Telefonisch contact holland america line
Al vele weken probeer ik telefonisch contact te krijgen met Holland America Line met als hoogte punt gisteren 17 januari toen ik in totaal 3 en een half uur aan de telefoon heb gezeten, je krijgt alleen maar te horen; alle medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Niet dus, wat kan hier aan gedaan worden.
Ze zijn kennelijk slecht te bereiken maar daarover kunt u een klacht indienen.
https://www.klacht.nl/holland-america-line/
Ik zal dit doorspelen naar de directie van de HAL.
Is inmiddels doorgepeeld en ik wacht nu op een reactie die ik hier zal plaatsen zodra ik die ontvang. Dat kan wel na vanavond worden dus morgen.
Correctie: doorgespeeld en als gezegd, ik wacht de reactie af aangezien ik weet dat die in de avond actief is m.b.t ook de contacten met VSA. .
Mijn melding aan de HAL directie is gelezen en ik neem aan dat er antwoord komt.
Niet echt vreemd, in deze tijden met personeels krapte en drukte. Stuur ze een email of een "ouderwetsche" brief.
Het lijkt inderdaad een epidemie te worden: geen contact kunnen krijgen met in dit geval de H.A.L. Alom, bij bijna elk groot bedrijf vind dit fenomeen plaats. Zeer ergerlijk.
Met een chronisch personeelstekort en een grote griepepidemie is het moeilijk om alles te kunnen doen wat je wilt als bedrijf. Maar misschien kunnen er wel gepensioneerden bijspringen.
Afgelopen woensdag had ik nog een vergadering van een orgaan waarin ook de CEO van HAL Nederland aanwezig was als medelid (en oud collega) van en die zal ongetwijfeld op mijn melding aan hem m.b.t. deze casus reageren.
Tuurlijk.....
@rjw, volledig Off Topic: hij is wel een hoog persoon geweest hé? Overal. Nu maar wachten met welk positief nieuws @hk komt morgen •• voor @guusmuermans
Misschien kunt u hier alvast wat informatie uithalen.
Klik op annuleren bij verschijnen van "inschrijving" zodat u verder met de veelgestelde vragen kunt.
https://www.hollandamerica.com/nl_NL/faq.health-safety.prohibited-items.html
Ik heb Gus even een appje gestuurd. Het advies is dat je het beste via Twitter HAL kunt contacten https://twitter.com/HALcruises/with_replies
De helpdesk is op dit moment door onderbezetting inderdaad erg moeilijk bereikbaar.
Heb je al gekeken of je het antwoord op je vraag kunt vinden bij 'veelgestelde vragen'? https://www.hollandamerica.com/nl_NL/faq.html
Soortgelijke ervaring, Holland America Line sucks. Hoe kan zo`n groot bedrijf, zo slechte met klanten omgaan en gebrekkige contactvoorzieningen hebben? De reisprijzen liegen er niet om, maar blijkbaar betaal je daarmee niet voor service.
De navigatie van hun site fuctioneerd gebrekkig, links werken niet, ze schieten te kort met informatie over kosten aan boord en telefonisch zijn ze al helemaal niet bereikbaar. Om eerlijk te zijn Holland America Line schept niet zoveel vertrouwen. SLECHT!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer