an
door annemieke1976 Jul 5, 2020 om 14:26
Vakantie & reizen

Supersaver niet te bereiken

Ik heb vorig jaar tickets naar Nepal geboekt met supersaver. De tickets zijn van turkish airlines. Door de corona crisis ging de reis helaas niet door. Heb netjes een mail ontvangen met daarin een voucher/boekingsnummer. Nu wil ik deze inwisselen en zijn ze niet te bereiken. Niet via mail, telefoon, social media. Ik heb zelfs een aangetekende brief gestuurd naar het kantoor in Woerden, opgevraagd via de kamer van koophandel. Deze brief werd niet geaccepteerd en kwam retour. ik wil inmiddels mijn geld terug zodat ik zelf rechtstraaks een ticket kan boeken voor volgend jaar. Wie kan mij helpen??
Gr. Annemieke

5905 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jul 5, 2020 om 14:42
11512 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Annemieke1976 , 

U bent niet de enige met dit probleem , het barst van de klachten op internet . 

Neem contact op met Consuwijzer , klik op de rode regels . 

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer  

Supersaver Travel BV is een bedrijf dat in handen is van een buitenlandse entiteit. De tophoudster in het buitenland van Supersaver Travel BV is: Svenska Resegruppen AB, gevestigd in s-751 43 Uppsala in Zweden.

Neem ook eens contact op met ECC , 

https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op 
 

Klachten , 

https://nl.trustpilot.com/review/www.supersaver.nl 

https://www.klacht.nl/supersaver-nl/ 

https://www.google.com/search?client=opera&q=SuperSaver&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#lrd=0x47c5efa92ae0e2b9:0xb50a6bf5661d8dee,1,,, 

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/supersaver-travel/details?companyId=5539f946-e538-4907-8815-ce00392d5261

Ger Rooth
door Ger Rooth - Sep 10, 2020 om 12:30
1 Antwoorden / Vragen
0

Wij als bedrijf zijn benadeeld door dit bedrijf door bestelde tickerts na betaling niet te leveren en na contact te zeggen dat betaling niet ontvangen is ondfanks de bevestiging van Ideal dat het geld is ontvangen door Supersaver.  Op dit moment hebben wij onze jurist ingeschakeld en Supersaver heeft een schrijven ontvangen dat wanneer er binnen 14 dagen het geld niet is teruggestort er een civiele rechtzaak wordt gestart. 
Aangezien deze partij een nederlandse entiteit is, is deze aan de nederlanse wetgeving onderhevig.  Wij zijn bereid zelfs het faillisement aan te vragen van deze partij en aangifte te doen van fraude (bewust het geld waar geen dienstverlening of product tegenoverstaat niet terugstorten).  Zijn er mensen welke eventueel bereid zijn mee te gaan in een juridische procedure of aanvraag faillisement

Met vriendelijke groet,

Ger Rooth, Queensworld Holding BV






Sulty
door Sulty - Jun 30, 2021 om 18:41
1 Antwoorden / Vragen
0

Beste Ger rooth. 


Ik vroeg me af of je nog iets hebt kunnen bereiken met supersaver?

wij hebben het zelfde verhaal nu. 2800 kwijt aan vliegtickets. Maar nooit een bevestiging gekregen.

ik zou graag met je in contact willen komen. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer