Wi
door Witte89 Aug 3, 2020 om 09:35
Vakantie & reizen

Opodo niet bereikbaar en tot heden geen voucher ontvangen

Beste,

Afgelopen januari hebben wij vliegtickets gekocht via de website van opodo.nl naar fuerteventura.
De reis zou plaats vinden van 2 juni tot 28 juni, door covid-19 zijn deze geannuleerd.
Al snel werd er een mail gestuurd vanuit opodo dat ze gaan bemiddelen voor een voucer en als wij akkoord waren dit op een link konden aanklikken.
Dit hebben wij gedaan, je word dan via de link doorgestuurd naar hun website waarop je vluchtgegevens staan. Er is geen verdere informatie te vinden over de voucher of dit uberhaupt is aangekomen.

- Er word niet gereageerd op emails
- Het telefoonnummer is niet bereikbaar

WIj balen ontzettend want transavia heeft ondertussen het onder controle, want zo heb ik voor onze surfplanken via hun website extra bagage bijgeboekt. 
Zonder iets aan te vragen is dit 1-8 teruggestort op onze rekening. Ook zie ik op hun website dat je nu de voucher kan inwisselen voor geld. Super, alleen om dit aan te vragen heb je een voucher nodig en die hebben wij nodig van opodo.


Wat kunnen wij nu doen? 
Hebben mensen ervaringen met deze website en toch contact kunnen maken?




507 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 3, 2020 om 09:48
7179 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het antwoord kan nog wel even op zich laten wachten.
uit de link:

De status van terugbetaling checken

Als u uw reservering al heeft geannuleerd of terugbetaling heeft aangevraagd voor een door de luchtvaartmaatschappij geannuleerde vlucht, kunt u de status van de terugbetaling checken onder "Mijn reservering beheren" en hoeft u dus geen contact met ons op te nemen voor updates. 

Op dit moment zijn de aantallen enorm als gevolg van de ongekende omstandigheden, waardoor de verwerking van de terugbetaling langer dan normaal kan duren. Zodra de terugbetaling verwerkt is, ontvangt u een bevestigingsmail van ons. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.

https://www.opodo.nl/klantenservice/#/alerts/coronavirus

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer