Supersaver is een zeer slecht bedrijf
Ik ben opgelicht door supersaver. Ik heb een ticket geboekt, waarbij er een letter verkeerd was in mijn naam. De vliegmaatschappij gebeld en ze zeiden dat ik t aan moest passen, anders zou ik mogelijk niet door de security komen. Super saver gebeld. Ik had nog een week de tijd. Dat heb ik geweten....Lange wachttijden. Slecht sprekende indiase mensen. Yes, meeeem, you have to pay 78 euro for the change. Ik heb dat maar overgemaakt. Dagen lang gebeld en geen veranderd reisdocument. Tot een dag voor vertrek vliegmaatschappij gebeld en wat blijkt mijn naam staat er niet meer bij, is verwijderd. Ik was genoodzaakt een nieuw ticket te kopen voor 500 euro. En daarnaast dus voor niets 78 euro betaald. Ik heb net met ze bebeld, ze zeggen dat ze de verandering hebben gemaild. Ja een bevestiging van mijn betaling, dat is geen reisdocument! Ze zeggen dat ze niets voor me kunnen doen. Zulke praktijken moeten worden gestopt vind ik.
Zulke praktijken moeten worden gestopt vind ik.
Inderdaad.
Maar er zijn al jaren klachten over.
Kijk eens hier: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=klacht+supersaver
Laster en smaad kunnen zelfs nog duurder uitvallen. Als u niet weet wat het woordje oplichting betekend is het niet slim om deze te gebruiken.
U heeft toch zelf die fout gemaakt?
U heeft uzelf opgelicht. Ik zou ook maar opzoeken wat dat woord betekent en dat niet meer gebruiken als u niet beticht wilt worden van smaad of laster.
Voortaan dus maar naar een reisbureau gaan, en als u toch zelf via internet wilt boeken kunt u maar beter vooraf nadere informatie over een bedrijf opzoeken.
Het eerste wat een kind op school leert is het schrijven van zijn/haar naam. Zo moeilijk moet dat als volwassene dan toch niet (meer) zijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.
Beste,
Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine.
...
Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer