Karen Vyt
door Karen Vyt Jun 12, 2018 om 17:27
Vakantie & reizen

Nextfly Enschede

Beste Kassa,

Ik woon in België maar mijn man werkt in Nederland, vandaar dat we het programma kennen. Enkele weken geleden zijn wij gecontacteerd door Nextfly Enschede, in dit telefoontje werd er gevraagd of ze een mail konden sturen met promoties voor reispakketten. Ik heb deze mail met "promoties"niet geopend aangezien ik geen intresse heb om momenteel te reizen. Enkele dagen geleden kregen wij een factuur van 349 euro om direct te betalen daar wij niet de juiste stappen hebben ondernomen om te annuleren en zij hadden al kosten gemaakt??? Ikzelf heb ook al jullie Belgische tegenhanger gecontacteerd nml "test aankoop". Dit omdat de domeinnaam van nextfly een .be domein is maar het postadres is in Nederland, nml:  Hengelosestraat 100/9    7514 AK Enschede
Op facebook en andere sociale media is ook al het 1 en ander te vinden over Nextfly en hun praktijken, ik hoop dat jullie dit kunnen stoppen

met vriendelijk groeten
Karen Vyt

4085 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 12, 2018 om 17:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat kunt u alleen zelf stoppen door niet meer op telefonische aanbiedingen in te gaan.

 Bericht ze één keer dat u geen overeenkomst bent aangegaan en dat u dus ook niet zult betalen. En dan klaar met die club.

U zult beslist aanmaningen krijgen van een “incassobureau”, en daar reageert u dan op dezelfde manier op.

Voortaan door de telefoon, aan de deur of op straat zeggen: “ geen belangstelling” en nooit gegevens verstrekken.

Overigens zit u nu op het forum. Als u Kassa wilt bereiken moet u onderaan op contact klikken.

marita5
door marita5 - Jun 12, 2018 om 18:01
11494 Antwoorden / 15 Vragen
tenormin
door tenormin Jun 12, 2018 om 18:47
16816 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. @marita5, dat plusje kostte me drie keer inloggen!

edrick3
door edrick3 Jun 12, 2018 om 19:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin. Weer eens een fout op deze grandioze site: om te kunnen plussen of een reactie te kunnen geven moet je eerst even op F5 klikken. Dan werkt het weer wel.

marita5
door marita5 Jun 12, 2018 om 19:03
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin, om uw reactie te lezen moet ik opnieuw klikken op vraag/ beantwoord . reacties lezen werkt niet . Op het envelopje klikken en dan de reacties lezen werkt ook niet . Ik klik me wezenloos .

tenormin
door tenormin Jun 12, 2018 om 21:18
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik ga nu serieus overwegen om te stoppen hier. (Hoera, velen blij). F5 klikken @edrick3, werkte ook niet. Het vreemde is met het inloggen: geheel blanke pagina. Het echt vervelende is: ik maak echt gebruik van de redactie om problemen te melden, maar, dat denk ik, krijgen ze zoveel klachten: beantwoorden is er, wat mij betreft, ook niet meer bij.
@marita5, ik klik me ook wezenloos. (Maar niet over een ander). ☺

ne
door neodutchio - Jun 12, 2018 om 19:38
5129 Antwoorden / 12 Vragen

U kent het programma en u denkt dat Kassa de macht heeft om bedrijven te stoppen?
Telefonische verkopers werken met hele leugens en halve waarheden om hun boterham te verdienen. Dus niet om u iets moois aan te bieden.
U bent nu op het forum waar vrijwilligers u kunnen helpen bij vragen. Is het bij u opgelost?

tenormin
door tenormin Jun 12, 2018 om 23:54
16816 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. @neodutchio, had je echt een feed back verwacht? Komt bij dat de site zoveel kuren vertoond dat nieuwelingen afhaken. (Ook andere, langer aanwezige forumleden hier). En de vragen verminderen met de dag. Vorige week zou ik, met het mooie weer, nog wel begrijpen, maar tegenwoordig? Denk dat de redactie meer jongeren verwachtte: verkeerde input; die zijn helemaal niet meer geïnteresseert in programma's als Kassa of Radar. Moet je zelf toch ook zien bij Radar. Vooral de kwestie Moneyman.

audb
door audb - Jun 13, 2018 om 14:37
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Deze informatie heeft u wat aan.https://www.consuwijzer.nl/nieuws/halfjaarbericht-consuwijzer-ongevraagde-abonnementen-nummer-%C3%A9%C3%A9n-ergernis

Daar u bent benaarderd en u zelf geen contakt heeft gezocht geld de regel dat u een handtekening moet zetten.

Had u zelf naar het bedrijf gebeld dan zat u er wel aan vast mits u duidelijk er mee had ingestemd.

Ook al hadden ze u na het gesprek een email gestuurt zelfs dan had u een handtekening moeten zetten immers is het gesprek door hun begonnen en niet door u.

Ze gaan zich beroeppen dat u telefonisch acoord bent gegaan toch blijft zelfs dan de overeenkomst geen stand houden ze hadden u een schriftelijk overeenkomst moeten laten tekenen.