cy
door cybille Jun 7, 2019 om 20:58
Vakantie & reizen
Ns weekendkaart andere prijs bij afrekenen

Ik heb voor mijn zoon een NS weekendkaart aangeschaft. Op de  site stond €24 bij afrekenen €34. Ik heb geklaagd bij NS maar die houden voet bij stuk dat het €34 is ondanks screenshot.Kunnen ze dit zomaar doen?

1955 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 7, 2019 om 21:22
16835 Antwoorden / 202 Vragen

In beginsel niet maar wat stond er in de voorwaatrden m.b.t. termijn van de actie. Op basis van mijn ervaringen is NS notrmaliter erg coulant bij dit soort problemen. Heeft u NS al schriftelijk benaderd? https://www.treinreiziger.nl/adres-ns-klantenservice/

panter22
door panter22 - Jun 7, 2019 om 21:40
6599 Antwoorden / Vragen

Voldoet je zoon wel aan de voorwaarden voor een bijabonnement?
https://9292.nl/prijzen-en-abonnementen/trein/abonnementen/bijabonnementen

diumenge
door diumenge - Jun 7, 2019 om 23:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Erg duidelijk ook dat screenshot, zou mij ook overtuigen.... niet dus.

edrick3
door edrick3 - Jun 8, 2019 om 12:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Er staat (nu?) gewoon € 34 op de site:

Uw product

  • Product
  • Kaartkeuze
  • Ingangsdatum
  • Overzicht
  • Betalen

Weekend Vrij

Weekend VrijOnbeperkt reizen in het weekend en 40% korting in de daluren

€ 34,00 per maand

Doorlopend ?

Extra opties

  • Onbeperkt reizen op het gehele traject van de Intercity direct

    Meer informatie
    € 51,00 per maand
  • Gemakkelijk en voordelig een fiets huren en op rekening betalen

    € 0,00 per jaar
  • Snel uw fiets stallen en achteraf betalen

    € 0,00 per jaar

Terug

https://www.ns.nl/webshop/nieuwproduct?0&product=WVR&reisklasse=2&contractduur=DRLP&returnurl=https://www.ns.nl/abonnementen/weekend-vrij.html

dm
door dmv - Jun 9, 2019 om 17:40
71 Antwoorden / 11 Vragen

Er staat :
Bent u hoofdabonnementhouder, dan kunt u dit ook als bij-abonnement bestellen. Vink dan deze optie aan. Let op: heeft u een Voordeelurenabonnement, vink (om technische redenen) deze optie dan niet aan en klik meteen op 'Verder'.
Indien u dit idd aanvinkt en het bestelproces verder doorloopt is de prijs van het abonnement idd 24 euro.
Hier ontstaat vermoedelijk de verwarring. Op naam van zoon betekent imo nieuw, dus 34 euro. Op uw naam maar als extra product waarbij zoon eigen pas heeft 24 euro.