su
door sultan2 Mar 10, 2014 om 23:13
Vakantie & reizen

Sex chatten voor geld

Wil gaan sex chatten krijg daar voor betaald is dat strafbaar

4819 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 10, 2014 om 23:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee hoor, dat is niet strafbaar. U bent toch wel volwassen? Vergeet het niet op te geven aan de belastingdienst.

tenormin
door tenormin - Mar 10, 2014 om 23:21
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Zolang je ABSOLUUT ZEKER BENT dat je NIET met een minderjarige chat, niet. Maar ook dat zal moeilijk te verifiëren zijn, dus wees heel zeker waar je instapt; iedereen weet dat kindermisbruik, ook via internet, gelukkig zwaar word gestraft, als ze je weten te achterhalen.

zoekster
door zoekster - Mar 10, 2014 om 23:53
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Zal wel via een van die beruchte erotische sites zijn. Leef u uit.

U verdient er vast meer mee dan wij hier op de kassasite :-P

door 1953 - Mar 11, 2014 om 02:42
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Is dit consument gericht? Zo lang het maar niet om pedofilie gaat.

komsja
door komsja - Mar 18, 2014 om 17:28
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@sultan2
Aan de naam te zien denk ik dat u een man bent,maar dat is een vermoeden.
Maar u zegt niet of u een man of vrouw bent,en u zegt niet wat voor doelgroep u zoekt.
Als u een volwassen vent van ???? jaar bent en zoekt naar een sex-chat met jonge meisjes,of jonge jongens??of u bent een volwassen man of vrouw die zoekt naar een sex-chat met iemand van uw leeftijd of ouder??
Als u een sex-chat zoekt,raad ik u aan om het te zoeken in uw eigen leeftijds caterogie,want als je er eentje bent die jonge meisjes of jongens zoekt dan hoop ik dat ze u te pakken krijgen en de meest zware straf zullen opleggen die er bestaat.
Maar wat u ook van plan bent!!!!!!!!!!!!!!!!!! U heeft zelf deze vraag gesteld,en uw gegevens zijn weliswaar niet bij ons bekend,maar wel bij de redaktie,Dus pas op met wat u gaat doen.

tijger1
door tijger1 - Mar 18, 2014 om 17:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@komsja

Volwassen kerels krijgen niet betaald, die moeten betalen.

worst
door worst - Mar 18, 2014 om 17:36
109 Antwoorden / 0 Vragen

Als het strafbaar zou zijn denk je dan dat ze er op TV reclame voor zouden mogen maken?

komsja
door komsja - Mar 18, 2014 om 17:54
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@tijger1
Dan bent u blijkbaar niet echt goed op de hoogte,maar dat geeft niet,want ook al heeft men 7 of nog meer sterren,men kan niet alles weten.

tenormin
door tenormin - Mar 18, 2014 om 18:37
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=komsja schreef op dinsdag 18 mrt 2014, 17:54]@tijger1
Dan bent u blijkbaar niet echt goed op de hoogte,maar dat geeft niet,want ook al heeft men 7 of nog meer sterren,men kan niet alles weten.

komsja, die "sterren" hebben niks met wijsheid, kennis, kunde of wat dan ook te maken. Alleen met de hoeveelheid antwoorden den men geeft, niks meer, niks minder! Alleen, en daar kan je iets uit lezen op iemands profiel, zijn de bedankjes van vraagstellers. Hoewel: dat word niet correct bijgehouden, jammer genoeg.

tenormin
door tenormin - Mar 18, 2014 om 18:38
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Lees:die men geeft.

komsja
door komsja - Mar 18, 2014 om 18:41
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@tenormin
ik weet heus wel dat die aantal sterren niks zeggen over een bepaalde kennis of wijsheid,maar heb dat gezegd omdat de persoon in kwestie een antwoord gaf wat gewoon niet waar is.

tijger1
door tijger1 - Mar 19, 2014 om 11:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[edit redactie: Offtopic]