Fr
door Froukje Ayal May 23, 2019 om 12:19
Vakantie & reizen

Supersaver is een zeer slecht bedrijf

Ik ben opgelicht door supersaver. Ik heb een ticket geboekt, waarbij er een letter verkeerd was in mijn naam. De vliegmaatschappij gebeld en ze zeiden dat ik t aan moest passen, anders zou ik mogelijk niet door de security komen. Super saver gebeld. Ik had nog een week de tijd. Dat heb ik geweten....Lange wachttijden. Slecht sprekende indiase mensen. Yes, meeeem, you have to pay 78 euro for the change. Ik heb dat maar overgemaakt. Dagen lang gebeld en geen veranderd reisdocument. Tot een dag voor vertrek vliegmaatschappij gebeld en wat blijkt mijn naam staat er niet meer bij, is verwijderd. Ik was genoodzaakt een nieuw ticket te kopen voor 500 euro. En daarnaast dus voor niets 78 euro betaald. Ik heb net met ze bebeld, ze zeggen dat ze de verandering hebben gemaild. Ja een bevestiging van mijn betaling, dat is geen reisdocument! Ze zeggen dat ze niets voor me kunnen doen. Zulke praktijken moeten worden gestopt vind ik.

1561 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 23, 2019 om 12:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tja, als u zelf uw naam niet goed kunt opgeven,kunt u maar beter naar een reisbureau gaan. Kost wat meer, maar dan is het ook meteen in orde.

edrick3
door edrick3 - May 23, 2019 om 14:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zulke praktijken moeten worden gestopt vind ik.
Inderdaad.

Maar er zijn al jaren klachten over.

Kijk eens hier: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=klacht+supersaver

ne
door neodutchio - May 23, 2019 om 15:15
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Laster en smaad kunnen zelfs nog duurder uitvallen. Als u niet weet wat het woordje oplichting betekend is het niet slim om deze te gebruiken.

aurora1
door aurora1 - May 24, 2019 om 02:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U heeft toch zelf die fout gemaakt?
U heeft uzelf opgelicht. Ik zou ook maar opzoeken wat dat woord betekent en dat niet meer gebruiken als u niet beticht wilt worden van smaad of laster.
Voortaan dus maar naar een reisbureau gaan, en als u toch zelf via internet wilt boeken kunt u maar beter vooraf nadere informatie over een bedrijf opzoeken.

Ka
door Kassagebruiker - May 24, 2019 om 12:15
683 Antwoorden / 5 Vragen

Het eerste wat een kind op school leert is het schrijven van zijn/haar naam. Zo moeilijk moet dat als volwassene dan toch niet (meer) zijn.