Nextfly Enschede
Beste Kassa,
Ik woon in België maar mijn man werkt in Nederland, vandaar dat we het programma kennen. Enkele weken geleden zijn wij gecontacteerd door Nextfly Enschede, in dit telefoontje werd er gevraagd of ze een mail konden sturen met promoties voor reispakketten. Ik heb deze mail met "promoties"niet geopend aangezien ik geen intresse heb om momenteel te reizen. Enkele dagen geleden kregen wij een factuur van 349 euro om direct te betalen daar wij niet de juiste stappen hebben ondernomen om te annuleren en zij hadden al kosten gemaakt??? Ikzelf heb ook al jullie Belgische tegenhanger gecontacteerd nml "test aankoop". Dit omdat de domeinnaam van nextfly een .be domein is maar het postadres is in Nederland, nml: Hengelosestraat 100/9 7514 AK Enschede
Op facebook en andere sociale media is ook al het 1 en ander te vinden over Nextfly en hun praktijken, ik hoop dat jullie dit kunnen stoppen
met vriendelijk groeten
Karen Vyt
Dat kunt u alleen zelf stoppen door niet meer op telefonische aanbiedingen in te gaan.
Bericht ze één keer dat u geen overeenkomst bent aangegaan en dat u dus ook niet zult betalen. En dan klaar met die club.
U zult beslist aanmaningen krijgen van een “incassobureau”, en daar reageert u dan op dezelfde manier op.
Voortaan door de telefoon, aan de deur of op straat zeggen: “ geen belangstelling” en nooit gegevens verstrekken.
Overigens zit u nu op het forum. Als u Kassa wilt bereiken moet u onderaan op contact klikken.
Hallo Karen Vyt ,
Deze site is geregistreerd op 26-4-2018 ( 48 dagen oud ), adres : Kalvebod Brygge 24 , 1560 Kobenhavn V Denemarken ,
tel : + 45.46907100 , Fax +45.70205872 .
E-mail hostmaster@one.com
Meld deze site hier , klik op de rode regels .
https://economie.fgov.be/nl/themas/consumentenbescherming/consumentenbedrog/voorbeelden-van-oplichting/oplichters-aan-de-lijn/lijst-van-televerkopers-en
Het adres in Nederland is een kantoorgebouw .
https://www.google.nl/maps/place/Hengelosestraat+100,+7514+AK+Enschede/@52.225273,6.8831615,3a,58.4y,34.33h,90.48t/data=!3m7!1e1!3m5!1s8tW-v6uHzTRKirQXDe7m6g!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D8tW-v6uHzTRKirQXDe7m6g%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D86%26h%3D86%26yaw%3D34.203327%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47b813f4c70109f1:0xa4f3dc10f242f529!8m2!3d52.2256017!4d6.8835452
O.T. @marita5, dat plusje kostte me drie keer inloggen!
@tenormin. Weer eens een fout op deze grandioze site: om te kunnen plussen of een reactie te kunnen geven moet je eerst even op F5 klikken. Dan werkt het weer wel.
@Tenormin, om uw reactie te lezen moet ik opnieuw klikken op vraag/ beantwoord . reacties lezen werkt niet . Op het envelopje klikken en dan de reacties lezen werkt ook niet . Ik klik me wezenloos .
Ik ga nu serieus overwegen om te stoppen hier. (Hoera, velen blij). F5 klikken @edrick3, werkte ook niet. Het vreemde is met het inloggen: geheel blanke pagina. Het echt vervelende is: ik maak echt gebruik van de redactie om problemen te melden, maar, dat denk ik, krijgen ze zoveel klachten: beantwoorden is er, wat mij betreft, ook niet meer bij.
@marita5, ik klik me ook wezenloos. (Maar niet over een ander). ☺
U kent het programma en u denkt dat Kassa de macht heeft om bedrijven te stoppen?
Telefonische verkopers werken met hele leugens en halve waarheden om hun boterham te verdienen. Dus niet om u iets moois aan te bieden.
U bent nu op het forum waar vrijwilligers u kunnen helpen bij vragen. Is het bij u opgelost?
O.T. @neodutchio, had je echt een feed back verwacht? Komt bij dat de site zoveel kuren vertoond dat nieuwelingen afhaken. (Ook andere, langer aanwezige forumleden hier). En de vragen verminderen met de dag. Vorige week zou ik, met het mooie weer, nog wel begrijpen, maar tegenwoordig? Denk dat de redactie meer jongeren verwachtte: verkeerde input; die zijn helemaal niet meer geïnteresseert in programma's als Kassa of Radar. Moet je zelf toch ook zien bij Radar. Vooral de kwestie Moneyman.
Deze informatie heeft u wat aan.https://www.consuwijzer.nl/nieuws/halfjaarbericht-consuwijzer-ongevraagde-abonnementen-nummer-%C3%A9%C3%A9n-ergernis
Daar u bent benaarderd en u zelf geen contakt heeft gezocht geld de regel dat u een handtekening moet zetten.
Had u zelf naar het bedrijf gebeld dan zat u er wel aan vast mits u duidelijk er mee had ingestemd.
Ook al hadden ze u na het gesprek een email gestuurt zelfs dan had u een handtekening moeten zetten immers is het gesprek door hun begonnen en niet door u.
Ze gaan zich beroeppen dat u telefonisch acoord bent gegaan toch blijft zelfs dan de overeenkomst geen stand houden ze hadden u een schriftelijk overeenkomst moeten laten tekenen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer