Ns weekendkaart andere prijs bij afrekenen
Ik heb voor mijn zoon een NS weekendkaart aangeschaft. Op de site stond €24 bij afrekenen €34. Ik heb geklaagd bij NS maar die houden voet bij stuk dat het €34 is ondanks screenshot.Kunnen ze dit zomaar doen?
In beginsel niet maar wat stond er in de voorwaatrden m.b.t. termijn van de actie. Op basis van mijn ervaringen is NS notrmaliter erg coulant bij dit soort problemen. Heeft u NS al schriftelijk benaderd? https://www.treinreiziger.nl/adres-ns-klantenservice/
Voldoet je zoon wel aan de voorwaarden voor een bijabonnement?
https://9292.nl/prijzen-en-abonnementen/trein/abonnementen/bijabonnementen
Er staat (nu?) gewoon € 34 op de site:
Uw product
https://www.ns.nl/webshop/nieuwproduct?0&product=WVR&reisklasse=2&contractduur=DRLP&returnurl=https://www.ns.nl/abonnementen/weekend-vrij.html
Er staat :
Bent u hoofdabonnementhouder, dan kunt u dit ook als bij-abonnement bestellen. Vink dan deze optie aan. Let op: heeft u een Voordeelurenabonnement, vink (om technische redenen) deze optie dan niet aan en klik meteen op 'Verder'.
Indien u dit idd aanvinkt en het bestelproces verder doorloopt is de prijs van het abonnement idd 24 euro.
Hier ontstaat vermoedelijk de verwarring. Op naam van zoon betekent imo nieuw, dus 34 euro. Op uw naam maar als extra product waarbij zoon eigen pas heeft 24 euro.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Distributie riem
wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer