Kras busreis
Vrij recent met de Firma Kras Ammerzoden een bus reis gemaakt van 12 dagen . Zijn er leden die ervaringen hebben opgedaan met deze Firma ?
Hallo Zoekster ,
Naast enorm wat problemen tijdens deze reis , is de terugkoppeling op mijn aangetekend schrijven na twee weken nog niet gebeurd . dus is mijn vraag in eerste instantie ? Hoe gaat Kras met klachten om .
Groet Astoria
Hallo astoria,
Neem aan dat je het volgende gelezen hebt:
Klachten
Ondanks al onze inspanningen is het toch mogelijk dat u een gerechtvaardigde klacht meent te hebben.
Indien u tijdens uw vakantie een fout of een onvolkomenheid constateert, dan wordt van u verwacht dat u daarvan meteen melding maakt bij de chauffeur, reisleiding of accommodatiehouder. Als uw klacht ter plaatse niet naar tevredenheid wordt opgelost, dient u meteen contact op te nemen met de afdeling Consumentenbetrekkingen in Ammerzoden via 073 - 5 999 777. Dit telefoonnummer is niet beschikbaar voor vragen over uw boekingen (daarvoor kunt u bij ons terecht via 0900 9697).
Wanneer achteraf blijkt dat u niet aan deze meldingsplicht heeft voldaan en wij dientengevolge niet in de gelegenheid zijn gesteld de tekortkoming te verhelpen, kan uw eventuele recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten. Als de klacht niet tot tevredenheid wordt opgelost, kunt u deze uiterlijk binnen één maand na afloop van de reis of de genoten dienst in Nederland schriftelijk indienen bij KRAS.NL, ter attentie van de afdeling Consumentenbetrekkingen, vergezeld van een kopie van het ter plaatse ingediende klachtenformulier. Wij maken u erop attent dat groepsklachten of klachten vermeld op enquêteformulieren niet in behandeling worden genomen.
Zie voor de handelswijze rond klachten ook artikel 8 en 9 van de ANVR-Reisvoorwaarden
Afdeling Consumentenbetrekkingen
Onze afdeling Consumentenbetrekkingen is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.
KRAS.NL
Afd. Consumentenbetrekkingen
Bernseweg 22a
5324 JW Ammerzoden
Tel: 073-5999 777
Fax: 073 - 5 999 901
Email: info@kras.nl
Neem aan dat je nog wel een reactie zult krijgen.
Heb zelf alleen maar positieve ervaringen met Kras.
Met vr.gr.
@ edrick3
Dank voor je reactie , de door jou voorgestelde weg heb ik uitgevoerd + extra een aangetekende brief.
En ik vind in ieder geval dat Kras een bericht stuurt dat e.e.a is ontvangen en in behandeling wordt genomen. Kwestie van normen . Verder wacht ik nog even af . Houd je op de hoogte .!! Groet Astoria
astoria, 'bombardeer' ze dan op hun site. busje komt zo. Op de site zijn ze trots op zichzelf (uiteraard): dat mogen ze u dan tonen dat men ook problemen kunnen oplossen !
Bezoekadres:
Bernseweg 22a
5324 JW Ammerzoden
Goede Morgen Tenormin..
Bovenstaand adres is al beschoten ! Zie in je reactie een stukje humor. hebben we wel nodig na de militaire
operatie met het busje inclusief 50 !!! personen wat dan een Kras Vacantie moet zijn !!
Groet en bedankt.
ASTORIA
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer