pi
door piet0@live.nl Aug 2, 2020 om 20:24
Vakantie & reizen
Het uitblijven van een vouncher bij Trans Avia

Vanaf mei  2020 het beloven van een vouncher  (de tegemoed koming van bagage en stoel reservering heen en terugreis ten bate van 2x25+ 2x28 euro) deze werdt n mei al toegezegd dai hem eind mei op mijn mail zou krijgen. eindmei geen vouncher belooft medio juni . Medio juni geen vouncher ivm de drukte eind juni. Eind juni geen vouncher diverse mails gestuurd maar steeds door geschoven eind juli staat er een saldo van €8 op mijn bank afschrift.
gelijk een mail gestuurd of dit een pleister op de wonde was maar geen vouncher. vraag wat kan ik nu het beste doen, want zoals zij zeggen de drukte geeft problemen.denk ik dat ik kan fluiten naar mijn tegemoedkoming.

vrijblijvend: P.B.van Gijn

2038 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Aug 2, 2020 om 21:15
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Pieto ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/consumentenbond-transavia-blijft-om-de-hete-brij-heen-draaien/

Neem eens contact op met Consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Redacteur
door Redacteur Aug 3, 2020 om 09:51
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Of gewoon op de Kassa-site zelf, Marita5! ;-) Consumentenbond blijft bezorgd over geannuleerde vluchten Transavia.

Met vriendelijke groet,
Danny

marita5
door marita5 Aug 3, 2020 om 09:56
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Danny , maakt toch niks uit , het resultaat is hetzelfde .

Donuts
door Donuts Aug 3, 2020 om 12:20
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@Marita5: u heeft gelijk, maar wiens brood men eet enz.

1paul
door 1paul - Aug 3, 2020 om 11:27
3101 Antwoorden / 0 Vragen

u heeft een vordering op dit bedrijf, stuur ze een brief dat u binnen 15 dagen uw geld wilt, doe dit aangekend, reageren ze niet geeft u uw vordering aan een deurwaarder, eis geen voucher maar eis geld in die brief....

Donuts
door Donuts Aug 3, 2020 om 12:19
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Een deurwaarder? Voor een bedrag van rond de € 100,-?

1paul
door 1paul Aug 3, 2020 om 17:29
3101 Antwoorden / 0 Vragen

al is het 1 euro....

Als het andersom was geweest en je betaald niet staan ze op je stoep!!!!

Donuts
door Donuts Aug 3, 2020 om 17:34
1203 Antwoorden / 2 Vragen

U betaalt de deurwaarder voor TS? Of denkt u dat een deurwaarder aan vrijwilligerswerk doet?

1paul
door 1paul Aug 4, 2020 om 07:18
3101 Antwoorden / 0 Vragen

nee, dat doet de tegenpartij, hetzelfde eigenlijk als jij een deurwaarder op bezoek krijgt, dan mag jij de kosten naast je schuld ophoesten!!!!

mo
door mof - Aug 3, 2020 om 12:57
3619 Antwoorden / 3 Vragen

DAn moet u gewoon uw geld terugvragen ipv voucher. Laat ze het maar voelen. Hun probleem als ze uiteindelijk failliet gaan!  U verliest hooguit iets van 100 euro.

panter22
door panter22 - Aug 4, 2020 om 08:49
6599 Antwoorden / Vragen

De kosten van de volledige vliegreis heb je al terug en nu alleen de tegemoetkoming nog?
Je hebt toch een mail gestuurd.Waarom zou je daar geen antwoord op krijgen.
Kijk eens in deze info:
https://www.transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/voucher/
Als iedereen Transavia gaat bestoken met mailtjes, dan is het logisch dat de administratie helemaal vastloopt.