jh
door jhjk Mar 4, 2014 om 21:54
Vakantie & reizen

Prijsvrij

Reis geboekt 469 euro, was beschikbaar,aanbetaling gedaan, binnen 24 uur email,niet meer beschikbaar op die datum voor die prijs, de reis 120 euro duurder,
Na telefonisch contact kon men geen datum vinden waarop die prijs wel van toepassing is.
Valse voorlichting??
Lokkertjes??
Zie je geld maar terug te krijgen

2758 6 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Mar 5, 2014 om 00:01
10968 Antwoorden / 34 Vragen

U heeft sowieso recht op geld terug als u de reis niet door wilt laten gaan. Willen ze dat dan niet teruggeven?

jh
door jhjk - Mar 5, 2014 om 09:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad zij hebben aangegeven het geld terug te storten.
Maar de trigger is, de prijs voor de reis, die uiteindelijk 110 euro duurder wordt

pr
door prijsvrij.nl - Mar 5, 2014 om 12:45
3 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte jhjk,

Allereerst erg vervelend te horen dat de door u gekozen reis niet meer voor dat bedrag beschikbaar was. Zou u contact op willen nemen met de reserveringsafdeling van Prijsvrij.nl via het e-mailadres contact@prijsvrij.nl of per telefoon via 0900-7745787?
Zij zullen voor u uitzoeken wat de status is van uw dossier en de terugbetaling van de aanbetaling.

Met vriendelijke groet,
Prijsvrij.nl
Afdeling Webcare

jh
door jhjk - Mar 14, 2014 om 09:39
2 Antwoorden / 1 Vragen

Eerlijk is eerlijk, binnen 48 uur geld terug gestort op de rekening!
Verbazend echter dat de reis noch steeds voor een prijs wordt aangeboden die men niet waar maakt!

tijger1
door tijger1 - Mar 14, 2014 om 10:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Is gewoon lokken, de meeste mensen kiezen dan die duurdere. Kassa.

zoekster
door zoekster - Mar 14, 2014 om 11:19
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Als u zeker weet dat dit de gangbare praktijk is van deze site, kunt u een klacht indienen bij de ACM omdat dit onder de wet Oneerlijke handelspraktijken (OHP) valt. Dat kan via consuwijzer.

klik HIER

De ACM is flink op dreef en deelt tegenwoordig fikse boetes uit aan bedrijven die zich niet aan de wet houden.