Restitutie geld Ryanair/Vliegtickets.nl
Via Vliegtickets.nl 2 losse vluchten naar Italie geboekt voor april en mei 2020, met Ryanair.
Vluchten zijn door Covid geannuleerd. Willen geld terug Vliegtickets.nl doet NIKS!! maar hebben wel via hen geboekt. Moeten zij dit dan niet regelen? Als mijn auto kapot gaat hoef ik dat toch ook niet zelf via de fabriek in Japan te regelen, maar doet mijn garage dat.
Krijg formulieren van Ryanair die niet in te vullen zijn, moet van alles uploaden, maar dat kun je nergens bijvoegen. Krijg formulier niet verstuurd. Krijg dan ander formulier en krijg dat ook niet verstuurd, daar wordt gezegd dat het al verstuurd is! Niet dus!
Hoe krijg ik mijn geld terug? Heeft Vliegtickets hier geen verantwoording te nemen?
Het klinkt een beetje tegenstrijdig als je van Ryanair de benodigde formulieren al hebt en je dan afvraagt of vliegtickets niet wat moet doen. Moeten ze je formulieren dan vóór je invullen?
Misschien verschaft deze link duidelijkheid:
https://www.vliegtickets.nl/klantenservice/coronavirus/restitutie-van-je-geannuleerde-ticket/
Ja, vliegtickets.nl moet dit regelen. Daar heb je immers de tickets gekocht. Uit ervaring kan ik zeggen dat je bij vliegtickets.nl heel lang op je geld moet wachten. En dat terwijl de airlines redelijk snel terugbetalen. Ik had vorig jaar het geld van een paar Ryanairtickets binnen 3 weken terug.
Volgens mij spreek je jezelf tegen. Wie moet het regelen en met wie heb je het geregeld?
u kunt ze vragen te bemiddelen maar zij hoeven dit niet te doen, in principe heeft u van hen enkel een (eenmalige) bemiddelingsdienst afgenomen, meer niet....
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer