ma
door marjabos Oct 11, 2017 om 14:34
Vakantie & reizen

Omnigeo is dit een goede site of nep

Ik zou een prijsvraag gewonnen hebben met het invullen van een enquete, hotelvouchers kan dit echt zijn of nep

2994 5 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Oct 11, 2017 om 14:41
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Dit is een gelikte manier om u geld afhandig te maken. U krijgt, als u uw gegevens verstrekt heeft,  zgn een mail van hen waarin u de boel zgn heeft bevestigd omdat u daar niet op gereageerd heeft. Die mail zal u nooit ontvangen en vervolgens krijgt u een rekening van rond de € 60,- gepresenteerd. Die betaald u natuurlijk niet en dan volgen er een aantal dreigmails met incasso's en deurwaarder. Trap er niet in maar heeft u uw gegevens verstrekt houdt dan uw bankrekening in de gaten. Storneer direct als er is afgeschreven en blokkeer hun bankrekening.

sy
door sylvia_71 - Oct 11, 2017 om 14:44
288 Antwoorden / 0 Vragen

Niet erop ingaan. Zo simpel is het als je niet in problemen terecht wilt komen.

tenormin
door tenormin - Oct 11, 2017 om 14:54
16826 Antwoorden / 108 Vragen

U heeft die site kennelijk bezocht. Ik zie alleen maar dat het een onderzoek site is. Dus waar u een prijs mee gewonnen zou hebben: ik heb geen idee. Maar zodra er hotel vouchers in het geding zijn: nooit op in gaan, u bent altijd daarna de klos. Dus om uw vraag te beantwoorden: nep.

tijger1
door tijger1 - Oct 11, 2017 om 15:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kan allebei, maar ga maar uit van nep. Wel zo veilig.

lees ook eens hier.

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/omnigeo?id=549108

marita5
door marita5 - Oct 11, 2017 om 16:13
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo MariaBos ,

Nergens op reageren , dit om problemen te vermijden .
Het is een site Internet - Onderzoek Toerisme , copyright 2017 ,  contact alleen via e-mail ,  geen tel nr / Kvk nr niks .
Contact : PO BOX 2868 50-458 Wrocław 52,, Poland

De voorwaarden : Lijst van hotels

Algemene Voorwaarden van Eurorest
Regels voor het invullen en gebruiken van de Eurorest-hotelcheques in hotels

 Rechten en plichten van de Consument
14. De Consument is verplicht voor zijn komst zelf met het gekozen Object contact op te nemen, het verblijf te reserveren en de actuele tarieven te bevestigen die voor de Consumenten in dit Object gelden.
15. De Consument is verplicht zelfstandig een periode te kiezen en de duur van het verblijf in het Object te bepalen. Ook dient hij bij het reserveren deze informatie aan het personeel van het Object door te geven.
16. De voorwaarde van de bediening van de Consument door het Object is dat de Consument de maaltijdkosten betaalt die gedurende zijn verblijf in het Object gelden. De maaltijdkosten moeten van tevoren betaald worden voor het aantal geplande overnachtingen voor elke volwassen persoon. De maaltijdkosten worden genoemd in het aanbod van elk Object in de Lijst van Hotels.
17. De Consument is verplicht het vervoer naar het Object en terug zelf te organiseren en de kosten daarvan zelf te dekken.
18. De Consument die gebruik maakt van extra diensten aangeboden door hotel of pension, zoals sportcentra, telefoon, extra bed, parking, enz., dient hiervoor te betalen conform de tarieven en periodes genoemd in het reglement van dit Object, of volgens individuele afspraken met dit Object.

Wat u moet weten over de Voucher:
  • de voucher mag ook gebruikt worden door één persoon
  • de enige kosten van uw verblijf met de voucher zijn , de verplichte maaltijdkosten die individueel door elk hotel bepaald worden
  • de voucher is in de „in blanco”-vorm en kan door elke persoon gebruikt worden
  • de voucher heeft recht op verblijf in een van 800 Europese hotels
  • de Lijst van die hotels die de voucher accepteren is toegankelijk op de site van OmniGeo
  • op de voucher staat een bepaalde geldigheidsdatum vermeld
  • de datum van uw verblijf moet u zelf met het gekozen hotel overeenkomen
  • de voucher is eenmalig – hij mag alleen één keer en in één hotel gebruikt worden € 28,50
  • de realisatie van de voucher betekent automatisch dat u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden
Voor de voorbereiding en levering van de voucher per post naar het opgegeven adres wordt een bedrag gevraagd .