sa
door sanne1 May 3, 2019 om 10:56
Vakantie & reizen

Parkeren Schiphol

Wat is de beste en betrouwbaarste optie om je auto 2 weken in de buurt van Schiphol te parkeren?
Ik kom vanuit richting Eindhoven.
Graag een shuttle busje vanwege aankomst op het nachtelijke tijdstip.
IIk zie door de bomen het bos niet meer... na een half uurtje googlen.
Wie kent de beste optie?

3258 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 3, 2019 om 10:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Toets in lang parkeren op Schiphol, en u vindt wat u zoekt. Ga niet met allerlei duistere bedrijfjes in zee.

https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/producten/p3-lang-parkeren/

Ka
door Kassagebruiker - May 3, 2019 om 11:00
683 Antwoorden / 5 Vragen

Of je neemt een schipholtaxi, voor je eigen deur in en uitstappen, kom je terug  van je vakantievlucht (moe) hoef je dus ook niet meer zelf te rijden, de kosten zullen qua benzine/parkeerskosten in vergelijk wel mee vallen, Of vraag een familielid/buurman, collega ...........

costnix
door costnix - May 3, 2019 om 11:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wat is er mis met gewoon op Schiphol zelf te parkeren?
https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/
Al aan een taxi(busje) gedacht? Dan kan de auto thuis blijven.

Magnum007
door Magnum007 - May 3, 2019 om 11:36
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Sanne,

De goedkoopste manier van parkeren,is om je auto in een nette wijk rondom Schiphol gratis te parkeren en vanaf daar een taxi te bestellen.

edrick3
door edrick3 - May 3, 2019 om 11:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wie kent de beste optie?
P3 = lang parkeren.
Klik de link van tijger1

tenormin
door tenormin - May 3, 2019 om 12:13
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Hallo Sanne1, ook ik prefereer(de) liever de auto thuis te laten en het comfort van taxi te nemen.

Hier kunt u berekenen, dus vergelijken, wat het verschil in kosten is.

https://erkende-taxi.nl/eindhoven-schiphol/

newmikey
door newmikey - May 3, 2019 om 12:43
830 Antwoorden / 0 Vragen

Zeker sinds er op P3 een grote parkeergarage is gebouwd waardoor je niet meer kilometers hoeft te lopen, is dat de beste optie geworden. Bij vooraf bestellen en betalen kan het een stuk prijsvriendelijker worden en in- en uitrijden gebeurt met kentekenplaat herkenning - paar weken geleden nog gebruikt en het werkt heel prettig.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 3, 2019 om 16:20
16827 Antwoorden / 202 Vragen

De beste optie vanuit Eindhoven: neem de rechtstreekse trein, die stopt in de luchthaven!
Kijk bij NS of er sprake/mogelijkheid is van 'meerpersonenkorting' omdat ik begrijp dat u met meerdere personen bent (shuttle bus).

En anders: toch maar P3.

sa
door sanne1 - May 3, 2019 om 16:24
47 Antwoorden / 9 Vragen

Iedereen bedankt voor het meedenken.
Een taxi nemen is natuurlijks het gemakkelijkst ware het niet dat ik er alleen in zit en geen 170 euro voor een enkele reis wil betalen.

Al
door Albatros1971 Jul 22, 2019 om 05:27
1 Antwoorden / Vragen

Auto op station Weesp (camera bewaking) gratis parkeren en een taxi Weesp Schiphol boeken. Kosten ongeveer 50 euro.

An
door Antoinette12 - Oct 14, 2019 om 18:15
4 Antwoorden / Vragen

Ik neem ook vaak de taxi naar Schiphol, die bestel ik dan online ipv dat ik telefonisch onbetrouwbare afspraken maak (laatste paar keer online via https://sneleentaxi.nl/luchthavens/taxi-schiphol). Naar Eindhoven Airport ga ik wel gewoon met de Uber altijd. Parkeren op Schiphol 2x gedaan, maar toch teveel gedoe. Dat regelde ik toen op de website van Parkos

tijger1
door tijger1 Oct 14, 2019 om 18:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De Ts zal al lang en breed op vakantie geweest zijn, dus u hoeft zo'n oud topic niet op te vissen.

Of wilde u reclame maken?