Traveldeal annuleerd je vakantie eenzijdig.
Wij hadden een reisje naar Inzell geboekt via Traveldeal en betaald, waar ik gauw genoeg de bevestiging van kreeg dat het oke was.
na 3 weken kregen wij een bericht van traveldeal dat er een fout was ontstaan, nl. wij zouden betaald hebben voor een persoon. en het was hun fout, daarom hoefden wij maar de helft van het verschil te betalen. Daar zijn wij niet met accoord gegaan, waardoor zij de reis geannuleerd hebben. De prijs van de reis was niet zo danig dat het een foutje zou zijn , wat kunnen wij er nog aan doen? Huub en Els
Wij hadden een reisje naar Inzell geboekt via Traveldeal en betaald, waar ik gauw genoeg de bevestiging van kreeg dat het oke was.
na 3 weken kregen wij een bericht van traveldeal dat er een fout was ontstaan, nl. wij zouden betaald hebben voor een persoon. en het was hun fout, daarom hoefden wij maar de helft van het verschil te betalen. Daar zijn wij niet met accoord gegaan, waardoor zij de reis geannuleerd hebben. De prijs van de reis was niet zo danig dat het een foutje zou zijn , wat kunnen wij er nog aan doen? Huub en Els
Tjee, dacht je voordelig op vakantie te kunnen gaan en nou zijn ze er achter gekomen dat ze een fout hebben gemaakt.
Had nou maar het aanbod geaccepteerd.
De prijs van de reis was niet zo danig dat het een foutje zou zijn
Dat was het dus blijkbaar wel.
En bij een kennelijke fout kunnen ze het aanbod intrekken.
wat kunnen wij er nog aan doen?
www.klachtenkompas.nl
Idem als @KASSAGEBRUIKER en @EDRICK3.
Ook mijn vraag: waarom geannuleerd als u, zoals ik begrijp maar 1 1/2 behoefde te betalen voor 2 personen?
Voortaan niets meer boeken of kopen bij bedrijven die het woordje "deal" in hun naam hebben. Deal?
Uit de algmene voorwaarden:
Artikel 6 - Prijs en betaling
1. Over de prijzen genoemd op de website valt niet te onderhandelen. (Druk)fouten zijn niet bindend.
https://www.traveldeal.nl/algemenevoorwaarden
Dus de helft betalen ten opzichte van andere aanbieders vindt u niet op een fout lijken? Maar voor de beeldvorming, wat heeft u betaald, wat waren de werkelijke kosten en voor welke reis is het?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Wie is verantwoordelijk voor leeghalen huurwoning?
Mijn zoon heeft ongeveer 10 jaar bij zijn moeder ingewoond.Een verzoek om ingeschreven te worden als medehuurder is door de woningbouwvereniging afgewezen.
Zijn moeder is inmiddels overleden en hij heeft een andere woning.
Er is geen erfenis, alleen (uitvaart) kosten.
In hoeverre is hij aansprakelijk voor de volledige ontruiming van het huis & tuin?
Alvast bedankt voor de rea
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer