jh
door jhjk Mar 4, 2014 om 21:54
Vakantie & reizen

Prijsvrij

Reis geboekt 469 euro, was beschikbaar,aanbetaling gedaan, binnen 24 uur email,niet meer beschikbaar op die datum voor die prijs, de reis 120 euro duurder,
Na telefonisch contact kon men geen datum vinden waarop die prijs wel van toepassing is.
Valse voorlichting??
Lokkertjes??
Zie je geld maar terug te krijgen

2758 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Mar 5, 2014 om 00:01
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

U heeft sowieso recht op geld terug als u de reis niet door wilt laten gaan. Willen ze dat dan niet teruggeven?

jh
door jhjk - Mar 5, 2014 om 09:12
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Inderdaad zij hebben aangegeven het geld terug te storten.
Maar de trigger is, de prijs voor de reis, die uiteindelijk 110 euro duurder wordt

pr
door prijsvrij.nl - Mar 5, 2014 om 12:45
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte jhjk,

Allereerst erg vervelend te horen dat de door u gekozen reis niet meer voor dat bedrag beschikbaar was. Zou u contact op willen nemen met de reserveringsafdeling van Prijsvrij.nl via het e-mailadres contact@prijsvrij.nl of per telefoon via 0900-7745787?
Zij zullen voor u uitzoeken wat de status is van uw dossier en de terugbetaling van de aanbetaling.

Met vriendelijke groet,
Prijsvrij.nl
Afdeling Webcare

jh
door jhjk - Mar 14, 2014 om 09:39
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Eerlijk is eerlijk, binnen 48 uur geld terug gestort op de rekening!
Verbazend echter dat de reis noch steeds voor een prijs wordt aangeboden die men niet waar maakt!

tijger1
door tijger1 - Mar 14, 2014 om 10:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Is gewoon lokken, de meeste mensen kiezen dan die duurdere. Kassa.

zoekster
door zoekster - Mar 14, 2014 om 11:19
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

Als u zeker weet dat dit de gangbare praktijk is van deze site, kunt u een klacht indienen bij de ACM omdat dit onder de wet Oneerlijke handelspraktijken (OHP) valt. Dat kan via consuwijzer.

klik HIER

De ACM is flink op dreef en deelt tegenwoordig fikse boetes uit aan bedrijven die zich niet aan de wet houden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
Johnni73 - Feb 25, 2024 om 14:11
Geldzaken & recht

Verplicht verhuizen na grondige renovatie

Ik moet verplicht verhuizen binnen 1 jaar, echter ben ik meer gaan verdienen en ben ik gaan samenwonen, dus volgens de woningbouw verdien ik nu teveel voor een sociale huurwoning, ook krijg ik geen urgentie, dus een ander huis vinden in dezelfde buurt gaat niet meevallen, ook zal ik een veel duurder huurhuis moeten gaan zoeken. heb je nog rechten in deze situatie ?, want zij willen mij hier weg he ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer