Gu
door Guus Muermans Jan 18, 2023 om 16:18
Vakantie & reizen

Telefonisch contact holland america line

Al vele weken probeer ik telefonisch contact te krijgen met Holland America Line met als hoogte punt gisteren 17 januari toen ik in totaal 3 en een half uur aan de telefoon heb gezeten, je krijgt alleen maar te horen; alle medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Niet dus, wat kan hier aan gedaan worden.

5059 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 18, 2023 om 16:22
7179 Antwoorden / 3 Vragen
2

Ze zijn kennelijk  slecht te bereiken maar daarover kunt u een klacht indienen.

https://www.klacht.nl/holland-america-line/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 18, 2023 om 16:33
16827 Antwoorden / 202 Vragen
2

Ik zal dit doorspelen naar de directie van de HAL.

Is inmiddels doorgepeeld en ik wacht nu op een reactie die ik hier zal plaatsen zodra ik die ontvang. Dat kan wel na vanavond worden dus morgen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 18, 2023 om 20:05
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Correctie: doorgespeeld en als gezegd, ik wacht de reactie af aangezien ik weet dat die in de avond actief is m.b.t ook de contacten met VSA. .

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 19, 2023 om 15:21
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Mijn melding aan de HAL directie  is gelezen en ik neem aan dat er antwoord komt. 

mahadma
door mahadma - Jan 18, 2023 om 17:02
11537 Antwoorden / 51 Vragen
1

Niet echt vreemd, in deze tijden met personeels krapte en drukte. Stuur ze een email of een "ouderwetsche" brief.

tenormin
door tenormin - Jan 18, 2023 om 17:11
16823 Antwoorden / 108 Vragen
2

Het lijkt inderdaad een epidemie te worden: geen contact kunnen krijgen met in dit geval de H.A.L. Alom, bij bijna elk groot bedrijf vind dit fenomeen plaats. Zeer ergerlijk.

rj
door rjw Jan 18, 2023 om 20:14
3254 Antwoorden / 5 Vragen

Met een chronisch personeelstekort en een grote griepepidemie is het moeilijk om alles te kunnen doen wat je wilt als bedrijf. Maar misschien kunnen er wel gepensioneerden bijspringen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 18, 2023 om 20:29
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Afgelopen woensdag had ik nog een vergadering van een orgaan waarin ook de CEO van HAL Nederland aanwezig was als medelid (en oud collega)  van en die zal ongetwijfeld op mijn melding aan hem m.b.t. deze casus reageren.  

rj
door rjw Jan 18, 2023 om 20:34
3254 Antwoorden / 5 Vragen

Tuurlijk.....

tenormin
door tenormin Jan 18, 2023 om 22:31
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@rjw, volledig Off Topic: hij is wel een hoog persoon geweest hé? Overal. Nu maar wachten met welk positief nieuws @hk komt morgen •• voor @guusmuermans

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 19, 2023 om 07:38
7179 Antwoorden / 3 Vragen
1

Misschien kunt u hier alvast wat informatie uithalen.
Klik op annuleren bij verschijnen van "inschrijving" zodat u verder met de veelgestelde vragen kunt.

https://www.hollandamerica.com/nl_NL/faq.health-safety.prohibited-items.html

Mabelle
door Mabelle - Jan 19, 2023 om 10:38
418 Antwoorden / 1 Vragen
2

Ik heb Gus even een appje gestuurd. Het advies is dat je het beste via Twitter HAL kunt contacten https://twitter.com/HALcruises/with_replies
D
e helpdesk is op dit moment door onderbezetting inderdaad erg moeilijk bereikbaar.

Heb je al gekeken of je het antwoord op je vraag kunt vinden bij 'veelgestelde vragen'? https://www.hollandamerica.com/nl_NL/faq.html

getty
door getty - Jan 23, 2023 om 12:20
4179 Antwoorden / 10 Vragen
1

Blijkbaar reageert de directie van de HAL ook niet op mail van (ex) collega's.

Mi
door Mikewerkhoven - Apr 18, 2023 om 14:34
1 Antwoorden / Vragen
0

Soortgelijke ervaring, Holland America Line sucks. Hoe kan zo`n groot bedrijf, zo slechte met klanten omgaan en gebrekkige contactvoorzieningen hebben? De reisprijzen liegen er niet om, maar blijkbaar betaal je daarmee niet voor service. 
De navigatie van hun site fuctioneerd gebrekkig, links werken niet, ze schieten te kort met informatie over kosten aan boord en telefonisch zijn ze al helemaal niet bereikbaar. Om eerlijk te zijn Holland America Line schept niet zoveel vertrouwen. SLECHT!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer