hu
door huubvg May 17, 2019 om 15:16
Vakantie & reizen

Traveldeal annuleerd je vakantie eenzijdig.

Wij hadden een reisje naar Inzell geboekt via Traveldeal en betaald, waar ik gauw genoeg de bevestiging van kreeg dat het oke was.
na 3 weken kregen wij een bericht van traveldeal dat er een fout was ontstaan, nl. wij zouden betaald hebben voor een persoon. en het was hun fout, daarom hoefden wij maar de helft van het verschil te betalen. Daar zijn wij niet met accoord gegaan, waardoor zij de reis geannuleerd hebben. De prijs van de reis was niet zo danig dat het een foutje zou zijn , wat kunnen wij er nog aan doen? Huub en Els

4048 7 Rapporteer

Ka
door Kassagebruiker - May 17, 2019 om 15:36
683 Antwoorden / 5 Vragen

Wij hadden een reisje naar Inzell geboekt via Traveldeal en betaald, waar ik gauw genoeg de bevestiging van kreeg dat het oke was.
na 3 weken kregen wij een bericht van traveldeal dat er een fout was ontstaan, nl. wij zouden betaald hebben voor een persoon. en het was hun fout, daarom hoefden wij maar de helft van het verschil te betalen. Daar zijn wij niet met accoord gegaan, waardoor zij de reis geannuleerd hebben. De prijs van de reis was niet zo danig dat het een foutje zou zijn , wat kunnen wij er nog aan doen? Huub en Els

edrick3
door edrick3 - May 17, 2019 om 16:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tjee, dacht je voordelig op vakantie te kunnen gaan en nou zijn ze er achter gekomen dat ze een fout hebben gemaakt.
Had nou maar het aanbod geaccepteerd.
De prijs van de reis was niet zo danig dat het een foutje zou zijn
Dat was het dus blijkbaar wel.
En bij een kennelijke fout kunnen ze het aanbod intrekken.

wat kunnen wij er nog aan doen?
www.klachtenkompas.nl

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 17, 2019 om 16:39
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Idem als @KASSAGEBRUIKER en @EDRICK3.
Ook mijn vraag: waarom geannuleerd als u, zoals ik begrijp maar 1 1/2 behoefde te betalen voor 2 personen?

newmikey
door newmikey - May 17, 2019 om 17:15
830 Antwoorden / 0 Vragen

Voortaan niets meer boeken of kopen bij bedrijven die het woordje "deal" in hun naam hebben. Deal?

panter22
door panter22 - May 17, 2019 om 18:05
6599 Antwoorden / Vragen

Uit de algmene voorwaarden:

Artikel 6 - Prijs en betaling

1. Over de prijzen genoemd op de website valt niet te onderhandelen. (Druk)fouten zijn niet bindend.
https://www.traveldeal.nl/algemenevoorwaarden

Th
door Thijs124 - May 17, 2019 om 18:25
289 Antwoorden / Vragen

Nu krijg je geld terug dus kun je ergens anders boeken.

ne
door neodutchio - May 17, 2019 om 18:41
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Dus de helft betalen ten opzichte van andere aanbieders vindt u niet op een fout lijken? Maar voor de beeldvorming, wat heeft u betaald, wat waren de werkelijke kosten en voor welke reis is het?