Mag KLM je reservering zomaar afzeggen onlangs dat er al betaald is
Een goeden dag
hier een bericht van uit Aruba .
ik heb op 18 april een boeking bij de KLM gedaan en zelfs de zelfde dag betaald.
nu 22 april kom ik er achter dat KLM mijn boeking heeft geanuleerd en ik weet niet waar om.
heb zelfs de boekings code via WhatsApp naar KLM gestuurd met foto van betaling .
krijg ik een bericht terug of ik even kan bellen . ik vind het raar je kunt alles bij de KLM doen via online heb zelfs de stoelen uitgezocht en extra betaald ook voor de koffers extra betaald .
En zeggen We willen je adviseren om contact op te nemen met ons telefonische contactcentrum voor boekingen vanaf Aruba. Dit kan op telefoonnummer +31 20 47 47 743. Op maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 - 20:00 en op zaterdag en zondag tussen 09:00 -17:30. Dit zijn lokale tijden voor Aruba.
Onze collega's helpen je graag verder.
Alsof het niets kost van Aruba naar nederland te bellen .
wat kan ik het beste doen
vriendelijke groet
Pascal Snelders
Van uit Aruba
Hallo Pascal Snelders ,
Probeer via FB / of Twitter , klik op de rode regel .
https://www.klm.com/travel/nl_nl/customer_support/customer_support/all_about_customer_support/index.htm
Er zal wel iets met de boeking aan de hand zijn wat eenvoudiger via de telefoon te bespreken en op te lossen is, dus bel ze. Ook vanaf Aruba zullen er wel mogelijkheden zijn om goedkoop te bellen via Voip of Skype bijvoorbeeld.
Ook mijn advies: bellen en dan eventueel ook aangeven dat u kosten moet maken voor het bellen. Er kan sprake zijn van een fout en ook dan geldt dat iemand die nooit fouten maakt ook nooit iets leert. Eventueel geld kwijt door niet bellen is ongetwijfeld duurder.
Dat indien de info die @MARITA5 u gaf niet lukt of dat al door u geprobeerd was.
Even bellen. Als er al een speciaal contactcentrum is voor boekingen vanuit Aruba zal daar wel een reden voor zijn. Misschien is het zo opgelost en weet u gelijk wat de reden is.
Contact met ze opnemen via dat opgegeven nummer? Eventueel via Whatsapp of vergelijkbaar?
De voorwaarden doorlezen voor relevante informatie?
Whatsapp werkt niet (meer) naar een vast nummer. Dat vind ik wel jammer.
Weer zo’n “CSRF token ongeldig” melding. De oorzaak van de dubbele posts.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Onaangekondige prijsverhoging sportschool
Goedendag,
vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer