-mail van Cheap Parking met advies van deze nieuwe aanbieder geen gebruik te maken. Inderdaad wel erg vreemd dat in 6 reacties omtrent dit onderwerp, klanten door 3 verschillende parking services worden gewaarschuwd....

ko
door kortl048 Feb 28, 2018 om 20:10
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb deze vraag gesteld n.a.v. een mail van o.a. Cheap parking, wat mij opvalt is dat ik op exact hetzelfde moment ook van Sun parking en P5 parking dezelfde mail met dezelfde tekst kreeg. Ook wat bestreft hetzelfde telefoonnr.  Ik heb ondertussen een mail gestuurd naar Park plus met de vraag of zij mij een garantie konden geven omtrent mijn reservering en ze geconfronteerd met de mail van hun concurent. Ze vinden de gewraakte mail bespottelijk en geven mij de garantie omtrent mijn boeking.

marita5
door marita5 - Feb 28, 2018 om 21:07
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Kortlo48 ,

De site is geregistreerd op 10-10-2017 , Cronon AG , Pascalstrasse 10 ,10587 , BERLIN Duitsland
Contactpersoon Bettie**hotmail.com .

https://www.scamadviser.com/check-website/parkerenvaletschiphol.nl

Hier een recente ervaring ,

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/park-plus-schiphol/klachten/park-plus-schiphol-verzorgt-boete-en-betaal-niet/details?complaintId=354d6466-9b2f-4379-9b19-9e0900cdf2ed

ir
door irma71 - Mar 6, 2018 om 09:34
1 Antwoorden / Vragen

ik heb onlangs ook via deze kortingsregel geboekt. Prompt ontvang ik via P5 schiphol parkeren de mail dat Park Plus een bedrijf is dat zijn beloftes niet nakomt. Schijnbaar gebruikt Park Plus het telefoonnummer van P5. Voorheen boekte ik altijd bij P5, maar ben voor 1 keer met deze 'mooie' deal in zee gegaan. Na het waarschuwingsmailtje heb ik de reservering geprobeerd ongedaan te maken. Dit kan wel, maar mijn betaling wordt dan als parkeertegoed weggezet en kan ik binnen twee jaar opgebruiken. Dit wil ik echter helemaal niet. Ik ben nu bezig om mijn geld retour te krijgen. De site van park plus ziet er wel heel professioneel uit. Ik weet het niet meer en neem het zekere voor het onzekere.

marita5
door marita5 Mar 6, 2018 om 09:56
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Irma71 , het tel nr van Park Plus is een 06 nummer , van P5 is een 0900 nr .

ir
door irma71 Mar 8, 2018 om 13:15
1 Antwoorden / Vragen

@marita5, ik heb dit zelf niet gecontroleerd. Dit heb ik begrepen van het bedrijf dat mij waarschuwde en waar het betreffende nummer van is. Misschien zit er een doorschakeling op.

Mo
door Monco Jul 26, 2018 om 21:41
1 Antwoorden / Vragen

Park plus had een 0900 nummer. Zelf meerdere malen gebeld maar kreeg een bandje. Wij hadden ook geboekt bij park plus. Ze reageren nergens meer op en vraag me af hoe ik mijn geld terug kan krijgen.

sj
door sjakie050 - Mar 6, 2018 om 14:39
2 Antwoorden / Vragen

Ook ik kreeg de 50% aanbieding van Parkplus Schiphol en betaald.(Dima Capital, rekening bij de SNS)  Direct na de betaling kreeg ik een email van de concurrent Sun Parking met de waarschuwing dat de auto door Parkplus langs de weg werd geparkeerd of in een openbare parkeergarage in Hoofddorp. Advies: annuleer onmiddelijk de reservering.
Aan Parkplus Schiphol gevraagd of ik de auto zelf naar en in de parkeergarage kon brengen: Geen reactie.
Ook ondanks de belofte van Parkplus geen betalingsbevestiging gekregen.
Vraag is hoe ik mijn geld terugkrijg want vertrouwen, ook mede gelet op de overige reacties,  doe ik dit "bedrijf" uiteraard niet meer.

tijger1
door tijger1 Mar 6, 2018 om 14:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe weet Sun parking waar u geboekt hebt? Vindt u dat niet wonderlijk dat concurenten uw gegevens hebben?

sj
door sjakie050 Mar 6, 2018 om 18:45
2 Antwoorden / Vragen

Tijger1: Uiteraard verwondert mij dit maar ik heb twee jaar geleden wel zonder problemen bij Sun parking geparkeerd.
Mij bevreemdt vooral:
-Ik zie een goed werkende website van ParkPlus Schiphol
-ik ben in december 2017 bezig met een reis te organiseren en in december 2017 krijg ik ook de 50% deal van ParkPlus Schiphol toegestuurd.
-Na betaling aan ParkPlus in januari 2018 krijg ik de annuleringswaarschuwing van Sun parking.

Als iemand weet hoe dit allemaal kan dan kunnen anderen hier rekening mee houden.

tijger1
door tijger1 Mar 6, 2018 om 19:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Persoonlijk zou ik eerst Sun parking benaderen met de vraag hoe zij weten dat ik geboekt hebt. Heel dwaas.

marita5
door marita5 - Mar 6, 2018 om 15:03
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@kortlo48 ,

Klik ik op de link van 28 februari , krijg ik de melding , oeps deze klacht is verwijderd .
Bij deze nogmaals de klacht .

 https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pLy4rnz77NgJ:https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/park-plus-schiphol/klachten/park-plus-schiphol-verzorgt-boete-en-betaal-niet/details%3FcomplaintId%3D354d6466-9b2f-4379-9b19-9e0900cdf2ed+&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=opera

Lees ( mijn reactie ) de link van 20 februari, de antwoorden van @Pimm .
Als er geen reactie komt van Park Plus op de klacht, de consumentenbond de klacht verwijderd .

Gu
door Guus schavemaker - Mar 6, 2018 om 15:39
5 Antwoorden / 1 Vragen

Beste alle , heb er een tip op goedkoop is duurkoop, gewoon netjes een parkeerplek reserveren van Schiphol zelf op de p plekken en dan wordt je gebracht en opgehaald , kost iets meer maar heb je nooit gezeik , want je parkeert zelf , het is bewaakt en die 10 minuten in de bus netjes voor de vertrekhal , heel eerlijk je moet het maar zien als dat je alles uit een pot jam wil schrapen , blijf je dit doen terwijl de pot leeg is , ja dan kun je glas verwachten als je maar goed blijft doorschrapen, dus mensen pak die goedkopere plekken en dan blijft er meer ruimte over zodat er zeker nooit meer wat gebeurd op de p Schiphol plekken

Jokebovenkamp
door Jokebovenkamp - Mar 7, 2018 om 04:05
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben de email ook ontvangen van SUN Parking. Omdat we bij de email toch een naar gevoel kregen. hebben we uitgebreid onderzoek gedaan. We hadden tenslotte een reservering voor eind februari. Sun parking maakt onderdeel uit van Parking groep Holland. Meneer de eigenaar van SUN parking die ook onder de naam CHEAP parking actief is en p5 schipholparkeren werkt dus zelf onder verschillende namen. Gewoon lekker parkeren mensen wij zijn namelijk fantastisch vriendelijk geholpen door Park plus

marita5
door marita5 Mar 7, 2018 om 07:08
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@JokeBovenkamp , Is inderdaad juist dat de eigenaar van Sun Parking actief is onder verschillende namen , hier gaat het wel over Park Plus , die zie ik er niet bij staan , klik op de rode regel http://parking-group-holland.nl

panter22
door panter22 Mar 7, 2018 om 08:12
6599 Antwoorden / Vragen

Leuke promotiemail, JokeBovenkamp Deze man heeft het nogal druk. Een eenmanszaak/zzp er met zoveel websites? https://www.bedrijveninzicht.nl/id-georgio_garritsen/

riavalk1956
door riavalk1956 - Mar 9, 2018 om 00:19
6 Antwoorden / Vragen

P5 Schiphol Valet Parking - Gelikte officiele website lijkt van de luchthaven

Review:
U komt terecht op een vaag terreintje in Rozenburg met een container en een terrein met op elkaar gepakte auto's. Had u dat verwacht? Ik dacht voor 100% zeker, dat ik op het verkeerde adres was....toch niet.

De P5 of Sunparking = hetzelfde bedrijfje (met slechte reviews) en nog meer andere namen, is totaal niet zo glossy als de website doet vermoeden, maar ja, uw vlucht wacht niet. U hebt al betaald? Jammer. U komt in de stress? Zie google voor de locatie. even door scrollen...

Kruisweg+415,+1437+CJ+Rozenburg/

U moet opeens (als een soort overval) uw sleutel inleveren van uw dure auto zegt iemand tegen u door het raampje! Dit staat echt niet op de glossy web site! Dan zegt de man: dit is onze werkwijze meneer, u moet uw sleutel inleveren! De kilometerstand wordt wel genoteerd. Tuurlijk. Wordt er dan mee gereden? Ja zo werken wij.

U moet opeens een formulier tekenen, dat P5 (u ook dus) niet verzekerd is voor diefstal of verduistering van uw auto! Tuurlijk niet! Dat is nooit zo bij een parkeerplaats toch? Als bij terugkomst blijkt dat uw kostbare bezit er niet meer staat (verduisterd ofzo), dan bent u behalve uw sleutel, uw auto ook uw parkeergeld kwijt! Dan blijkt opeens dat goedkoop best wel duurkoop kan zijn, want mijn verzekeringsmaatschappij wil wel vergoeden bij diefstal of verduistering, maar dan moet ik wel de sleutel kunnen overhandigen, maar dat lukt dan niet meer zo goed want die heb je dan niet meer.

De eigenaar van het terreintje stelt na eindeloos 7 keer bellen: inleveren sleutel staat op de web site. Is echter 100% onjuist. Misleiding dus, dat dit nog gewoon kan in Nederland. Staat er niet. Kijk zelf maar. Ik heb een kopie gemaakt van de site. Reclame code commissie maar even bellen dan.

Er staat klip en klaar: Bij aankomst parkeert u uw auto op ons afgesloten, bewaakte terrein (en die u dat ben ik zelf toch?)

(Alleen in de kleine lettertjes staat het anders volgens de eigenaar en dat had ik maar moeten lezen (ik ben vanaf nu dom dus) niet lezen wat er op de website staat .............Nu ben ik dus de pineut en kan ik fluiten naar mijn geld.

Zo goed meent het bedrijf het dus echt niet met u en uw auto.

Op deze P5 (lijkt officiële Schiphol Parking maar is het niet) mag u zeker niet zelf parkeren zo blijkt, omdat de auto's zeer dicht tegen elkaar gezet worden zonder tussenruimte links, rechts, voor en achter en dat kunt u natuurlijk niet..Zo passen er meer auto's op de vierkante meter. Zie google locatie en zie zelf dat het klopt wat hier staat. Dat staat niet op die mooie web site...

Doe er mee wat je wil. Echt iets voor het TV programma Radar.

Sterke punten:
De telefoon wordt zeker opgenomen. Je kunt je verhaal uitgebreid doen, maar er wordt voor 100% zeker niks mee gedaan zegt de eigenaar. Dat is bedrijfspolicy stelt de eigenaar.

Het gaat niet om de klant maar om het spekken van de eigen bank rekening.

Top natuurlijk, maar strookt nou weer helemaal niet met de aanhef op de web site.

Vakantie gevoel al weer ver weg zeg maar.

Eerlijk is eerlijk: P5 is minder duur dan andere P's, maar dat snap ik nu ook wel.

Zwakke punten:
Onbetrouwbaar (komt de helder gemaakte afspraak niet na) misleidend en onfatsoenlijk.

De luxe shuttle bleek een oud Ford Transit busje.

Sterke punten:
Neemt wel de telefoon op, maar lost niks op.
Alleen maar JIJ bakken en eindeloos gebakkelei.

Zwakke punten:
Bedrijf is nergens verantwoordelijk voor, niet voor de tekst op de web site en niet voor eigen personeel, niks. Advies: niet doen.
=============================================
Voor een paar euro meer kun je beter op P3 van Schiphol parkeren. Prima luxe grote shuttle bus om de paar minuten. Top.

riavalk1956
door riavalk1956 - Mar 9, 2018 om 00:22
6 Antwoorden / Vragen

Zo zie je maar dit vond ik op internet: https://www.parkerenbijvliegvelden.nl/reviews/p5-schiphol-valet-parking/61090-gelikte-officiele-website-lijkt-van-de-lucht.php

bestaat een gezegde toch iets met een pot en deksel haha.

Die ondernemer van Parking Groep holland is helmaal doorgeslagen en probeert nu concurenten te beschadigen. Heel laag hoor

riavalk1956
door riavalk1956 - Mar 9, 2018 om 00:27
6 Antwoorden / Vragen

nog 1 dan om het af te leren

Cheap-Parking - PARKEER HIER NIET!!!

Review:
Voor mijn vakantie de auto in goede staat afgeleverd
Bij terugkomst wilde ik 's nachts weg rijden van de parkeerplaats deden mijn lampen het niet meer en hendel moterkap was afgebroken.

Voor iedereen die denkt dat je hier goedkoopt parkeert, doe het niet!
Goedkoop parkeren blijkt na het ophalen van je auto een stuk duurder te zijn door de reparatiekosten!

Sterke punten:
Liegen, bedriegen

Zwakke punten:
Betrouwbaarheid, eerlijkheid

riavalk1956
door riavalk1956 - Mar 9, 2018 om 00:33
6 Antwoorden / Vragen

0.5
Locatie
Prijs
Afstand
Personeel
Service

EIGENAAR CHEAP-PARKING OF SUN-PARKING OF WEET IK VEEL WELKE SITE NOG MEER IS EEN OPLICHTER

Parkeerplaats is donker en slecht verlicht. Passagiers lopen roekeloos en slepend met koffers tussen de auto’s door. Mijn auto is op drie plaatsen beschadigd en CHEAP Parking verklaart mij voor gek omdat ik ze aansprakelijk stel. Ik beveel het niemand aan om bij CHEAP PARKING de auto achter te laten/parkeren.

riavalk1956
door riavalk1956 - Mar 9, 2018 om 02:28
6 Antwoorden / Vragen

Cheap-Parking - Cheap parking? Onbetrouwbare dieven

Review:
Bij terugkomst vraagt mijn navigatie/radio om de kaart te controleren. Nu ga ik niet midden in de nacht op een parkeerterrein kijken of mijn kaart moet worden geupdate.

Paar dagen later (vraag kwam steeds terug) dan maar eens doen. Toen bleek dat de geheugenkaart achterstevoren in mijn navigatie was gepropt. Kaart kapot en navigatie onbruikbaar. Schade een dikke € 200,--. Dus mailen. Gelijk aangegeven dat mijn parkeergeld (euro of 2) ook verdwenen was.

Reactie van de heer Garritsen? Bewijst u het maar!

Nou Parking 3 op Schiphol is net zo duur en met de gratis bus net zo makkelijk. En je hoeft je sleutels niet af te geven.

Sterke punten:
liegen, bedriegen, stelen, beschadigen en ontkennen!

Zwakke punten:
dat er dieven en leugenaars werken

Dick beveelt Cheap-Parking NIET aan bij vrienden/bekenden

Rotterdam1972
door Rotterdam1972 - Mar 24, 2018 om 16:44
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,
Park-plus is een oplichter staat bekend bij schiphol,
HD parking en que parking zijn andere bedrijven van de zelfde eigenaar
is ook al op TV kassa geweest. ben je geld kwijt

Pi
door Pimm1 - Mar 26, 2018 om 13:23
1 Antwoorden / Vragen

Prima dat RIAVALK1956 en JOKEBOVENKAMP tevreden zijn. Zelf ben ik dat absoluut niet en dat kun je lezen op

Klachtenkompas: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/naam/klachten/titel/details?complaintId=71cab9f4-ac0b-4100-9e51-4d478567a805

En op Klacht.nl: https://www.klacht.nl/park-plus-schiphol/klacht/park-plus-geeft-mijn-auto-beschadigd-terug-reageert-niet-en-weigert-inzage-dash-cambeelden-etc/

En op het forum van Radar: https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=95&p=2512941

Het bedrijf lijkt onder andere namen al vaak in opspraak te zijn geweest maar helaas was hun nieuwe naam mij niet eerder bekend.

willij62
door willij62 - Apr 3, 2018 om 07:00
1 Antwoorden / Vragen

park plus betaal mijn geld niet terug ivm anulering verschillende mailtjes gestuurd en honderde keren geprobeerd te bellen maar nemen niet op
heb 82 euro betaald deze ben ik waarschijnlijk kwijt
het is een grote oplichterij

Ja
door Jan_O - Apr 25, 2018 om 12:38
1 Antwoorden / Vragen

Ongevraagd e-mail met parkeer aanbieding (die te mooi is om waar te zijn) + verbreken verbinding tijdens contact.

Van Park PLUS Schiphol een mail ontvangen met daarin een voorstel met betrekking tot het parkeren tijdens onze vakantie. Zou, voor acht (8) dagen, 50 Euro moeten gaan kosten inclusief haal- en brengservice auto van- en naar Schiphol vetrek- c.q. aankomst.

Ik was uiterst verbaast over het feit dat ik van dit bedrijf een dergelijke mail ontving omdat ik a: dit bedrijf nooit heb benaderd / b: nooit mijn e-mailadres aan dit bedrijf heb verstrekt / c: nooit aan dit bedrijf kenbaar heb gemaakt dat wij, vanaf Schiphol, op vakantie zouden gaan!

Stond dus voor een groot raadsel over het waarom van deze directe mailing, hoe het bedrijf aan mijn e-mail adres is gekomen en hoe zij weten dat ik vanaf Schiphol op vakantie ga.

Op site van Park PLUS Schiphol vond ik een telefoonnummer (+31643850533) als contact. Dit nummer heb ik gebeld. Werd beantwoord door een meneer die zich meldde met: "Parking". Ik heb deze meneer naar zijn (echte) naam gevraagd, maar die wilde hij niet noemen.

Hierna gevraagd hoe bedrijf aan mijn gegevens is gekomen, ook daar geen antwoord op. Nadat ik hem nogmaals om zijn naam vroeg, werd verbinding verbroken.

ma
door malhy2 - Apr 27, 2018 om 19:34
309 Antwoorden / 13 Vragen

Ik parkeer mijn auto bij airportparking. Goedkoper dan schiphol, direct aan de snelweg en snelle shuttledienst naar schiphol.

Gr ED

jb
door jbnmgn - May 5, 2018 om 20:05
3 Antwoorden / 1 Vragen

Het was eerst HD pariking schihol als ik mij niet vergis, en nu gaan ze verder onder de naam ParkPlus Schiphol.
In mijn ogen oplichters, die nauwelijks bereikbaar zijn en alle beloftes, ook via WhattsApp en mail niet nakomen.
In September een parkeerplaats geboekt, maar door omstandigheden moeten annuleren. De toezegging gehad dat, ondanks niet gebruikelijk, het geld € 79,90 terug gestort zou worden. En vanaf dat moment heb als ik al iemand telefonisch te spreken kreeg, louter toezeggingen gehad met excuses zoals: wij sorten maar 1x per maand geld terug, we moeten eerst toestemming hebben van het hoofdkantoor in het buitenland, we hebben een fout gemaakt en een verkeerd nummer gebruikt, enz. enz.

LI
door LIDIARIE - May 17, 2018 om 09:02
1 Antwoorden / Vragen

Heeft iemand ervaring om bedrijven zoals Park Plus Schiphol aan te pakken het is fraude.

Ve
door Verstraete - May 22, 2018 om 07:28
1 Antwoorden / Vragen

Ook gebruik gemaakt van hun diensten van 2 tot 14 april.
Bij thuiskomst was de gehandicaptenparkeerkaart verdwenen.
Mail ontvangen dat dit een domme fout was en dat die zogezegd in een andere auto zou gelegd zijn???
zij zouden ons terug contacteren maar we horen niets.
Dit is zware fraude
na verschillende telefoontjes werden we opgebeld door een dame dat er een onbekende gsm in haar auto lag met ons nr.
Blijkt dat dit ook een toestel is van hun. Raar
Dus nooit meer met hen in zee gaan. Malafide praktijken.

na
door nadine69 - May 22, 2018 om 12:11
1 Antwoorden / Vragen

goede middag,
dit zijn inderdaad oplichters, direct betalen voor een valet service, dan geen valet service krijgen. Als je dan je andere boekingen annuleert omdat je superontevreden was van de service, krijg je geen geld terug enkel een 'te goed' bon. Ze antwoorden niet op mails, via klachten.nl, nemen ze uw klacht ook niet aan, wie kan er mij helpen om mijn geld terug te krijgen ?

Li
door Lilibelle - May 26, 2018 om 19:29
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb erg SLECHT ervaring mee! ik heb gebruik gemaakt van hun diensten en enkele dagen na mijn terugkomst in Nederland kreeg ik een boete thuisgestuurd voor parkeren bij een gehandicaptpaarkeerplaats! 389 euro!!! hoe is dat mogelijk.... als eigenaar van de auto ben ik (zelf) aansprakkelijk en door hun schuld moest ik het bedrag betalen!!! duur vakantie dus!!  de eigenaar  Richard O...heeft belooft de boete te betalen en natuurlijk tot nu toe is er niks gebeurd. Hij gereageerd niet aan mijn mails en telefoontjes!!
GEEN ZAKEN DOEN MET PARK PLUS

Mo
door Monco - Jul 26, 2018 om 21:38
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben ook met 50% korting geboekt bij park plus. Nu reageren ze nergens meer op en de website is ook al een week onder constructie. Waarschijnlijk idd oplichters. Wij hebben ook meerdere malen naar het 0900 nummer gebeld maar kreeg bandje en werd vervolgens niet terugegebeld.

ne
door neodutchio Jul 26, 2018 om 22:12
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ondanks de overtuigende en betrouwbare presentatie op de website willen we als SchipholParkeren.com graag vermelden dat HD Parking eigendom lijkt te zijn van dezelfde persoon die schuilging achter het malafide parkeerbedrijf Qube Parking.

De volgende keer dus eerst even kijken met wie u zaken gaat doen.

marita5
door marita5 Jul 27, 2018 om 09:15
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@monco , ik zie nu dat domeinnaam parkplus schiphol beschikbaar is , de site bestaat niet meer .

marita5
door marita5 - Jul 26, 2018 om 22:41
11507 Antwoorden / 15 Vragen
oo
door oorbeek - Jul 31, 2018 om 09:56
1 Antwoorden / Vragen

Ja, helaas heb ik hier ervaring mee. In juni gebruik gemaakt van valetparking, er waren o.a. meer km's gereden dan werd toegezegd, niet veel maar toch. Het bedrag van deze boeking heb ik terug ontvangen. Maar ik wil mijn komende reservering annuleren vanwege voorgaande. De website is uit de lucht, na meerdere mailtjes tot op heden geen reactie. Gebeld geen gehoor, op sms-jes geen reactie.

Bij verder googelen (en Facebook) kom ik verscheidene gevallen tegen dat dit bedrijf in gebreke is gebleven m.b.t. het leveren van valetparking en/of het geld niet terugstort.

https://www.facebook.com/search/top/?q=park%20plus%20schiphol

rw
door rwdeboer - Oct 6, 2018 om 16:17
1 Antwoorden / Vragen

Ervaringen Park Plus, Parkerenvaletschiphol, HD Parking etc.

Door een, op het oog, aantrekkelijke aanbieding (50% korting) hebben we al eind 2017 valetparking geboekt bij ParkPlus en betaald  voor een vakantie voor de zomer van 2018. Al snel daarna regende het waarschuwingen voor dit bedrijf op Internet van gebruikers en van andere parkerenaanbieders rond Schiphol.

Ik heb vervolgens het bedrijf diverse malen benaderd via email en (dure)mobiele  telefoon om na te gaan of deze waarschuwingen wellicht loos alarm waren, maar zonder succes. Er werd nergens op gereageerd.

Om niet de kans te lopen om op Schiphol aan te komen zonder dat er iemand staat voor ontvangst van onze auto, hebben we maar besloten om bij een andere aanbieder een parkeerplaats te boeken.

En dat was maar goed ook. Enkele dagen voor vertrek kregen we van parkplus het volgende SMS-bericht (vanaf een niet genoemd telefoonnummer):

“Geachte, het spijt ons vreselijk alleen we zijn onlangs negatief in de media geweest. We hebben alles geprobeerd om verder te kunnen gaan. Helaas is dit niet gelukt. We kunnen uw auto niet meer innemen op Schiphol. Een aantal klanten hebben de boeking wel al betaald. Voor hun gaan we proberen het aankoopbedrag te refunden. Park Plus”. Vanzelfsprekend is het bedrag nooit geretourneerd, de website van Parkplus is inmiddels uit de lucht.

Groot was derhalve onze verbazing om eind september weer een soortgelijke aanbieding per email te ontvangen van het bedrijf HD Parking.  Dezelfde opzet van email, dezelfde korting, dezelfde  website, hetzelfde gebruik van dashcam etc. etc.

Sterker nog, ik heb HD Parking een mail gestuurd met verzoek het geld te retourneren voor mijn betaling aan Parkplus  Ik kreeg een korte email met de test “Wij zijn van HD Parking”. Een leugen: de aanbiedingsemail van HD Parking is 100% identiek aan degene van Park Plus van eind vorig jaar, alleen de naam is anders. Hoe dom kun je zijn.

Tenslotte heb ik ze bovenstaande ervaring toegestuurd met laatste verzoek om reactie, maar vanzelfsprekend geen reactie.

Tijd om anderen te waarschuwen. Trap hier dus niet in, het zijn grote oplichters die via verschillende websites opereren. Meld oplichting z.s.m. bij de politie.  U bent gewaarschuwd.

Gr
door Grunn1 Oct 7, 2018 om 12:15
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Wat is er mis met de parkeerplaatsen van Schiphol zelf? In prijs zal het niet veel schelen en dat je zelf met de bus moet maakt toch ook niet veel uit. Als je op vakantie gaat ben je al een hoop geld kwijt en waarom dan bezuinigen op parkeerplaats?