pe
door petervbeckum Oct 11, 2013 om 20:09
Vakantie & reizen

Neckerman reizen / klacht.nl

Ik heb in juni een zeer teleurstellende ervaring gehad met een vakantie van neckermann reizen naar het Amaraqua hotel in Carihuela en daar ook meteen melding van gemaakt bij de host en de receptie maar ik moest een officieel klacchtenformulier invullen en het verder in Holland regelen. Zo gezegd zo gedaan maar neckermann komt niet over de brug met een fatsoenlijke oplossing dus heb ik op klacht.nl een klacht geplaatst die door neckermann direct als opgelost aangemerkt werd , vervolgens werd ik door neckermann gebeld of ik niet niets meer op klacht.nl wil plaatsen. Nu is er na bijna een half nog helemaal niets geregeld door neckermann en kan ik niet meer op klacht.nl inloggen! Word ik hier geboycot door de grote jongens ?

1468 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 11, 2013 om 21:11
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Daar hoort u nooit meer iets van volgens mij.,Ik heb dit ook eens gedaan(een klacht opgeven) Ben ook nooit meer hier benaderd. Ben ook nooit meer met die reisorganisator mee gegaan.

zwemmer
door zwemmer - Oct 11, 2013 om 21:31
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Dit is geen verheugend bericht aangaande Neckermann. Wat was die teleurstellende ervaring?
Dat men u verzocht heeft niets meer op klacht.nl te plaatsen kan alleen maar begrepen worden als u aangeeft wat u heeft geschreven. Wilt u daar misschien iets meer over zeggen?

Zwemmer

zoekster
door zoekster - Oct 12, 2013 om 10:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U had naar de geschillencommissie reizen moeten gaan. Dat had u overigens ook kunnen lezen in de algemene voorwaarden van Neckermann reizen. U bent nu te laat ivm de klachtentermijn.

U heeft zelf niet bepaald slim gehandeld. U heeft gewoon niet het correcte klachtentraject gevolgd.

Ik zag dat u deze klacht al elders heeft vermeld, daar gaf ik ook dat advies, maar toen wist ik nog niet dat u al zo lang bezig was met de klacht.

wendy-claire
door wendy-claire - Oct 13, 2013 om 14:49
619 Antwoorden / 29 Vragen
0

Neckermann reizen gewoonweg voortaan negeren en nooit meer een reis bij deze reisorganisatie boeken.
Dan is insolventie op den duur noodzakelijkerwijs een feit: geen boekingen, geen klanten en geen inkomsten!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer