Hoe kan ik mensen waarschuwen voor Turisprime Lissabon
Ik zou graag aandacht willen voor de huurauto mafia praktijken die ik heb meegemaakt in Lissabon door de verhuurder Turisprime (Happycars\Wisecars). Bij terugbrengen van de auto worden kleine -bij afhalen al aanwezige- gebruikssporen opeens als 'schade ' gekwalifeerd en krijg je een 'boete' opgelegd van in mijn geval 600 euro !. De allrisk verzekering die ik had afgesloten bij Happycars en direct bij thuiskomst geclaimd heb, keert niet uit omdat ik te laat (niet binnen 48 uur, ik had nog een dagje lissabon ertussen ) een verzoek indien. Maar anders hadden ze wel een andere reden. Deze bedrijven doen aan georganiseerde oplichtingspraktijken, het gebeurde bij alle klanten waar we bij waren. Mensen pas op !!!
Hallo Dirkf ,
U had de klachten over Turisprime vooraf kunnen lezen , klik op de rode regels .
https://www.trustpilot.com/review/www.turisprime.com
https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g189158-i203-k9798299-Have_we_been_ripped_off-Lisbon_Lisbon_District_Central_Portugal.html
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer