Ne
door Neeltje500 Mar 20, 2017 om 16:50
Vakantie & reizen

Travel discount

Hoe kom ik er onder uit ik zou binnen 2 dagen een mail krijgen.niks gehad ik zou 2 weken bedenk tijd hebben.
Ik heb een telefoon nummer gekregen wat niet werkt  iemand ervaring

3425 10 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 20, 2017 om 16:56
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Kijk even of de mail bij ongewenst terecht is gekomen.

fa
door familyman - Mar 20, 2017 om 17:04
888 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kom uit op een vergelijkings site. En de hoofletters, punten en kommá's doen het niet van uw keyboard.

tijger1
door tijger1 - Mar 20, 2017 om 17:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat mag Travel discount wel zijn? Weer een of ander supervoordelig reisabonnement?

aurora1
door aurora1 - Mar 20, 2017 om 22:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Houduwbankrekeningindegaten.

ne
door neodutchio - Mar 20, 2017 om 23:45
5129 Antwoorden / 12 Vragen

[ edit -off topic ]

We
door Wereldr - May 18, 2017 om 12:15
2 Antwoorden / Vragen

Hoi allen,

Ook ik ben erin getrapt net als neeltje.

En stom heb dus ook mijn bankrek doorgegeven. Dacht als ik toch bedenktijd heb. Tjah tis al gebeurd
Ik wacht al een uur op de email. niks dus. ook niet in ongewenste mail :(
Maar Neeltje heb jij een telefoonnummer gekregen.
Het enige wat ik nu kan doen is mijn bankrek in de gaten houden en storneren.
Of hebben jullie nog meer adviezen.
grtjs

tijger1
door tijger1 May 18, 2017 om 12:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien leren nee te zeggen aan de telefoon?

We
door Wereldr May 18, 2017 om 12:21
2 Antwoorden / Vragen

eehh hier heb ik nu niks aan he

marita5
door marita5 May 18, 2017 om 13:02
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Wereldr , is de website traveldiscount.nl ?

ne
door neodutchio May 18, 2017 om 13:02
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Voor u heb ik de beste oplossing om er vanaf te komen. U moet wel even in een bericht uw bankrekening doorgeven aan mij, dan komt alles goed. Als u zo gemakkelijk met uw gegevens om gaat wil ik wel even mee profiteren.

We
door Wereldr May 18, 2017 om 13:10
2 Antwoorden / Vragen

@maritas weet ik dus niet

marita5
door marita5 May 18, 2017 om 13:18
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@wereldr , probeer dit eens : Momentocio (Nederland)
Travel Discount Voucher
PO box 32427
2503 AC Den Haag
Number KVK: 58998535
T: +319000401494 weekdagen van 10.00 tot 14.00
E: info@traveldiscountvoucher.com

We
door Wereldr May 18, 2017 om 13:22
2 Antwoorden / Vragen

@maritas je bent geweldig, hartelijk dank! ik ga het proberen :)

marita5
door marita5 May 18, 2017 om 13:29
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , u mag me pas geweldig vinden , als het gelukt is :-)) als ik verkeerd zit ben ik niet geweldig , succes . Laat nog even weten of deze gegevens juist zijn , ook voor Ts .

We
door Wereldr May 18, 2017 om 13:33
2 Antwoorden / Vragen

@ maritas, je probeert te helpen en dat is ook de bedoeling van deze site toch? ik laat t je weten :)

maar er zijn mensen die zich vervelen of ongelukkig zijn in het leven en proberen mensen hier op deze site af te zeiken

marita5
door marita5 May 18, 2017 om 13:39
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Helpen , ja dat is ook de bedoeling van deze site , ik ben benieuwd of deze gegevens kloppen .

We
door Wereldr May 18, 2017 om 14:12
2 Antwoorden / Vragen

@ maritas ik vermoed dat dit echt het adres is, wat je mij doorgaf
Via klachtenkompas.nl, staat er ook nog iets over in

We
door Wereldr May 19, 2017 om 17:46
2 Antwoorden / Vragen

Hoi Maritas,

Ik heb vandaag pas een email gekregen, zie belangrijkste alinea van de email:

"Indien u besluit om toch geen gebruik te maken van ons aanbod kunt u dat per e-mail binnen 14 dagen na  18-05-2017  kenbaar maken. Indien wij binnen 7 dagen na de dag van het telefoongesprek geen reactie hebben ontvangen, vindt de afrekening van de kosten van de voucher(s) plaats. U heeft ons in het gesprek toestemming gegeven een éénmalige automatische incasso van € 98,00 per voucher uit te voeren. Deze zal worden uitgevoerd door onze partners Bigmundo BV of Momentocio."

Dus ik heb een direct een email gestuurd. :) Ik ben benieuwd...wordt vervolgd.

marita5
door marita5 May 19, 2017 om 18:09
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hoi Wereldr , bedankt voor de informatie , de naam en adres wat ik u doorgaf blijkt dan toch juist te zijn . Alleen wat nu in de mail staat dat u telefonisch toestemming heeft gegeven voor een èènmalige incasso is niet geldig , u moet schriftelijk toestemming geven , lees hier : Vanaf 1 augustus 2014 gelden er nieuwe regels voor automatische incasso. Vanaf die datum moet u altijd schriftelijk toestemming geven voor een automatische incasso. Dat betekent dat u een formulier moet ondertekenen om toestemming te geven. Sluit u een overeenkomst via internet of via de telefoon? Dan kan het bedrijf u voor de toestemming bijvoorbeeld een antwoordkaart sturen die u moet ondertekenen en terugsturen bron: consuwijzer .

We
door Wereldr - May 18, 2017 om 12:20
2 Antwoorden / Vragen

Hoi Neeltje500,
Hoe heb jij het nu gedaan, ook je bankrek in de gaten gehouden en gestorneerd?
graag verneem ik van je.
grtjs

panter22
door panter22 - May 18, 2017 om 12:32
6599 Antwoorden / Vragen
We
door Wereldr May 18, 2017 om 12:56
2 Antwoorden / Vragen

dat klopt panter, dank je wel :) maar het er staat daarna dit>Tenzij je geen vaste datum voor je vlucht of hotelreservering hebt afgesproken. Dus dan heb je wel bedenktijd als geen vlucht of geen hotel hebt gereserveerd.

En bij mij (ik denk bij Neeltje ook) is er nog niks afgesproken, in ieder geval ik heb nog geen deal gemaakt en niks besloten.
Er werd afgesproken dat ze mij een email zouden sturen en aan de hand van de email (die ik eerst goed door wilde nemen) wilde ik gaan besluiten of ik het wel wil doen of niet.

Dus ik ben helemaal nergens mee akkoord gegaan. alleen dat ze de email zouden sturen.

panter22
door panter22 May 18, 2017 om 13:12
6599 Antwoorden / Vragen

Dan is dan weer een geluk. Ik kan geen website vinden met aanbiedingen.
Is het misschien deze:
http://reisvoordeelvoucher.nl/contact/

We
door Wereldr May 18, 2017 om 15:24
2 Antwoorden / Vragen

ja dat klopt ja :)

panter22
door panter22 May 18, 2017 om 19:04
6599 Antwoorden / Vragen

>Als je alleen een informatieve mail zou krijgen, dan had je geen bankrekeningnummer hoeven geven en dan heb je ook niets te maken met een wettelijke opzegtermijn van 14 dagen.
Misschien heb je hier wat aan:
https://www.nrc.nl/nieuws/2016/11/03/consumentenbond-pas-op-voor-malafide-kortingssites-a1530013

Cookies
door Cookies - May 18, 2017 om 13:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@WereldR: Plaats je klacht op Klachtenkompas, daar wordt actief gereageerd op dezelfde klachten door Big Mundo, waar dit blijkbaar onder valt https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/bigmundo/details?companyId=ccd7bacd-9710-40c8-8042-5bf5a1af1d4d

We
door Wereldr May 18, 2017 om 13:27
2 Antwoorden / Vragen

@Carola dank je wel ga ik zeker doen

boppe1943
door boppe1943 - May 19, 2017 om 17:57
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Hier zijn alle contactgegevens:

http://traveldiscountvoucher.com/NL/contact/

Zie verder het advies van @Carola83.