Wi
door Witte89 Aug 3, 2020 om 09:35
Vakantie & reizen

Opodo niet bereikbaar en tot heden geen voucher ontvangen

Beste,

Afgelopen januari hebben wij vliegtickets gekocht via de website van opodo.nl naar fuerteventura.
De reis zou plaats vinden van 2 juni tot 28 juni, door covid-19 zijn deze geannuleerd.
Al snel werd er een mail gestuurd vanuit opodo dat ze gaan bemiddelen voor een voucer en als wij akkoord waren dit op een link konden aanklikken.
Dit hebben wij gedaan, je word dan via de link doorgestuurd naar hun website waarop je vluchtgegevens staan. Er is geen verdere informatie te vinden over de voucher of dit uberhaupt is aangekomen.

- Er word niet gereageerd op emails
- Het telefoonnummer is niet bereikbaar

WIj balen ontzettend want transavia heeft ondertussen het onder controle, want zo heb ik voor onze surfplanken via hun website extra bagage bijgeboekt. 
Zonder iets aan te vragen is dit 1-8 teruggestort op onze rekening. Ook zie ik op hun website dat je nu de voucher kan inwisselen voor geld. Super, alleen om dit aan te vragen heb je een voucher nodig en die hebben wij nodig van opodo.


Wat kunnen wij nu doen? 
Hebben mensen ervaringen met deze website en toch contact kunnen maken?




508 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 3, 2020 om 09:48
7181 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het antwoord kan nog wel even op zich laten wachten.
uit de link:

De status van terugbetaling checken

Als u uw reservering al heeft geannuleerd of terugbetaling heeft aangevraagd voor een door de luchtvaartmaatschappij geannuleerde vlucht, kunt u de status van de terugbetaling checken onder "Mijn reservering beheren" en hoeft u dus geen contact met ons op te nemen voor updates. 

Op dit moment zijn de aantallen enorm als gevolg van de ongekende omstandigheden, waardoor de verwerking van de terugbetaling langer dan normaal kan duren. Zodra de terugbetaling verwerkt is, ontvangt u een bevestigingsmail van ons. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.

https://www.opodo.nl/klantenservice/#/alerts/coronavirus

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer