door Witte89 3 aug. 2020 om 09:35
Vakantie & reizen

Opodo niet bereikbaar en tot heden geen voucher ontvangen

Beste,

Afgelopen januari hebben wij vliegtickets gekocht via de website van opodo.nl naar fuerteventura.
De reis zou plaats vinden van 2 juni tot 28 juni, door covid-19 zijn deze geannuleerd.
Al snel werd er een mail gestuurd vanuit opodo dat ze gaan bemiddelen voor een voucer en als wij akkoord waren dit op een link konden aanklikken.
Dit hebben wij gedaan, je word dan via de link doorgestuurd naar hun website waarop je vluchtgegevens staan. Er is geen verdere informatie te vinden over de voucher of dit uberhaupt is aangekomen.

- Er word niet gereageerd op emails
- Het telefoonnummer is niet bereikbaar

WIj balen ontzettend want transavia heeft ondertussen het onder controle, want zo heb ik voor onze surfplanken via hun website extra bagage bijgeboekt. 
Zonder iets aan te vragen is dit 1-8 teruggestort op onze rekening. Ook zie ik op hun website dat je nu de voucher kan inwisselen voor geld. Super, alleen om dit aan te vragen heb je een voucher nodig en die hebben wij nodig van opodo.


Wat kunnen wij nu doen? 
Hebben mensen ervaringen met deze website en toch contact kunnen maken?




240 1 Rapporteer
door Sjoppy. - 3 aug. 2020 om 09:48
4810 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het antwoord kan nog wel even op zich laten wachten.
uit de link:

De status van terugbetaling checken

Als u uw reservering al heeft geannuleerd of terugbetaling heeft aangevraagd voor een door de luchtvaartmaatschappij geannuleerde vlucht, kunt u de status van de terugbetaling checken onder "Mijn reservering beheren" en hoeft u dus geen contact met ons op te nemen voor updates. 

Op dit moment zijn de aantallen enorm als gevolg van de ongekende omstandigheden, waardoor de verwerking van de terugbetaling langer dan normaal kan duren. Zodra de terugbetaling verwerkt is, ontvangt u een bevestigingsmail van ons. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.

https://www.opodo.nl/klantenservice/#/alerts/coronavirus

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bluesbarry - 28 sep. 2020 om 17:49
Vakantie & reizen

Corona en Airbnb code rood

Op 27 augustus 2020 hebben mijn vriendin en ik voor 2 x 1 week een los huisje geboekt in de Belgische Ardennen via Airbnb met een creditcard, periode 26-9 t/m 11-10. In beide huisjes was het aan de orde dat de eigenaren het verhuren hadden uitbesteed aan een commerciele tussenpartij (Belvilla). 2 weken na boeking heeft onze minister helaas provincie Noord-Holland tot code rood verklaard. We hebben ... Lees meer

To
Ton 1960 - 28 sep. 2020 om 11:21
Elektronica & tv
Prijsverschil  mediamarkt

Prijsverschil mediamarkt

Ik heb zaterdag 26 -09-2020 een tv gekocht bij de mediamarkt voor 1439 euro om half drie s middags als ik s avonds om zeven uur op de website kijk kost hij opeens noch maar e1299 de volgende ochtend kost hij opeens weer 1229.volgens de montage monteur is er niets aan te doen omdat ze met dag prijzen werken klopt dat? Lees meer

tenormin - 28 sep. 2020 om 16:15
Geldzaken & recht

10 jaar uitgeschreven uit Nederland, toch Zorgkosten moeten betalen.

Hoor van vriend die in Engeland woont dat hij toch aan Nederland Zorgverzekering moet betalen. Hij is 10 jaar uitgeschreven in ons land, kwam er na recente heupoperatie achter dat hij eigen bijdrage (die hij al die jaren ook niet betaald heeft - geen Nederlandse Zorgverzekering meer -) toch moet betalen. Bij hoog en laag is hem verteld dat hij dat verplicht is. Iemand die mij dat kan uitleggen? Ka ... Lees meer