KLM kortingsactie van de ING is niet meer beschikbaar?
Een maand geleden was er een KLM Packagedeal korting van 250 euro (op reizen buiten de EU) in the rentepuntenwinkel van de ING. Ik wilde graag gebruik maken van die actie, maar nu hebben ze hem eraf gehaald en is er een veel mindere actie (50 euro voor alle bestemmingen).
Nu is de vraag: mogen ze dit doen?
Ik had in de voorwaarden gelezen dat de actie tot en met september geldig zou zijn, en er werd ook niks vermeld over dat het OP=OP was of dat er algemene voorwaarden golden (waar zoiets in vermeld kan staan). Toch zei de ING als reactie op mijn email dat de actie helaas was 'uitverkocht'.
Zijn er nog andere mensen die dit probleem hebben?
De actie, de korting dus, zal wel geldig geweest zijn tot t/m september, maar dat wil niet zeggen dat ze die kortingsactie t/m september moeten blijven aanbieden.
Er stond dat je hem kon aanschaffen tot september, dus misschien wel?
U zult wel gelijk hebben, voucher 6 maanden geldig na aanschaf. Toch slordig van Ing, belangstelling zal wel veer groter geweest zijn dan verwacht. Ze hadden er dan wel bij mogen vermelden dat de beschikbare vouchers beperkt was.
Nu is de vraag: mogen ze dit doen?
Als je iets "weggeeft" (wat dan ook) krijg je vaak str**t mee, hoe goed je het ook bedoelt. Of het loopt helemaal niet, of het loopt storm en als er grenzen aan aantallen bestaan dan kan je dit hebben.
Keer de situatie even om, als er eerst een aanbieding van € 50 was geweest en daar gebruik van had gemaakt endat daarna het € 250 aanbod gekomen zou zijn, dan was het ook niet goed geweest.
Ja, ze mogen dit doen.
Voor elke actie geldt: ”OP=OP”
De ING heeft dit kapstokartikelnn hun voorwaarden:
De ING heeft het recht al dan niet tijdelijk, procedurele voorwaarden te stellen aan het besteden van Punten;
https://www.ing.nl/media/ING_algemene-voorwaarden-ING-punten.pdf
Nee, geen ervaring mee. Ik heb een internetspaarrekening en doe niet aan die rentepunten en sparen bij deze bank. Daarin staat vaak allerhande dat elders voordeliger is en om die punten op te maken koopt men dingen die men anders niet gekocht zou hebben.
En natuurlijk mogen ze de produkten in hun Winkel van Sinkel veranderen.
Kijk anders eens of u airmiles heeft om met korting te reizen, informatie te vinden op de website van Air Miles.
Hi Nataliehhh,
Ik snap volledig dat je graag gebruik wil maken van deze actie!
Ik heb het verzoek gekregen of je even contact op wil nemen met de Puntenwinkel hierover, net zoals andere mensen die hier tegenaan lopen.
Dit kan op 020 22 888 88, vragen naar de Puntenwinkel.
Vriendelijke groet,
Roos
Webcare ING
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer