pe
door petervbeckum Oct 11, 2013 om 20:09
Vakantie & reizen

Neckerman reizen / klacht.nl

Ik heb in juni een zeer teleurstellende ervaring gehad met een vakantie van neckermann reizen naar het Amaraqua hotel in Carihuela en daar ook meteen melding van gemaakt bij de host en de receptie maar ik moest een officieel klacchtenformulier invullen en het verder in Holland regelen. Zo gezegd zo gedaan maar neckermann komt niet over de brug met een fatsoenlijke oplossing dus heb ik op klacht.nl een klacht geplaatst die door neckermann direct als opgelost aangemerkt werd , vervolgens werd ik door neckermann gebeld of ik niet niets meer op klacht.nl wil plaatsen. Nu is er na bijna een half nog helemaal niets geregeld door neckermann en kan ik niet meer op klacht.nl inloggen! Word ik hier geboycot door de grote jongens ?

1468 4 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 11, 2013 om 21:11
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Daar hoort u nooit meer iets van volgens mij.,Ik heb dit ook eens gedaan(een klacht opgeven) Ben ook nooit meer hier benaderd. Ben ook nooit meer met die reisorganisator mee gegaan.

zwemmer
door zwemmer - Oct 11, 2013 om 21:31
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Dit is geen verheugend bericht aangaande Neckermann. Wat was die teleurstellende ervaring?
Dat men u verzocht heeft niets meer op klacht.nl te plaatsen kan alleen maar begrepen worden als u aangeeft wat u heeft geschreven. Wilt u daar misschien iets meer over zeggen?

Zwemmer

zoekster
door zoekster - Oct 12, 2013 om 10:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U had naar de geschillencommissie reizen moeten gaan. Dat had u overigens ook kunnen lezen in de algemene voorwaarden van Neckermann reizen. U bent nu te laat ivm de klachtentermijn.

U heeft zelf niet bepaald slim gehandeld. U heeft gewoon niet het correcte klachtentraject gevolgd.

Ik zag dat u deze klacht al elders heeft vermeld, daar gaf ik ook dat advies, maar toen wist ik nog niet dat u al zo lang bezig was met de klacht.

wendy-claire
door wendy-claire - Oct 13, 2013 om 14:49
619 Antwoorden / 29 Vragen

Neckermann reizen gewoonweg voortaan negeren en nooit meer een reis bij deze reisorganisatie boeken.
Dan is insolventie op den duur noodzakelijkerwijs een feit: geen boekingen, geen klanten en geen inkomsten!