Jo
door Joost en Anja Apr 5, 2021 om 12:56
Vakantie & reizen

Restitutie geld Ryanair/Vliegtickets.nl

Via Vliegtickets.nl 2 losse vluchten naar Italie geboekt voor april en mei 2020, met Ryanair.
Vluchten zijn door Covid geannuleerd. Willen geld terug Vliegtickets.nl doet NIKS!! maar hebben wel via hen geboekt. Moeten zij dit dan niet regelen? Als mijn auto kapot gaat hoef ik dat toch ook niet zelf via de fabriek in Japan te regelen, maar doet mijn garage dat.

Krijg formulieren van Ryanair die niet in te vullen zijn, moet van alles uploaden, maar dat kun je nergens bijvoegen. Krijg formulier niet verstuurd. Krijg dan ander formulier en krijg dat ook niet verstuurd, daar wordt gezegd dat het al verstuurd is! Niet dus!

Hoe krijg ik mijn geld terug? Heeft Vliegtickets hier geen verantwoording te nemen?

2333 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 5, 2021 om 13:39
2011 Antwoorden / Vragen
0

Het klinkt een beetje tegenstrijdig als je van Ryanair de benodigde formulieren al hebt en je dan afvraagt of vliegtickets niet wat moet doen. Moeten ze je formulieren dan vóór je invullen?

rj
door rjw - Apr 5, 2021 om 14:31
3238 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ja, vliegtickets.nl moet dit regelen. Daar heb je immers de tickets gekocht. Uit ervaring kan ik zeggen dat je bij vliegtickets.nl heel lang op je geld moet wachten. En dat terwijl de airlines redelijk snel terugbetalen. Ik had vorig jaar het geld van een paar Ryanairtickets binnen 3 weken terug.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 5, 2021 om 16:54
2011 Antwoorden / Vragen

Volgens mij spreek je jezelf tegen. Wie moet het regelen en met wie heb je het geregeld?

mo
door mof - Apr 7, 2021 om 16:47
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Losse tickets moet u direct, in dit geval bij Ryanair, claimen.

1paul
door 1paul - Apr 8, 2021 om 09:06
3103 Antwoorden / 0 Vragen
0

u kunt ze vragen te bemiddelen maar zij hoeven dit niet te doen, in principe heeft u van hen enkel een (eenmalige) bemiddelingsdienst afgenomen, meer niet....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer