Mo
door Monika Z Oct 20, 2018 om 12:56
Vakantie & reizen

Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!

Ik begrijp dat bij " verrassingstickets" kan je meer verrassingen verwachten als heel veel extra kosten, bestemming waar je echt niet naartoe wilt, allerslechtste hotels etc etc .. Maar wij werden verrast met iets wat onacceptabel is. Ik heb 3 daagse reis gewonnen bij Vakantieveilingen. Natuurlijk hoop je dat je leuke plek krijgt als je naar reclame foto kijk, maar het is een verrassing dus ook als ze je naar Rotterdam sturen is dat eigenlijk niets tegen de rechten.
Via Vakantieveilingen hebben wij een link gekregen waar kon je reij gelijk boeken. Wij gaan overal met kinderen dus heb ik gelijk tijdens verzilveren van onze voucher onze kinderen toegevoegd. Kosten voor 2 kinderen: bijna 320 EUR. ( Wij hebben bij Vakantieveilingen bijna 150 betaald). Totale kosten dus bijna 500 eur en wij hebben Liverpool gekregen. Een bestemming waar we van persoonlijke redenen echt niet willen bezoeken, maar ik heb inderdaad deze bestemming niet afgevinkt dus kon ik niet ruzie daarover te maken, wel heb ik vriendelijk gevraagd maar het was onmogelijk om te veranderen. Maar toen heb ik gemerkt dan onze kinderen hebben aparte kamer gekregen. Kunnen jullie voorstellen? Kinderen van 7 en 10 in aparte kamer? Of wij als familie die samen tijd wil doorbrengen i twee aparte ruimtes? Ik heb bestelling in een keer geplaatst en was geen optie om kamers te kiezen. Dit is toch logisch dat kinderen bij ouders horen? Ik heb heel veel e-mails opgestuurd en chatberichten maar je praat echt tegen de muur en niets is mogelijk daar. Klant betekent echt niets voor hun. Geen oplossingen, geen normale gesprek. Zij willen dat niet veranderen. Ik heb klachten ingediend op verschillende websites en op hun Facebook. Daar werd ik geblokkeerd en mijn klachten verwijderd. Vervolgens kreeg ik een e-mail met bedreiging dat moet ik alle klachten, negatieve berichten verwijderen. Dit kan echt niet langer. Klant moet belangrijk zijn, je zoekt samen met klanten naar een oplossing. We kunnen dat soort dingen hier in Nederland echt niet langer accepteren. Natuurlijk neem ik volgende stappen, want welke rechter zou het beslissen dat het goed is kinderen in aparte hotem kamer te plaatsen? Maar wat verder? Hoe veel mensen gaan hier nog intrappen? Verrassing reis die kost ons bijna 500 eur naar Liverpool in twee aparte kamers. Schandalig!

5206 22 Rapporteer

Thijs12
door Thijs12 - Oct 20, 2018 om 12:59
532 Antwoorden / Vragen

Neem dat zelf maar ter harte. Ik doe zoiets niet.

tenormin
door tenormin - Oct 20, 2018 om 13:04
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, vakantieveilingen en gewonnen. Persoonlijk snap ik überhaupt niet dat men daar iets boekt, bestelt of wat dan ook. En dat winnen is sowieso een verkeerd woord. Hoeveel mensen hier nog gaan intrappen? Geen idee: zolang als u het doet zullen anderen het ook doen.

marita5
door marita5 - Oct 20, 2018 om 13:10
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Monika ,

De voorwaarden ( lees m.n punt 4 ) , klik op de rode regels .

https://www.vakantieveilingen.nl/algemene-voorwaarden.html

10. Klachten

1. Wij doen ons best het bieden zo leuk en gemakkelijk mogelijk te maken. Heb je toch een klacht over onze diensten, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag.

2. Wij vinden de kwaliteit van de inhoud van onze arrangementen en producten erg belangrijk. Heb je toch een klacht over de inhoud van een arrangement of een product? Wij adviseren je eerst contact op te nemen met de aanbieder , deze zal proberen om met jou tot een oplossing te komen . Kom je met de aanbieder niet tot een oplossing? Als tussenpersoon helpen wij je graag verder.

3. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen proberen op te lossen. Wanneer het ons niet lukt binnen deze termijn, zullen we je daarvan op de hoogte stellen.

4. Ook is het mogelijk om je klacht in te dienen bij de Europese geschillencommissie via  https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Geschillencommissie ,

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL

Cookies
door Cookies - Oct 20, 2018 om 13:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik hoef niet te stoppen, want ik ben er nooit mee begonnen. (1 uitroepteken is trouwens meer dan voldoende)

Stop met verrassingstickets.nl!

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 20, 2018 om 13:13
7181 Antwoorden / 3 Vragen

De oplossing in dit geval is dat vader met een kind en moeder met een kind de nacht doorbrengt.
Er zal wel voor 2 personen gewonnen zijn.

Mo
door Monika Z Oct 20, 2018 om 17:47
Antwoorden / 1 Vragen

Dat is geen oplossing die ik goed vindt. Wij hebben kinderen gelijk toegevoegd tijdens het boeking en uiteindelijk hebben we bijna 500 EUR betaald voor deze reis

sjjoppy
door sjjoppy Oct 20, 2018 om 18:25
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Soms moet er geschipperd worden, de kinderen vinden dit vast wel een goede oplossing.
Waarschijnlijk kunnen de kinderen niet op de kamer van de ouders toegevoegd worden omdat het er bij  VakantieVeilingen anders aan toe gaat.
Hopelijk geniet u toch nog van dit herfstvakantie uitje.

Mo
door Monika Z Oct 21, 2018 om 11:20
Antwoorden / 1 Vragen

Hoe weet je wat mijn kinderen goed vinden???? Kamers in deze hotel zijn beschikbaar. Dat heb ik al gecontroleerd. En reis heb ik op jullie website geboekt niet op vakantieveilingen. Gelijk voor de hele familie. Als je beetje klantvriendelijk bent ga je gewoon naar de wensen van de klant luisteren. Speciaal voor 500 EUR.

tenormin
door tenormin Oct 21, 2018 om 11:27
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@monika z, " en de reis heb ik op jullie website geboekt" - bij Kassa Vraag & Beantwoord kan men echt geen reizen boeken, hoor.

panter22
door panter22 - Oct 20, 2018 om 13:14
6599 Antwoorden / Vragen

Niemand dwingt je toch om een verrassingsreis te boeken op Vakantieveilingen?
Zoek zelf een hotel en boek een vliegtuig of ga naar een reisburo.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 20, 2018 om 13:15
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Wat is uw vraag?

In relatie tot uw melding: ik heb geen slechte ervaringen met 'vakantieveilingen' maar het is altijd wel opletten. 'Verrassingen'kunnen soms ook erg tegenvallen als verrassing.
Als gemeld door @MARITA5 kunt u een klacht neerleggen bij https://ec.europa.eu/consumers/odr/

tijger1
door tijger1 - Oct 20, 2018 om 13:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt helemaal niets gewonnen, maar blijkbaar het hoogste bod uitgebracht. En wat is er tegen op een aparte kamer voor de kinderen? Of wilt u liever met zijn vieren in één hok gepropt worden?

En u boekt een verrassingsreis, nou verrast wordt u toch?

Boek voortaan gewoon waar u naar toe wilt en de accomodatie die u wilt hebben en stop met die andere onzin,

Mo
door Monika Z Oct 20, 2018 om 17:34
Antwoorden / 1 Vragen

Mijn bod was 130 EUR maar de extra kosten totaal bijna 500 EUR  zijn bijgekomen bij de boeking. En ja, inderdaad, ik wil samen met mijn man en kinderen slapen. Is dat echt niet logisch???? En als je je klant dat vriendelijk vraagt, regel je dat of niet? Er zijn genoeg kamers beschikbaar i deze hotel.

aurora1
door aurora1 Oct 21, 2018 om 11:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom al die vraagtekens?

gerbera
door gerbera - Oct 20, 2018 om 15:03
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Liverpool is best wel een leuke en gezellige (verrassing)stad.

Mo
door Monika Z Oct 20, 2018 om 17:43
Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben daar onze kindje verloren, het is zeker leuke stad maar niet voor ons helaas

newmikey
door newmikey - Oct 20, 2018 om 15:11
830 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind zelf dat u een probleem maakt waar geen probleem is. Er bestaan maar heel weinig hotels waar familiekamers voor 4 personen beschikbaar zijn en die worden al helemaal niet op allerlei el-cheapo sites aangeboden. U kunt trouwens uitstekend, zoals iemand anders zei ieder kind met één ouder laten slapen - je hebt in bed toch je ogen dicht en plezier met z´n vieren maak je dan overdag of ś avonds in de lobby.

Verder is alles al gezegd, u heeft niet "gewonnen" en u houdt zichzelf danig voor de gek. Als u "persoonlijke service" wilt moet u verre blijven van massa-aanbiedingen uiteraard. Uw klacht slaat dan ook als een tang om een varken.

Mo
door Monika Z Oct 20, 2018 om 17:43
Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt als je beter weet dan ik wat voor reisje ik wil en hoe wil ik tijd met mijn familie doorbrengen. Misschien voor jou is dat raar, maar ja, wij willen in een ruimte slapen. En als klant je dat vraagt moet je dit regelen.

newmikey
door newmikey Oct 20, 2018 om 18:36
830 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, uw laatste zin klopt niet. Als u dusdanig specifiek wilt zijn met uw accomodatie kunt u via een reisburo boeken waar men voor u familiekamers kan boeken - tegen een navenant hogere prijs uiteraard.

Als u inderdaad zo goed en specifiek tot op details weet hoe en wat u wilt op vakantie snap ik niet dat u op een veilingssite gaat lopen te klooien. Maar u doet het uzelf aan hoor, op medeleven hoeft u wat mij betreft niet te regelen. Hier geld nog eens dubbel op: TANSTAAFL

Mo
door Monika Z Oct 21, 2018 om 11:15
Antwoorden / 1 Vragen

Medeleven van iemand als jij verwacht ik niet eens. Jij bent net zo geprogrammeerd als iedereen die daar werk. Wel kan je op mij medeleven rekenen. Ik vind echt zielig als mensen niet dieper kunnen kijken, klantvriendelijk kunnen zijn. Hoe veel mensen gaan jullie nog oplichten? Kan je dan gewoon goed slapen?

gerbera
door gerbera - Oct 20, 2018 om 15:44
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!
Hoe veel mensen gaan hier nog intrappen?

Dat zullen er nog wel veel zijn, met name die mensen die € tekens in hun ogen hebben.

Ik begrijp dat bij " verrassingstickets" kan je meer verrassingen verwachten als heel veel extra kosten, bestemming waar je echt niet naartoe wilt, allerslechtste hotels etc etc .
Om die reden heet het ook een "verrassing" dus waar heeft u het over. De TV reclame laat het ook duidelijk zien bij die man met dat knotje in zijn haar.
Er mee stoppen heeft u geheel zelf in de hand tenzij u ook last heeft van  € ogen. Ik weet het, het klinkt onaardig maar u heeft het u zelf op de hals gehaald dus maak er wat moois van in Liverpool..

Mo
door Monika Z Oct 20, 2018 om 17:26
Antwoorden / 1 Vragen

Het klinkt inderdaad onaardig. En ja, ik had EUR in mijn ogen want na de verliezen van onze kindje hebben we grote financiële problemen gehad. Uiteindelijk hebben we bijna 500 eur betaald en dan zonder enige waarschuwing in twee aparte kamers geplaatst.

edrick3
door edrick3 - Oct 20, 2018 om 16:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Natuurlijk neem ik volgende stappen, want welke rechter zou het beslissen dat het goed is kinderen in aparte hotem kamer te plaatsen?
Je was toch niet verplicht om de kinderen apart (samen) in één hotelkamer te laten slapen.
Eén ouder + één kind in een kamer was ook een optie.
Had je anders een vierpersoonskamer verwacht?

Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!

Is dat een reactie op je eigen actie? Is van toepassing op jezelf!

Mo
door Monika Z Oct 20, 2018 om 17:22
Antwoorden / 1 Vragen

Werk je daar misschien of zo? Of heb je zelf geen familie dat je niet begrijpt dat wij samen willen zijn?

tenormin
door tenormin Oct 20, 2018 om 17:31
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@monika z, we werken er allemaal. En jullie zijn toch samen? Met de kinderen. Gezellig en knus. De verrassing van de 'gewonnen' vakantie. ;-))

brainless
door brainless - Oct 20, 2018 om 18:12
324 Antwoorden / 0 Vragen

De meeste hotels hebben geen familiekamers.
Ik heb ook wel met mijn man en kinderen in een hotel geslapen en waren we verdeeld over 2 kamers en sliep ik en mijn man apart.
Dat is niet anders en is zeker niet onlogisch.

Mo
door Monika Z Oct 21, 2018 om 11:30
Antwoorden / 1 Vragen

Deze hotel heeft familie kamers en die is net zo duur als twee aparte kamer. Er zijn meer kamers beschikbaar in deze periode. Dat heb ik al gecontroleerd. Dus het is kwestie van regelen van verrassingstickets. Maar daar luistert niemand naar je wensen.

jo
door jorisw - Oct 20, 2018 om 18:36
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Verassingen zijn voor mensen die een beetje flexibel zijn en gewoon naar de verassingsbestemming gaan om zich daar te vermaken. Het is niet bedoeld voor zeikerds voor wie het nooit goed genoeg is.

Ka
door Kassagebruiker - Oct 20, 2018 om 19:00
683 Antwoorden / 5 Vragen

Wat ik nu afvraag: ik denk zomaar dat de twee kinderen van 7 en 10 thuis een eigen kamer hebben en niet bij pa en ma op de kamer slapen elke nacht. Dus waarom niet opsplitsen met 1 ouder met 1 kind per kamer. En als ze zich een beetje gedragen hadden ze ook een eigen twee persoonskamer ook een optie geweest. O ja, vraaghsteller, het salaris voor vakantieveilingen heb ik de afgelopen drie maanden ook al niet gehad ........................ Wij werken namelijk allemaal voor het bedrijf waar de klacht over gaat.

Mo
door Monika Z Oct 21, 2018 om 11:27
Antwoorden / 1 Vragen

Ga je mij vertellen wat mijn wensen zijn? Of wil je vertellen dat als klant mag je geen wensen hebben?

Ka
door Kassagebruiker Oct 21, 2018 om 16:57
683 Antwoorden / 5 Vragen

Natuurlijk mag je als klant wensen hebben, maar niet alle wensen komen uit. Dat zal u in uw leven wel vaker ervaren hebben. Ook mijn wensen zijn niet altijd uitgekomen. Je weet van te voren dat bij veilingen de hoogste bieder die prijs ook betaalt. Je weet ook bij verrassingtickets je van alles kan verwachten met naar keuze, variërend van heel erg goed tot heel erg slecht. En nee, ik en alle anderen werken nog steeds niet bij dit bedrijf, overigens wel een typerende opmerking van vragenstellers.

ne
door neodutchio - Oct 20, 2018 om 22:53
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Een verrassingticket is leuk om je te laten verrassen. Gewoon als stelletje een datum doorgeven en laten verrassen waar je heen gaat. Hoe specifieker je bent, hoe duurder het zal worden.
U wilt boeken voor 4 personen terwijl er geen 4 persoons accomodatie's zijn. U wilt niet naar een bepaalde stad, maar vinkt deze niet uit. U kiest er zelf voor op te bieden op een reis van 2 personen om daarna nog mensen bij te boeken.
Zoals zo vaak al voorbij gekomen is diverse topics, iets aanpassen hierin is ontzettend lastig. Er worden vliegtuigstoelen en hotelruimte opgekocht om op deze manier de bezetting wat hoger te krijgen. Elke minuut die het bedrijf er achter moet werken is minder marge. Daarbij kunnen zij ook niet putten uit een blik vol met opties. Ze hebben wat ze hebben en that's it.

U moet dus vooral bij uzelf te raden gaan of het wel slim geweest is om via deze constructie te gaan boeken. Eerder boekte ik wel eens 2 kamers bij een Formule1 in Frankrijk. Handig als we ook doorreis zijn met het gezin van 4. En altijd zijn daar discutierende Nederlanders die toch graag met 4 personen op een kamer willen terwijl er toch maar echt 3 bedden zijn. Heel simpel: wat niet is is er niet. Dan kan je vanalles adviseren aan anderen, maar dat zal de situatie niet veranderen.

Dus wil je een leuke stedentrip voor weinig geld en wil je echt verrast worden over de reis: boek gerust bij verrassingtickets. Wil je vooraf weten waar je terecht komt en heb je specifieke wensen zoals een 4 persoons familiekamer: boek via een reisbureau.

Mo
door Monika Z Oct 21, 2018 om 10:54
Antwoorden / 1 Vragen

Even wachten.... Praat je over leuke reis voor leuke prijs? Echt? Vind je 500 EUR een leuke prijs? Hotel kamers in dat hotel kosten 30 eur voor twee dagen. En er zijn grote kamers beschikbaar omdat het hele slechte hotel is waar mensen niet willen slapen. En verrassingstickets moet blij zijn dat ik twee personen bijgevoegd heb. Dit is toch logisch??? Zij verdienen geld, ik als klant heb ik mij verwachtingen. En het is te gek voor woorden dat in deze tijden bestaat nog bedrijven waar klant niets voor hun betekent.

Mo
door Monika Z Oct 21, 2018 om 11:09
Antwoorden / 1 Vragen

En een antwoord voor panter22. Wat heb je over? Ik heb gelijk reis geboekt voor 4 personen. Ik heb niets gewijzigd. Wil je mij vertellen dat dat reis al geregeld was voordat ik mijn wensen kon afspreken??? Verder nog, ik kon nog meer personen bijvoegen zo te zien, die zijn toch  jullie verdiensten? Wat een vage antwoord van jou waar kan ik niet eens reageren. Ben jij de eene die mijn reacties op Facebook verwijderd en mij geblokkeerd? Is dit hoe je je klanten behandel? Het is als het is, niets te bespreken, betalen en weg. Wat een slechte service!

ne
door neodutchio Oct 21, 2018 om 12:10
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Monika, dat u duur betaalde mensen gaat toevoegen is toch echt uw eigen keuze. Zoals u kunt lezen in mijn reactie: boek lekker als stelletje (en dat is dus met 2) zonder specifieke wensen. Je laat je verrassen en gaat goedkoop op reis. Heeft u specifieke wensen, zoals een 4 persoons familiekamer, boek dan bij een reisbureau.
Genoeg stelletjes en vrienden die voor een appel en een ei op stap kunnen.

Topantwoord

panter22
door panter22 - Oct 21, 2018 om 10:17
6599 Antwoorden / Vragen

Je boekte een verrassingsreis voor 2 personen voor €150.
Maar je gaat de reis maken met 4 personen. Voor 2 personen (je kinderen)  moet je een bijbetalen. Hotelkamer en vervoer.
Dat is door Vakantieveilingen geregeld en hoefde je niet zelf te doen. Service dus.
En nu wil je dat jouw boeking voor een hotelkamer voor 2 personen, gewijzigd wordt in een hotelkamer voor 4 personen.
Als die  beschikbaar is en je betaalt voldoende bij, dan hoeft dat toch geen probleem te zijn.
Dat is niet gelukt, je hebt nu 2 hotelkamers voor 2 personen. Maar zitten met de kinderen in hetzelfde hotel.
Waarom dan deze herrie? Je hebt gekregen waar je op geboden hebt. Een verrassingsreis voor 2 personen.

aurora1
door aurora1 - Oct 21, 2018 om 11:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Op een veiling kun je niets "winnen" maar draait het om wie het hoogste bod plaatst.
Voortaan maar niet meer aan zulke onzin doen, maar gewoon een vakantie boeken, eventueel na iets langer sparen. En natuurlijk naar een bestemming van uw keuze. Heeft u in Liverpool dan niet de route van The Beatles gevolgd?
Al die uitroeptekens zijn nergens voor nodig en dat is buitengewoon onbeleefd tegen de lezers hier.
Mogelijk is het u ontgaan, maar dit is de rubriek Vraag&Beantwoord,  ik lees geen vraag. En ik hoef nergens voor gewaarschuwd te worden want ik doe nooit aan dergelijke onzin. Ik spaar voor mijn gewenste vakantiebestemmingen. U kunt dat ook overwegen.
En als u gewoon boeken niet kunt betalen kunt u misschien maar beter niet weg gaan maar bijv. lekker in een bos of park gaan wandelen met de kinderen. Dat kost geen cent en vinden de meeste kinderen net zo leuk. Net zoals kinderen vaak liever een eigen hotelkamer hebben dan bij pa en ma op de kamer moeten.

tijger1
door tijger1 - Oct 21, 2018 om 11:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@monika

Gebruik nou toch eens uw verstand en houd op met dat raaskallen.

Dit is het forum van Kassa, waar mensen vragen kunnen stellen en waar vrijwillige forumleden zo goed als dat ze kunnen, antwoord geven. Dat is alles.

Voortaan gewoon zelf boeken wat u wilt, dan wordt u niet meer verrast of teleurgesteld. Simpel.

tenormin
door tenormin - Oct 21, 2018 om 11:37
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Monika z, u lijkt echt te denken dat we voor Vakantieveilingen werken, hé? Als ik tenminste al uw antwoorden lees die u bij toon reacties geeft. Er zijn hier alleen vrijwilligers die vragen proberen te beantwoorden. En @panter22 is echt niet in staat om een commentaar op Facebook van u te verwijderen.

marita5
door marita5 Oct 21, 2018 om 11:49
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Op mijn antwoord word niet gereageerd , ik werk dus niet voor vakantieveilingen , maar wel voor de geschillencommissie ;-))

tenormin
door tenormin Oct 21, 2018 om 11:56
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Zeker, en ook voor de Consumenten Bond. ;-)

gerbera
door gerbera - Oct 21, 2018 om 12:16
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Uw antwoordt op mijn reactie gelezen te hebben begrijp ik de situatie beter. Kan mij voorstellen dat u niet graag met de pijnlijke situatie geconfronteerd wilt worden waarbij, denk ik, u de kamers als aanleiding hiervoor gebruikt. Het klinkt mogelijk vreemd maar blijkbaar wil het lot u aanzetten tot een confrontatie om over de situatie heen te komen. Kan mij voorstellen dat het moeilijk voor u zal zijn maar misschien kunt u dan het voorval een plekje geven zodat u verder kunt met datgene wat u nu heeft. Zoals al geopperd kunt u de kinderen over beide kamers verdelen wat zij misschien best wel leuk vinden. Probeer er, ondanks alles, samen met de kinderen er een paar aangename dagen van te maken. Veel sterkte toegewenst.

Mo
door Monika Z Oct 21, 2018 om 14:13
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt Gerbera! Inderdaad is voor ons echt moeilijk om daar terug te keren maar het is mijn eigen schuld dat ik deze stad niet uitgesloten heb. Zij hebben heel veel bestemmingen waar mensen niet willen zijn en elke bestemming kost 5 euro om uit te sluiten. Al op de eerste pagina heb ik heel veel betaald en ging ik niet verder kijken. Kinder willen echt niet apart slapen en het gaat echt om kleine simpele wens van de klant die is makkelijk om in te vullen. Elk klantvriendelijk bedrijf zou dat gewoon doen. Er zijn gewoon grote kamers beschikbaar in deze hotel, niet eens duurder, ik heb al gebeld maar dat moet door hun geregeld worden. Ik had zelf een bedrijf en klant was altijd de koning voor mij. Daarom ben ik zo geschrokken hoe ze daar mensen behandelen. Fijne dag nog!

sandrie
door sandrie - Oct 23, 2018 om 13:58
28 Antwoorden / 6 Vragen

Achteraf een reservering veranderen is eigenlijk altijd moeilijk, misschien met bijbetalen wel mogelijk..... Als je bij een boeking niet specifiek kan aanvinken dat je een familiekamer wilt, dan is het voor die bepaalde aanbieding niet beschikbaar. Ik persoonlijk vind het ook niet meer dan logisch dat het automatisch 2 kamers zijn die je boekt. Zoals ik het lees heeft u contact opgenomen met de aanbieder van de reis, maar misschien kan je gewoon bij het hotel zelf wat voor elkaar krijgen. Even daar een mail heen sturen of bellen, of had je dat ook al geprobeerd? Geen idee hoe volwassen uw kinderen voor hun leeftijd zijn, maar als de kamers naast elkaar zijn zou je kunnen proberen of het goed gaat en anders is de enige oplossing om beide met 1 kind te slapen. En ik sluit me aan bij een aantal andere, als je specifieke wensen hebt, dan beter gewoon niet via zo'n site boeken.

gerbera
door gerbera Oct 23, 2018 om 16:41
7358 Antwoorden / 14 Vragen

De Ts schreef eerder, er zijn gewoon grote kamers beschikbaar in deze hotel, niet eens duurder, ik heb al gebeld maar dat moet door hun geregeld worden.