Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!
Ik begrijp dat bij " verrassingstickets" kan je meer verrassingen verwachten als heel veel extra kosten, bestemming waar je echt niet naartoe wilt, allerslechtste hotels etc etc .. Maar wij werden verrast met iets wat onacceptabel is. Ik heb 3 daagse reis gewonnen bij Vakantieveilingen. Natuurlijk hoop je dat je leuke plek krijgt als je naar reclame foto kijk, maar het is een verrassing dus ook als ze je naar Rotterdam sturen is dat eigenlijk niets tegen de rechten.
Via Vakantieveilingen hebben wij een link gekregen waar kon je reij gelijk boeken. Wij gaan overal met kinderen dus heb ik gelijk tijdens verzilveren van onze voucher onze kinderen toegevoegd. Kosten voor 2 kinderen: bijna 320 EUR. ( Wij hebben bij Vakantieveilingen bijna 150 betaald). Totale kosten dus bijna 500 eur en wij hebben Liverpool gekregen. Een bestemming waar we van persoonlijke redenen echt niet willen bezoeken, maar ik heb inderdaad deze bestemming niet afgevinkt dus kon ik niet ruzie daarover te maken, wel heb ik vriendelijk gevraagd maar het was onmogelijk om te veranderen. Maar toen heb ik gemerkt dan onze kinderen hebben aparte kamer gekregen. Kunnen jullie voorstellen? Kinderen van 7 en 10 in aparte kamer? Of wij als familie die samen tijd wil doorbrengen i twee aparte ruimtes? Ik heb bestelling in een keer geplaatst en was geen optie om kamers te kiezen. Dit is toch logisch dat kinderen bij ouders horen? Ik heb heel veel e-mails opgestuurd en chatberichten maar je praat echt tegen de muur en niets is mogelijk daar. Klant betekent echt niets voor hun. Geen oplossingen, geen normale gesprek. Zij willen dat niet veranderen. Ik heb klachten ingediend op verschillende websites en op hun Facebook. Daar werd ik geblokkeerd en mijn klachten verwijderd. Vervolgens kreeg ik een e-mail met bedreiging dat moet ik alle klachten, negatieve berichten verwijderen. Dit kan echt niet langer. Klant moet belangrijk zijn, je zoekt samen met klanten naar een oplossing. We kunnen dat soort dingen hier in Nederland echt niet langer accepteren. Natuurlijk neem ik volgende stappen, want welke rechter zou het beslissen dat het goed is kinderen in aparte hotem kamer te plaatsen? Maar wat verder? Hoe veel mensen gaan hier nog intrappen? Verrassing reis die kost ons bijna 500 eur naar Liverpool in twee aparte kamers. Schandalig!
Tja, vakantieveilingen en gewonnen. Persoonlijk snap ik überhaupt niet dat men daar iets boekt, bestelt of wat dan ook. En dat winnen is sowieso een verkeerd woord. Hoeveel mensen hier nog gaan intrappen? Geen idee: zolang als u het doet zullen anderen het ook doen.
Hallo Monika ,
De voorwaarden ( lees m.n punt 4 ) , klik op de rode regels .
https://www.vakantieveilingen.nl/algemene-voorwaarden.html
10. Klachten
1. Wij doen ons best het bieden zo leuk en gemakkelijk mogelijk te maken. Heb je toch een klacht over onze diensten, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag.
2. Wij vinden de kwaliteit van de inhoud van onze arrangementen en producten erg belangrijk. Heb je toch een klacht over de inhoud van een arrangement of een product? Wij adviseren je eerst contact op te nemen met de aanbieder , deze zal proberen om met jou tot een oplossing te komen . Kom je met de aanbieder niet tot een oplossing? Als tussenpersoon helpen wij je graag verder.
3. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen proberen op te lossen. Wanneer het ons niet lukt binnen deze termijn, zullen we je daarvan op de hoogte stellen.
4. Ook is het mogelijk om je klacht in te dienen bij de Europese geschillencommissie via https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Geschillencommissie ,
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL
Ik hoef niet te stoppen, want ik ben er nooit mee begonnen. (1 uitroepteken is trouwens meer dan voldoende)
Stop met verrassingstickets.nl!
De oplossing in dit geval is dat vader met een kind en moeder met een kind de nacht doorbrengt.
Er zal wel voor 2 personen gewonnen zijn.
Dat is geen oplossing die ik goed vindt. Wij hebben kinderen gelijk toegevoegd tijdens het boeking en uiteindelijk hebben we bijna 500 EUR betaald voor deze reis
Soms moet er geschipperd worden, de kinderen vinden dit vast wel een goede oplossing.
Waarschijnlijk kunnen de kinderen niet op de kamer van de ouders toegevoegd worden omdat het er bij VakantieVeilingen anders aan toe gaat.
Hopelijk geniet u toch nog van dit herfstvakantie uitje.
Hoe weet je wat mijn kinderen goed vinden???? Kamers in deze hotel zijn beschikbaar. Dat heb ik al gecontroleerd. En reis heb ik op jullie website geboekt niet op vakantieveilingen. Gelijk voor de hele familie. Als je beetje klantvriendelijk bent ga je gewoon naar de wensen van de klant luisteren. Speciaal voor 500 EUR.
@monika z, " en de reis heb ik op jullie website geboekt" - bij Kassa Vraag & Beantwoord kan men echt geen reizen boeken, hoor.
Niemand dwingt je toch om een verrassingsreis te boeken op Vakantieveilingen?
Zoek zelf een hotel en boek een vliegtuig of ga naar een reisburo.
Wat is uw vraag?
In relatie tot uw melding: ik heb geen slechte ervaringen met 'vakantieveilingen' maar het is altijd wel opletten. 'Verrassingen'kunnen soms ook erg tegenvallen als verrassing.
Als gemeld door @MARITA5 kunt u een klacht neerleggen bij https://ec.europa.eu/consumers/odr/
U hebt helemaal niets gewonnen, maar blijkbaar het hoogste bod uitgebracht. En wat is er tegen op een aparte kamer voor de kinderen? Of wilt u liever met zijn vieren in één hok gepropt worden?
En u boekt een verrassingsreis, nou verrast wordt u toch?
Boek voortaan gewoon waar u naar toe wilt en de accomodatie die u wilt hebben en stop met die andere onzin,
Mijn bod was 130 EUR maar de extra kosten totaal bijna 500 EUR zijn bijgekomen bij de boeking. En ja, inderdaad, ik wil samen met mijn man en kinderen slapen. Is dat echt niet logisch???? En als je je klant dat vriendelijk vraagt, regel je dat of niet? Er zijn genoeg kamers beschikbaar i deze hotel.
Waarom al die vraagtekens?
Liverpool is best wel een leuke en gezellige (verrassing)stad.
Wij hebben daar onze kindje verloren, het is zeker leuke stad maar niet voor ons helaas
Ik vind zelf dat u een probleem maakt waar geen probleem is. Er bestaan maar heel weinig hotels waar familiekamers voor 4 personen beschikbaar zijn en die worden al helemaal niet op allerlei el-cheapo sites aangeboden. U kunt trouwens uitstekend, zoals iemand anders zei ieder kind met één ouder laten slapen - je hebt in bed toch je ogen dicht en plezier met z´n vieren maak je dan overdag of ś avonds in de lobby.
Verder is alles al gezegd, u heeft niet "gewonnen" en u houdt zichzelf danig voor de gek. Als u "persoonlijke service" wilt moet u verre blijven van massa-aanbiedingen uiteraard. Uw klacht slaat dan ook als een tang om een varken.
Het lijkt als je beter weet dan ik wat voor reisje ik wil en hoe wil ik tijd met mijn familie doorbrengen. Misschien voor jou is dat raar, maar ja, wij willen in een ruimte slapen. En als klant je dat vraagt moet je dit regelen.
Nee, uw laatste zin klopt niet. Als u dusdanig specifiek wilt zijn met uw accomodatie kunt u via een reisburo boeken waar men voor u familiekamers kan boeken - tegen een navenant hogere prijs uiteraard.
Als u inderdaad zo goed en specifiek tot op details weet hoe en wat u wilt op vakantie snap ik niet dat u op een veilingssite gaat lopen te klooien. Maar u doet het uzelf aan hoor, op medeleven hoeft u wat mij betreft niet te regelen. Hier geld nog eens dubbel op: TANSTAAFL
Medeleven van iemand als jij verwacht ik niet eens. Jij bent net zo geprogrammeerd als iedereen die daar werk. Wel kan je op mij medeleven rekenen. Ik vind echt zielig als mensen niet dieper kunnen kijken, klantvriendelijk kunnen zijn. Hoe veel mensen gaan jullie nog oplichten? Kan je dan gewoon goed slapen?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer