Transavia kantoor mafia
VLIEG NIET MEER MET TRANSAVIA
zie mijn ervaring en deze link
Geachte Benmanos,
U bent , mijn inziens, slachtoffer geworden van de digitalisering.
Vroeger ging je boeken bij een reisbureau.
Nu doet de consument dit zelf en ligt het risico ook bij de consument.
Dat reisbureau werkt ook niet voor niks. De prijzen via daar zijn dus een stuk hoger en aangezien de Nederland graag niet teveel betaald willen ze het zelf gaan doen. Maar ja, niet iedereen is daartoe in staat.
En hier nog een keer zie ik en gelet op hetgeen u hier stelt: let vooral op: http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/261.html omdat u mogelijk zich nu zelf schuldig maakt aan het strafbare feit als daarin genoemd.
en de mogelijkheid dat u zelf per ongeluk de verkeerde maand heeft aangeklikt laat u gemakshalve maar achterwege zie ik!!!
Meeste mensen leggen de schuld ALTIJD bij een ander trouwens, u bent daar niet uniek in!!!!
Misschien eerst een goede bril aanschaffen voor je iets online gaat boeken.
Vervolgens eerst de voorwaarden lezen voor je gaat boeken.
Daarna eerst controleren wat je hebt ingegeven voor je op de laatste knop drukt "boeken en betalen"
Daarna nog een keer controleren voor je definitief gaat betalen.
Je geeft anderen de schuld en maakt een bedrijf zwart omdat je zelf een fout hebt gemaakt, zelf niet de voorwaarden leest en niet weet wat je aan het doen bent.
Niet netjes, niet terecht en al helemaal niet nodig om hierover meerdere topics te beginnen.
Ja, het is goed. Zelf niet goed opletten tijdens het boeken, en het bedrijf dan gelijk maar 'mafia' noemen en drie nikszeggende topics openen als je je zin niet krijgt, dat gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Succes met regelen, hoor, maar dit topic gaat vanzelfsprekend dicht.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer