Pa
door Pascal snelders Apr 23, 2019 om 01:04
Vakantie & reizen

Mag KLM je reservering zomaar afzeggen onlangs dat er al betaald is

Een goeden dag

hier een bericht van uit Aruba .

ik heb op 18 april een boeking bij de KLM gedaan en zelfs de zelfde dag betaald.
nu 22 april kom ik er achter dat KLM mijn boeking heeft geanuleerd en ik weet niet waar om.
heb zelfs de boekings code via WhatsApp naar KLM gestuurd met foto van betaling .

krijg ik een bericht terug of ik even kan bellen . ik vind het raar je kunt alles bij de KLM doen via online heb zelfs de stoelen uitgezocht en extra betaald ook voor de koffers extra betaald .
En zeggen We willen je adviseren om contact op te nemen met ons telefonische contactcentrum voor boekingen vanaf Aruba. Dit kan op telefoonnummer +31 20 47 47 743. Op maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 - 20:00 en op zaterdag en zondag tussen 09:00 -17:30. Dit zijn lokale tijden voor Aruba.

Onze collega's helpen je graag verder.
Alsof het niets kost van Aruba naar nederland te bellen .

wat kan ik het beste doen

vriendelijke groet

Pascal Snelders

Van uit Aruba

1410 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 23, 2019 om 01:22
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Pascal Snelders ,

Probeer via FB / of Twitter , klik op de rode regel .

https://www.klm.com/travel/nl_nl/customer_support/customer_support/all_about_customer_support/index.htm

panter22
door panter22 - Apr 23, 2019 om 08:42
6599 Antwoorden / Vragen

Wat je het beste kunt doen is de KLM bellen.

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2019 om 08:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Alsof het niets kost van Aruba naar Nederland te vliegen. En als u niet belt, vliegt u ook niet.

diumenge
door diumenge - Apr 23, 2019 om 09:01
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er zal wel iets met de boeking aan de hand zijn wat eenvoudiger via de telefoon te bespreken en op te lossen is, dus bel ze. Ook vanaf Aruba zullen er wel mogelijkheden zijn om goedkoop te bellen via Voip of Skype bijvoorbeeld.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 23, 2019 om 09:24
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Ook mijn advies: bellen en dan eventueel ook aangeven dat u kosten moet maken voor het bellen. Er kan sprake zijn van een fout en ook dan geldt dat iemand die nooit fouten maakt ook nooit iets leert. Eventueel geld kwijt door niet bellen is ongetwijfeld duurder.
Dat indien de info die @MARITA5 u gaf niet lukt of dat al door u geprobeerd was.

Gr
door Grunn1 - Apr 23, 2019 om 10:36
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Even bellen. Als er al een speciaal contactcentrum is voor boekingen vanuit Aruba zal daar wel een reden voor zijn. Misschien is het zo opgelost en weet u gelijk wat de reden is.

aurora1
door aurora1 - Apr 23, 2019 om 15:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Contact met ze opnemen via dat opgegeven nummer? Eventueel via Whatsapp of vergelijkbaar?
De voorwaarden doorlezen voor relevante informatie?

costnix
door costnix Apr 23, 2019 om 17:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Whatsapp werkt niet (meer) naar een vast nummer. Dat vind ik wel jammer.

costnix
door costnix Apr 23, 2019 om 17:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Weer zo’n “CSRF token ongeldig” melding. De oorzaak van de dubbele posts.