Opodo niet bereikbaar en tot heden geen voucher ontvangen
Beste,
Afgelopen januari hebben wij vliegtickets gekocht via de website van opodo.nl naar fuerteventura.
De reis zou plaats vinden van 2 juni tot 28 juni, door covid-19 zijn deze geannuleerd.
Al snel werd er een mail gestuurd vanuit opodo dat ze gaan bemiddelen voor een voucer en als wij akkoord waren dit op een link konden aanklikken.
Dit hebben wij gedaan, je word dan via de link doorgestuurd naar hun website waarop je vluchtgegevens staan. Er is geen verdere informatie te vinden over de voucher of dit uberhaupt is aangekomen.
- Er word niet gereageerd op emails
- Het telefoonnummer is niet bereikbaar
WIj balen ontzettend want transavia heeft ondertussen het onder controle, want zo heb ik voor onze surfplanken via hun website extra bagage bijgeboekt.
Zonder iets aan te vragen is dit 1-8 teruggestort op onze rekening. Ook zie ik op hun website dat je nu de voucher kan inwisselen voor geld. Super, alleen om dit aan te vragen heb je een voucher nodig en die hebben wij nodig van opodo.
Wat kunnen wij nu doen?
Hebben mensen ervaringen met deze website en toch contact kunnen maken?
Het antwoord kan nog wel even op zich laten wachten.
uit de link:
De status van terugbetaling checken
Als u uw reservering al heeft geannuleerd of terugbetaling heeft aangevraagd voor een door de luchtvaartmaatschappij geannuleerde vlucht, kunt u de status van de terugbetaling checken onder "Mijn reservering beheren" en hoeft u dus geen contact met ons op te nemen voor updates.
Op dit moment zijn de aantallen enorm als gevolg van de ongekende omstandigheden, waardoor de verwerking van de terugbetaling langer dan normaal kan duren. Zodra de terugbetaling verwerkt is, ontvangt u een bevestigingsmail van ons. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.
https://www.opodo.nl/klantenservice/#/alerts/coronavirus
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer