Ja
door Jan1969 Feb 24, 2023 om 11:30
Vakantie & reizen

Non refundable boeking ibis hotel

Onze boeking blijkt, nadat wij de gehele boeking bij Ibis hotel Schiphol gedaan hebben en betaald hebben, op de dan pas verstuurde bevestiging per e-mail ineens "non-refundable" te zijn. Mag dit zomaar ? Omdat wij nu eind april een gewijzigde vlucht vertrektijd hebben, willen wij het hotel annuleren. Maar dit kan dus plotseling niet meer ! Tijdens het boeken blijkt uit niets dat het om een non-refundable boeking gaat.

1263 7 Rapporteer
sira
door sira - Feb 24, 2023 om 11:32
1982 Antwoorden / 24 Vragen
2
ju
door juliomariner - Feb 24, 2023 om 11:45
1190 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit niet ergens voor de definitieve boeking en betaling heeft gestaan. 
Dan toch maar bij de annuleringsverzekering melden.
Als u bij het hotel verhaal wilt halen moet met sterk bewijs komen.

mahadma
door mahadma - Feb 24, 2023 om 11:49
11245 Antwoorden / 51 Vragen
0

Er bestaan inderdaad non refudable boekingen. En om uw vraag te beantwoorden: Ja, dit mag "zomaar". U heeft kennelijk niet goed opgelet of meer risico  genomen qua prijs.

ne
door neodutchio - Feb 24, 2023 om 12:18
4991 Antwoorden / 12 Vragen
0

Er zijn verschillende prijzen per kamer. Prepaid, flexibel, korting en flexibel bed & breakfast. Alle prijzen hebben bijbehorende voorwaarden. Als u prepaid boekt is dat non refundable. 

Wijze en dure les.

Mabelle
door Mabelle - Feb 24, 2023 om 12:20
272 Antwoorden / Vragen
3

Tijdens het boeken kun je op zeker kiezen voor niet-terugbetaalbaar of kostenloos annuleren t/m de dag van boeking tot 14 uur. Je hebt niet goed opgelet. Zie afbeelding (klik op de afbeelding voor grotere weergave).


rj
door rjw - Feb 24, 2023 om 12:31
3078 Antwoorden / 5 Vragen
0

Algemene tip: als er 2 prijzen voor dezelfde kamer worden vermeld is de goedkoopste vrijwel altijd non-refundable. Je krijgt korting in ruil voor minder flexibiliteit.

Gr
door Grunn1 - Feb 24, 2023 om 12:39
1407 Antwoorden / 18 Vragen
2

Dit staat niet zomaar ineens op de bevestiging maar ook heel duidelijk tijdens het boekingsproces.
Heb zelf ook regelmatig bij Ibis Schiphol geslapen en je hebt al jaren de keuze tussen verschillende tarieven en voorwaarden. 

Volgende beter kijken/lezen tijdens het boeken.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ke
Ketleen - Sep 30, 2023 om 11:06
Huishouden & energie

Herroepingsrecht relaxfauteuil

Wij hebben een stoel gekocht via thuisverkoop; wij hebben getekend, maar volgens de order hebben we geen recht binnen 14 dagen af te zien van de koop! Klop dit??? 
Graag antwoord; de 14 dagen zijn bijna om!!! Lees meer

Ag
Agamemnon - Sep 30, 2023 om 11:03
Geldzaken & recht

Krimpflatie ook al bij abonnementen

We kenden krimpflatie al bij verpakkingen in de supermarkt, dat er bijvoorbeeld nog maar 175 gram in zit waar dat vroeger 200 gram was, maar wel voor dezelfde prijs.

Net zo stiekem doen ze dat tegenwoordig bij tijdschriftabonnementen. Zoals DPG media met de Veronica TVgids.
In 2014 nog 79,90 voor een jaarabonnement van week 51 t/m 50 het volgende jaar.
Die prijs is inmiddels 3 ... Lees meer

leonie carree
leonie carree - Sep 29, 2023 om 13:54
Huishouden & energie

Ervaringen met verkoper Heuts ?

Ik had een mooie airco aanbieding met Klarna betaling gevonden online .
In mijn enthousiasme zag ik niet dat deze uit Limburg moest weg komen naar Drenthe toe.
Maar ik verwachte wel dat de airco naar boven getild zou worden voor 30E verzenden want de rest van de verkoop op de site is gratis verzenden.
Helaas konden zij mij dit niet garanderen want de verzender was een ander bedr ... Lees meer