Problemen booking.com
Mijn man heeft een hotel geboekt in Keulen in januari.
Het is een boeking zonder kostenloze annulering.
Hij is 75 en de app is niet altijd duidelijk voor hem en nu heeft hij per ongelijk de boeking geannuleerd.
Foutje. Kan iedereen een keer overkomen en naar mijn mening moet zoiets ook opgelost kunnen worden.
Ik heb diezelfde dag gebeld met booking.com om deze fout opgelost te krijgen.
Ze zouden bellen met het hotel in Keulen.
Helaas kon booking.com het hotel niet bereiken en zouden een mail sturen.
Een dag later maar per e-mail nog niets gehoord. Ik bel wederom.
Ze proberen wederom het hotel te bellen. Als ik het Engels van de klantenservice mederwerker goed heb begrepen was de manager afwezig.
Ze zouden nogmaals een mail gestuurd. Ik moest morgen maar weer terugbellen.
Ik bel wederom terug. Nu een Nederlands sprekend iemand.
En nee, nog geen antwoord. Wederom een mail onderweg naar het hotel. Lief bedoeld zegt dat er soms alsnog geen geld wordt afgeschreven.
Nu staat de rekening al klaar als ik de credit card gegevens bekijk voor de 27e deze maand. Deze zal toch worden afgeschreven.
En vandaag nogmaar weer gebeld. Een Engelse dame.
Nog geen antwoord van het hotel. Ze had nog wel gebeld maar weer geen gehoor.
Ik moest het maar verder afwachten en ik moest niet zeuren. Ze waren al heel gratieus omdat ze voor ons bezig waren om het hotel te bereiken.
En daar moest ik het maar mee doen.
Iemand hier bekend mee of weet een oplossing?
Neemt u eens op een andere wijze contact met boeking.com op.
Telefonisch gaat vaak niet zo best voor dit soort zaken.
https://secure.booking.com/content/cs.nl.html?label=gen173nr-1FCBQoggI46AdIHFgEaKkBiAEDmAEcuAEHyAEN2AEB6AEB-AECiAIBqAID;sid=acfa9e06abdb1b68751541dab0926ca7
Hij is 75 en de app is niet altijd duidelijk voor hem en nu heeft hij per ongelijk de boeking geannuleerd.
Dat is natuurlijk geen excuus.
Neemt niet weg dat als de boeking per abuis geannuleerd is het mogelijk zou moeten zijn om dit recht te zetten.
U kunt ons ook bellen Heeft u ons nodig? We staan 24/7 voor u klaar.
Nederland
- Ondersteuning in het in het Nederlands
-
070 770 3884
Wellicht in het vervolg zelf boeken? En bel zelf het hotel eens.
Natuurlijk wordt die rekening afgeschreven.
Wat is de reden dat u niet zelf contact oponeemt met het hotel en de situatie uitlegt. Mogelijk is de boeking niet eens geannuleerd en indien wel, dan kan het hotel dat voor u regelen resp. de reservering gewoon laten staan? Also, das Hotel in Köln anrufen und diese Sache klären. Maar bijna altijd heeft men in Keulen ook Nederlands sprekende medewerkers.
Een hotel wat telefonisch moeilijk bereikbaar is?
Nu internetboekingen de norm zijn geworden is het niet zo vreemd dat een hotel telefonisch niet altijd goed te bereiken is. Waar er vroeger iemand aan de telefoon zat om boekingen te doen, wordt dat er nu bij gedaan door mensen die ook andere dingen moeten doen. En dan heb ik het nog geeneens over de self-service hotels waar er ook steeds meer van komen.
@jorisw
Neem aan dat nieuwe gasten toch moeten kunnen inchecken en er dus altijd iemand aanwezig is.
Een onbemand hotel ben ik nog niet tegengekomen.
Er zijn er al meer dan genoeg hoor, ben er zelf al een aantal tegengekomen. Inchecken gaat dan met een code en je credit card. Bijvoorbeeld het Citizen-M hotel op Schiphol. Daar loopt nog wel personeel rond dat je eventueel kan helpen maar er is geen traditionele receptie. Verder zijn er ook genoeg hotels waar helemaal geen personeel is.
We hebben inmiddels zelf een aantal keren gebeld. Geen gehoor. Ze reageren echter ook niet op e-mail.
Ongelukje of niet, geannuleerd is geannuleerd. Het desbetreffende hotel krijgt de annulering door van booking.com dat op zijn beurt ook niet anders kan dan de boeking annuleren als dat bericht bij hun aankomt.
Dat uw man 75 is en de app niet duidelijk, tja, dan moet u er iemand bijhalen of vragen om op dat moment de boel duidelijk te hebben.
u moet gewoon opnieuw boeken.
Als een fout gemaakt wordt en er gelijk over gebeld wordt, dan lijkt mij dat die fout ook opgelost kan worden.
Als dit niet tot een mogelijkheid behoort, kan je net zo goed geen klantenservice meer hebben dunkt mij.
Booking.com heeft wel een klantenservice.
Voor de volgende keer: gewoon bij het hotel zelf boeken. Verdient het hotel er ook nog meer aan. Extra schijven kosten extra geld.
Maar dan wel eerst de prijs vragen! Gaat niet altijd op. ;-)
Hij is 75 en de app is niet altijd duidelijk voor hem en nu heeft hij per ongelijk de boeking geannuleerd.
Begrijp niet goed wat de leeftijd er mee heeft te maken.
Laat hem de volgende keer als hij een boeking doen die hij nog wel kan annuleren, doe ik ook en kijk dat enkele dagen van tevoren of hij nog goedkoper is geworden en zoja boek hem dan opnieuw en annuleer de vorige boeking.
Doe dit al jaren op deze manier en speelt de leeftijd geen rol.
Heb voor volgend jaar mei/juni al meerdere hotels geboekt voor mijn treinreisje door europa en kan deze allen kosteloos annuleren.
Hallo Jacob ,
Als u geen contact kunt krijgen met het hotel in Keulen , neem dan eens contact op met ECC , niet geschoten is altijd mis , klik op de rode regel .
https://www.eccnederland.nl/nl/home
Het probleem is inmiddels opgelost. Het hotel reageerde uiteindelijk en heeft de booking hersteld.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer