Je
door Jeanne Madeira Apr 4, 2020 om 20:02
Vakantie & reizen

Kassa programma vandaag over Reizen en de garanties van de ANVR/SGR

Ik heb een pakketreis bij Corendon gekocht en ga in september a.s., de gehele reis is betaald!
Wat gebeurt er als Corendon de komende maanden failliet gaat en ik geen voucher heb omdat zij de reis nog niet geannuleerd hebben vanwege corona ? 
Krijg ik bij faillissement sowieso de door mij betaalde reissom van de SGR/ ANVR geheel terug? 
Dus ook als zij geen voucher verstrekt hebben?
Graag uw duidelijke antwoord.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Jeanne B.

438 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Apr 4, 2020 om 20:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Dan gelden de normale regels.

aurora1
door aurora1 - Apr 4, 2020 om 21:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ik zou het niet weten, ik kan als vrijwilliger op dit forum geen antwoord daarop geven en al helemaal geen duidelijk antwoord.
Vraag het aan Kassa, zie daarvoor onderaan deze pagina bij contact.

Tr
door Trostomaat - Apr 4, 2020 om 23:36
239 Antwoorden / Vragen
1

U heeft recht op de reguliere consumentenbescherming die bij het aangesloten zijn van uw reisorganisator bij het SGR hoort.
Daarin spelen vouchers geen rol.
Die bescherming is het hetzelfde als die zou zijn geweest zonder dat er sprake zou zijn geweest van een 'coronacrisis' (met bijbehorende voucherregeling).
Uw situatie staat daar volkomen los van.
Geen reden om uw zorgen te maken.

Dit is mijn duidelijk antwoord.

tenormin
door tenormin - Apr 4, 2020 om 23:54
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

Ik heb geen duidelijk antwoord maar wat ik de man hoorde zeggen: ga niet zelf annuleren en wacht tot U bericht krijgt dat de reis geannuleerd wordt door Corendon. Mischien kunnen Cor en Don het overleven.

Tr
door Trostomaat Apr 5, 2020 om 00:46
239 Antwoorden / Vragen

Dat zal niet meevallen als ze reizen in september ook nog moeten gaan annuleren. Dan zitten we echt diep in de problemen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer