door Joost en Anja 5 apr. 2021 om 12:56
Vakantie & reizen

Restitutie geld Ryanair/Vliegtickets.nl

Via Vliegtickets.nl 2 losse vluchten naar Italie geboekt voor april en mei 2020, met Ryanair.
Vluchten zijn door Covid geannuleerd. Willen geld terug Vliegtickets.nl doet NIKS!! maar hebben wel via hen geboekt. Moeten zij dit dan niet regelen? Als mijn auto kapot gaat hoef ik dat toch ook niet zelf via de fabriek in Japan te regelen, maar doet mijn garage dat.

Krijg formulieren van Ryanair die niet in te vullen zijn, moet van alles uploaden, maar dat kun je nergens bijvoegen. Krijg formulier niet verstuurd. Krijg dan ander formulier en krijg dat ook niet verstuurd, daar wordt gezegd dat het al verstuurd is! Niet dus!

Hoe krijg ik mijn geld terug? Heeft Vliegtickets hier geen verantwoording te nemen?

822 6 Rapporteer
He
door HenkDeZevende - 5 apr. 2021 om 13:39
329 Antwoorden / Vragen
0

Het klinkt een beetje tegenstrijdig als je van Ryanair de benodigde formulieren al hebt en je dan afvraagt of vliegtickets niet wat moet doen. Moeten ze je formulieren dan vóór je invullen?

rj
door rjw - 5 apr. 2021 om 14:31
1954 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ja, vliegtickets.nl moet dit regelen. Daar heb je immers de tickets gekocht. Uit ervaring kan ik zeggen dat je bij vliegtickets.nl heel lang op je geld moet wachten. En dat terwijl de airlines redelijk snel terugbetalen. Ik had vorig jaar het geld van een paar Ryanairtickets binnen 3 weken terug.

He
door HenkDeZevende 5 apr. 2021 om 16:54
329 Antwoorden / Vragen

Volgens mij spreek je jezelf tegen. Wie moet het regelen en met wie heb je het geregeld?

mo
door mof - 7 apr. 2021 om 16:47
2237 Antwoorden / 3 Vragen
0

Losse tickets moet u direct, in dit geval bij Ryanair, claimen.

door 1paul - 8 apr. 2021 om 09:06
1672 Antwoorden / 0 Vragen
0

u kunt ze vragen te bemiddelen maar zij hoeven dit niet te doen, in principe heeft u van hen enkel een (eenmalige) bemiddelingsdienst afgenomen, meer niet....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Da
DaanH - 15 mrt. 2021 om 17:43
Winkels & webshops

Ideal-betalingen via Mollie.

Mijn schoondochter heeft een aantal keren via internet wat besteld. De Ideal-betaling liep via Mollie. Na verloop van tijd nog steeds niets ontvangen, dus maar even kijken op de betreffende site. Deze is dus niet meer te vinden. Daarom contact opgenomen met mollie.com om te kijken of ze haar geld weer terug kan krijgen. Dit is dus niet mogelijk en wij moeten zelf contact opnemen met de begunstigde ... Lees meer

An
Anita vd Berg - 15 apr. 2021 om 16:38
Computers & telefonie

Problemen automatische incasso KPN

Ik wil de automatische incasso van KPN intrekken omdat ik al 5 (!) maanden bezig ben over de betaling van tv/internet. Het bankrekeningnummer is gewijzigd, dit staat op alle facturen en bij elk abonnement maar ze blijven zeggen dat het nu opgelost is en dat ik nog 1 maal handmatig moet betalen.
Ik word niet snel boos maar momenteel ben ik dat wel.
Ik weet niet meer wat ik moet doen om he ... Lees meer

jo
jo horsch - 15 apr. 2021 om 19:53
Auto & vervoer

Wa verzekering betaalt maar de helft van de schade van een fietsongeluk.

mijn zoon heeft een ongeluk veroorzaakt met de fiets. 
de scooter die daardoor schade had heb ik ge-claimed bij de wa verzekering.
nu wil mijn verzekering maar de helft betalen en zegt dat het slachtoffer de andere helft maar bij zijn eigen verzekring moet opgeven.
deze man heeft geen enkele schuld aan het ongeluk maar moet wel zijn verzekering aanspreken. 
mijn verekring zeg ... Lees meer