astoria
door astoria Jul 21, 2013 om 11:48
Vakantie & reizen

Kras busreis

Vrij recent met de Firma Kras Ammerzoden een bus reis gemaakt van 12 dagen . Zijn er leden die ervaringen hebben opgedaan met deze Firma ?

1228 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jul 21, 2013 om 11:57
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Waarom vertelt u eerst uw eigen ervaring niet?

astoria
door astoria - Jul 21, 2013 om 12:09
362 Antwoorden / 55 Vragen
0

Hallo Zoekster ,
Naast enorm wat problemen tijdens deze reis , is de terugkoppeling op mijn aangetekend schrijven na twee weken nog niet gebeurd . dus is mijn vraag in eerste instantie ? Hoe gaat Kras met klachten om .
Groet Astoria

edrick3
door edrick3 - Jul 21, 2013 om 12:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo astoria,

Neem aan dat je het volgende gelezen hebt:

Klachten
Ondanks al onze inspanningen is het toch mogelijk dat u een gerechtvaardigde klacht meent te hebben.

Indien u tijdens uw vakantie een fout of een onvolkomenheid constateert, dan wordt van u verwacht dat u daarvan meteen melding maakt bij de chauffeur, reisleiding of accommodatiehouder. Als uw klacht ter plaatse niet naar tevredenheid wordt opgelost, dient u meteen contact op te nemen met de afdeling Consumentenbetrekkingen in Ammerzoden via 073 - 5 999 777. Dit telefoonnummer is niet beschikbaar voor vragen over uw boekingen (daarvoor kunt u bij ons terecht via 0900 9697).

Wanneer achteraf blijkt dat u niet aan deze meldingsplicht heeft voldaan en wij dientengevolge niet in de gelegenheid zijn gesteld de tekortkoming te verhelpen, kan uw eventuele recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten. Als de klacht niet tot tevredenheid wordt opgelost, kunt u deze uiterlijk binnen één maand na afloop van de reis of de genoten dienst in Nederland schriftelijk indienen bij KRAS.NL, ter attentie van de afdeling Consumentenbetrekkingen, vergezeld van een kopie van het ter plaatse ingediende klachtenformulier. Wij maken u erop attent dat groepsklachten of klachten vermeld op enquêteformulieren niet in behandeling worden genomen.

Zie voor de handelswijze rond klachten ook artikel 8 en 9 van de ANVR-Reisvoorwaarden
Afdeling Consumentenbetrekkingen

Onze afdeling Consumentenbetrekkingen is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.

KRAS.NL
Afd. Consumentenbetrekkingen
Bernseweg 22a
5324 JW Ammerzoden
Tel: 073-5999 777
Fax: 073 - 5 999 901
Email: info@kras.nl

Neem aan dat je nog wel een reactie zult krijgen.
Heb zelf alleen maar positieve ervaringen met Kras.

Met vr.gr.

astoria
door astoria - Jul 21, 2013 om 15:23
362 Antwoorden / 55 Vragen
0

@ edrick3

Dank voor je reactie , de door jou voorgestelde weg heb ik uitgevoerd + extra een aangetekende brief.
En ik vind in ieder geval dat Kras een bericht stuurt dat e.e.a is ontvangen en in behandeling wordt genomen. Kwestie van normen . Verder wacht ik nog even af . Houd je op de hoogte .!! Groet Astoria

tenormin
door tenormin - Jul 21, 2013 om 19:19
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

astoria, 'bombardeer' ze dan op hun site. busje komt zo. Op de site zijn ze trots op zichzelf (uiteraard): dat mogen ze u dan tonen dat men ook problemen kunnen oplossen !

astoria
door astoria - Jul 22, 2013 om 10:12
362 Antwoorden / 55 Vragen
0

Bezoekadres:
Bernseweg 22a
5324 JW Ammerzoden

Goede Morgen Tenormin..
Bovenstaand adres is al beschoten ! Zie in je reactie een stukje humor. hebben we wel nodig na de militaire
operatie met het busje inclusief 50 !!! personen wat dan een Kras Vacantie moet zijn !!
Groet en bedankt.

ASTORIA

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer