Non refundable boeking ibis hotel
Onze boeking blijkt, nadat wij de gehele boeking bij Ibis hotel Schiphol gedaan hebben en betaald hebben, op de dan pas verstuurde bevestiging per e-mail ineens "non-refundable" te zijn. Mag dit zomaar ? Omdat wij nu eind april een gewijzigde vlucht vertrektijd hebben, willen wij het hotel annuleren. Maar dit kan dus plotseling niet meer ! Tijdens het boeken blijkt uit niets dat het om een non-refundable boeking gaat.

Neem contact op met uw reis- en annuleringsverzekering.
Aanvulling: https://www.bencom.nl/de-non-refundable-hotelkamer-voordeliger-maar-met-risicos/
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit niet ergens voor de definitieve boeking en betaling heeft gestaan.
Dan toch maar bij de annuleringsverzekering melden.
Als u bij het hotel verhaal wilt halen moet met sterk bewijs komen.

Er bestaan inderdaad non refudable boekingen. En om uw vraag te beantwoorden: Ja, dit mag "zomaar". U heeft kennelijk niet goed opgelet of meer risico genomen qua prijs.
Er zijn verschillende prijzen per kamer. Prepaid, flexibel, korting en flexibel bed & breakfast. Alle prijzen hebben bijbehorende voorwaarden. Als u prepaid boekt is dat non refundable.
Wijze en dure les.

Tijdens het boeken kun je op zeker kiezen voor niet-terugbetaalbaar of kostenloos annuleren t/m de dag van boeking tot 14 uur. Je hebt niet goed opgelet. Zie afbeelding (klik op de afbeelding voor grotere weergave).
Algemene tip: als er 2 prijzen voor dezelfde kamer worden vermeld is de goedkoopste vrijwel altijd non-refundable. Je krijgt korting in ruil voor minder flexibiliteit.
Dit staat niet zomaar ineens op de bevestiging maar ook heel duidelijk tijdens het boekingsproces.
Heb zelf ook regelmatig bij Ibis Schiphol geslapen en je hebt al jaren de keuze tussen verschillende tarieven en voorwaarden.
Volgende beter kijken/lezen tijdens het boeken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Herroepingsrecht relaxfauteuil
Wij hebben een stoel gekocht via thuisverkoop; wij hebben getekend, maar volgens de order hebben we geen recht binnen 14 dagen af te zien van de koop! Klop dit???
Graag antwoord; de 14 dagen zijn bijna om!!!
Lees meer
Krimpflatie ook al bij abonnementen
We kenden krimpflatie al bij verpakkingen in de supermarkt, dat er bijvoorbeeld nog maar 175 gram in zit waar dat vroeger 200 gram was, maar wel voor dezelfde prijs.
Net zo stiekem doen ze dat tegenwoordig bij tijdschriftabonnementen. Zoals DPG media met de Veronica TVgids.
In 2014 nog 79,90 voor een jaarabonnement van week 51 t/m 50 het volgende jaar.
Die prijs is inmiddels 3
...
Lees meer

Ervaringen met verkoper Heuts ?
Ik had een mooie airco aanbieding met Klarna betaling gevonden online .
In mijn enthousiasme zag ik niet dat deze uit Limburg moest weg komen naar Drenthe toe.
Maar ik verwachte wel dat de airco naar boven getild zou worden voor 30E verzenden want de rest van de verkoop op de site is gratis verzenden.
Helaas konden zij mij dit niet garanderen want de verzender was een ander bedr
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer