Ne
door Nelleke van Cuijck Sep 13, 2017 om 18:32
Vakantie & reizen

Heb een reis geboekt bij cheap-tickets .nl maar kon de tickets niet uit printen

Heb op 2juni 2017 een reis geboekt naar Rome en 370 euro betaald om op 9 juni 2017 te vertrekken vanuit Rotterdam met Transavia.
Op 3 juni 2017 kregen wij een e-mail van een duitse firma dat er niet met ideal betaald kon worden en een andere betalings methode moesten gebruiken.
Ik kon het geld niet terug boeken en ook mijn tickets kwamen niet binnen.
Een maand later op 5 juli 2017 kregen wij de tickets via de e-mail toe gestuurd dus ruim een maand te laat.
Contact gehad per telefoon met cheap-tickets en werd ons mede gedeeld dat wij wel op vakantie waren geweest.
Nou voor mij is de maat vol want het was erg belangrijk omdat ik met een burn-out te kampen heb , het juist heel erg belangrijk is om een weekje
te kunnen ontspannen.
Beste Kassa kunt u hierin voor mij iets betekenen want bij cheap-tickets kom je er niet tussen en mag je niet eens zeggen wat er aan de hand is.

968 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

De
Debs64 - Jul 10, 2024 om 17:51
Geldzaken & recht

PostNL stopt met digitale zegel. Tegoed onder 15 wordt niet teruggegeven.

PostNL stopt per 15 augustus met digitale zegels. Bedragen onder de 15 euro worden niet teruggestort. Boven de 15 euro wel. Advies PostNL is zo veel mogelijk opmaken. Kan van restant 9 euro geen zegels printen want die zijn maar 5 dagen geldig. Mag dit zomaar? Lees meer

Sh
Shopper1998 - Jul 12, 2024 om 07:57
Winkels & webshops

Shopcredit ipv geld terug

Hoi,

Ik heb een aankoop gedaan via een webshop. Echter kom ik er nu echter dat er bij retour geen geld wordt teruggegeven maar een zogenoemd 'shopcredit' om opnieuw bij de webshop te besteden.

In de algemene voorwaarden:
'De ondernemer gebruikt voor terugbetaling een shopcredit zoals aangegeven bij de disclaimer en akkoord bij het aangaan van de aankoop voorwaarden.' ... Lees meer

Bl
BlueSee - Jul 8, 2024 om 20:31
Huishouden & energie

Karcher: service zeer slecht

De service bij Karcher is zeer slecht: er wordt niet gereageerd, ook na diverse herinneringen. Indien je belt sta je meer dan 45 minuten in de wacht. Ik wil een kappotte baterij vervangen maar tot op heden niet gelukt (4 weken wachttijd). De diverse revieuws van Karcher zijn dramatisch dus er is iets aan de hand. Lees meer