ze
door zeiler Mar 10, 2020 om 13:21
Vakantie & reizen

Sauna Boekingskosten Voucher

Heb 2 vouchers gehad voor dagje sauna DagjeWellness.nl. Blijken er 6 euro boekingskosten per voucher bij te komen. Dus niks dagje gratis naar de sauna.  Dit is toch afzetterij. Mag dit wel ??  In de KLEINE lettertjes staat inderdaad exclusief boekingskosten, maar natuurlijk niet het bedrag.. Moet dit niet in GROTE letters vermeld worden op de voucher, zodat de koper van de vouchers zich nog kan bedenken.

4089 13 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Mar 10, 2020 om 13:26
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Die boekingskosten staan los van het gebruik van de sauna, zijn gewoon administratiekosten. Het gebruik van de sauna is gratis en over de groote van de letters valt over te twisten, maar de boekingskosten had volgens mij wel vermeld dienen te worden.

aurora1
door aurora1 - Mar 10, 2020 om 13:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Alweer zo'n pech, net zoals met All Secure. Ik zou niet meer gaan en de lieve gevers te kennen geven dat u voortaan ook boekingskosten betaald wilt hebben.
Het zit u wel tegen hoor.
Ik zou die vouchers maar weggeven en erbij melden dat ze wél 6 euro per voucher moeten betalen aan dat bedrijf.

ze
door zeiler - Mar 10, 2020 om 13:34
19 Antwoorden / 21 Vragen

en zo.n ticket kost al 30 euro !!!!

ne
door neodutchio Mar 10, 2020 om 13:54
5148 Antwoorden / 12 Vragen

En dat heeft de gulle gever er graag voor betaald om u een ontspannen dagje te geven.

Tr
door Trostomaat Jul 20, 2020 om 13:58
239 Antwoorden / Vragen

Hoe hoger de prijs van het ticket, hij geringer de last van de boekingskosten ;)

marita5
door marita5 - Mar 10, 2020 om 13:40
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Zeiler ,

Het staat in de voorwaarden , zo klein zijn de lettertjes niet .

Voorwaarden

Op al onze acties en samenwerkingen gelden onze voorwaarden.

- Bekijk je e-ticket voor de geldigheid van de actie
- Bij het reserveren bij het resort van je keuze kunnen reserveringskosten en/of toeslagen in rekening worden gebracht.
- De acties zijn niet geldig in combinatie met andere vouchers, bonnen, acties en/of aanbiedingen.
- Online reserveren bij het resort van je keuze is verplicht.
- Je kunt reserveren bij het resort van je keuze op basis van beschikbaarheid.
- Prijswijzigingen voorbehouden.
- Het aan derden doorverkopen van een e-ticket en/of voucher is niet toegestaan.
- Je e-ticket is niet in te wisselen tegen contanten.
- Je ticket is non refundable.

https://dagjewellness.nl/voorwaarden

Lees ook hier ,

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/gratis-dagje-wellness-blijkt-niet-gratis-te-zijn/

tijger1
door tijger1 - Mar 10, 2020 om 13:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geef ze weg.

Ka
door Kassagebruiker Mar 10, 2020 om 15:11
683 Antwoorden / 5 Vragen

Doorgeven/verkopen is niet toegestaan.

tijger1
door tijger1 Mar 10, 2020 om 15:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Verkopen niet, maar geven wel. De Ts heeft ze toch ook gekregen?

panter22
door panter22 - Mar 10, 2020 om 14:31
6599 Antwoorden / Vragen

Nou als degene die je de vouches heeft gegeven, dit leest, dan had hij zich vast bedacht.
Het kost je nu €12. Anders was je €72 kwijt geweest.
Vind je die €12 te duur, geef de vouches weer terug.

Ka
door Kassagebruiker - Mar 10, 2020 om 15:09
683 Antwoorden / 5 Vragen

U zult uw consumpties aldaar ook wel zelf moeten betalen ........... Dus 100% gratis zal een dagje uit nooit zijn.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 10, 2020 om 16:40
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Tja, de goede gever heeft dus 'verzuimd' om de administratiekosten te voldoen en mogelijk ook om nota te nemen van de voorwaarden.. Er is dus geen sprake van afzetterij door Dagje Wellness.nl en hoe vervelend het dan ook klinkt, u meldt een dus feitelijk niet juiste beschuldiging wel op een openbaar toegankelijke site.

sira
door sira - Mar 11, 2020 om 11:57
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Hoe oud zijn deze vouchers eigenlijk?
Als ik namelijk naar de website van DagjeWellness.nl ga, dan zie ik voor vouchers 2 prijzen staan, te weten € 39,95 of € 29,95 (beide met een geldigheid van 90 dagen). Òf ik lees ergens overheen, òf de prijzen zijn inmiddels gestegen.

Ik vrees dat zeiker binnenkort een topic opent met: Vouchers DagjeWellness.nl niet meer te gebruiken.

rj
door rjw Jul 20, 2020 om 19:04
3254 Antwoorden / 5 Vragen

Is het 4e woord in de laatste zin per ongeluk een tikfout of bewust ;-)

sira
door sira Jul 21, 2020 om 11:38
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Ik zal je de waarheid vertellen, mits je het niet verder vertelt ;-))

Ik dacht inderdaad zeiker gelezen te hebben, vreemde naam vond ik nog. Toen ik mijn antwoord klaar had, zag ik dat het zeiler moest zijn. Mijn eerste reactie was oeps foutje, maar na de vraag nog eens nagelezen te hebben, vond ik het prima en heb ik het niet meer bewerkt.
Ik ga me diep schamen!

el
door elizedriessen@hotmail.com - Jul 20, 2020 om 13:50
1 Antwoorden / Vragen

Het was altijd al €5.95 en op sommige dagen €7.95.. op zich kan ik mij hier nog wel in vinden. En het staat idd ook op de ticket vermeldt.
Alleen nu zijn de boekingskosten €17.95 p.p. Ik begrijp dat er inkomsten zijn misgelopen door sluiting ivm Corona, maar dit is niet eerlijk meer.
Als je normaal entree betaald ben je 30 euro kwijt en krijg je ook nog een mini behandeling, dus je betaald nu gewoon voor je entree, dit is
niet om de boekingskosten te dekken. Als trouwe bezoeker van Elysium, vind ik dit echt niet kunnen en zie het als een vorm van oplichting.

Tr
door Trostomaat Jul 20, 2020 om 14:01
239 Antwoorden / Vragen

Mooi e-mailadres heeft u.
Wat is tegenwoordig geen 'vorm van oplichting'?

Mag dit, of mag dit niet. Er zal een grens zijn, en mogelijk/waarschijnlijk wordt die grens overschreden.

pe
door pebk Jul 20, 2020 om 14:09
580 Antwoorden / 0 Vragen

1. U hoeft niet te gaan.
2. U hoeft het topic van een ander niet te kapen met uw eigen ongenoegen.
3. Het is geen vorm van oplichting. Dat het op deze manier neit 'eerlijk' meer is, is een persoonlijke mening. Er komen niet opeens kosten bij. Als de rekening opeens hoger is dan afgesproken, dan kan er sprake zijn van oplichting.

pe
door peentjes Jul 20, 2020 om 15:41
421 Antwoorden / 0 Vragen

Inmiddels ben ik drie keer in Elysium geweest en ik heb me nog nooit opgelicht gevoeld. In tegendeel, zodra je er binnen  bent spoelt elk negatief gevoel als vanzelf de afvoer in.

gerbera
door gerbera Jul 20, 2020 om 15:58
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Nadeel van een sauna.......je zweet er "peentjes" ☺

Tr
door Trostomaat Jul 21, 2020 om 11:55
239 Antwoorden / Vragen

U zou er slechts verwelken.

An
door Ans81 - Aug 11, 2020 om 10:46
2 Antwoorden / Vragen

Aangezien de voucher geldigheid verlengd is tot eind September en de sauna's nu weer open zijn dacht ik gister te reserveren. Voorheen moest je idd rond de 5 a 6€ boekingskosten betalen. Ivm Corona hebben ze dit aangepast, ik schrok me rot 17,95€ p/p aan boekingskosten, kon wel janken niet normaal bijna 36€ betalen voor een dagje "gratis" sauna. Te belachelijk voor woorden.

gerbera
door gerbera Aug 11, 2020 om 10:55
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Nou kan u wel klagen maar het gebruik van de sauna is toch gratis. Moet na uw gebruik wel geheel ontsmet worden en dat is voor de eigenaar extra uitgave die toch ergens van betaald moet worden. Corona weet u wel.

An
door Ans81 - Aug 11, 2020 om 10:47
2 Antwoorden / Vragen

Aangezien de voucher geldigheid verlengd is tot eind September en de sauna's nu weer open zijn dacht ik gister te reserveren. Voorheen moest je idd rond de 5 a 6€ boekingskosten betalen. Ivm Corona hebben ze dit aangepast, ik schrok me rot 17,95€ p/p aan boekingskosten, kon wel janken niet normaal bijna 36€ betalen voor een dagje "gratis" sauna. Te belachelijk voor woorden.

justmeagain
door justmeagain - Aug 11, 2020 om 23:32
623 Antwoorden / 8 Vragen

Hapje eten aldaar, een lekker drankje en misschien ook nog betaald parkeren. En dan nog uw vervoers/brandstofkosten

Maar u wilt gratis een dagje uit?

gerbera
door gerbera Aug 12, 2020 om 15:42
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Hapje eten aldaar, een lekker drankje

Dat neem je als Hollander toch mee van huis☺