Hz
door Hzenschede May 29, 2017 om 10:40
Vakantie & reizen
Media Markt tickets misleidend

Media Markt tickets misleidend

Ik heb in oktober 2016 twee vliegtickets gekocht tijdens de gekke dagen actie bij Media markt.
Inmiddels heb ik met veel moeite een reis kunnen vinden omdat het aanbod zeer beperkt is. Er wordt wel geadverteerd met "vliegen naar ruim 110 bestemmingen" echter mag je dan bij deze bestemmingen (als je ze uberhaupt kunt boeken) 1 dag of drie weken hier naar toe. Gewoon een paar dagen is vaak niet mogelijk.
Dat even terzijde. Heb je inmiddels een reis gevonden en boek je deze dan kun je een koffer bij boeken a 35,00 per vlucht. Op de website van de aanbieder (ryanair in mijn geval) kost deze zelfde koffer € 16.00. Vervolgens blijkt de vlucht ook nog eens ruim 50 euro goedkoper, mits ik dit direct had geboekt.
Mijn vraag is: kan dit zomaar??

1066 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

Mv
Mvanbarc - Apr 19, 2024 om 16:56
Winkels & webshops

Parfum over datum

Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer