jj
door jjhensens 23 apr. 2019 om 17:15
Vakantie & reizen

Vage bankafschrift AGODA

Onlangs hebben we een rondreis door de USA gemaakt. We hebben alle hotels, vliegtickets en auto huur zeldf geregeld zonder tussenkomst van een reisorgansatie. Dit gaat volgens ons prima en bijna alles gaat goed. Behalve dat we een paar bankafschrijvingen van hotel-reserveringen niet kunnen plaatsen. Het gaat om een vooruit betaald bedrag van ca. € 265,-.  Agoda heeft dit in november afgeschreven, maar (achteraf blijkt dat dit onterecht is). Er ontbreken bevestigingnrs, cq pincodes. We hebben e.a. dubbel betaald blijkt nu we weer thuis zijn. Hoe kom ik in contact met Agoda (de z.g.n. helpdesk werkt niet voor hen!) Wie heeft tips om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen?

682 5 Rapporteer
door costnix - 23 apr. 2019 om 17:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen
1

Met een creditcard betaald, dan de dubbele betaling betwisten bij de creditcardmaatschappij.
De laatste reviews op truspilot zijn heel slecht, wat Agoda betreft:
https://nl.trustpilot.com/review/www.agoda.com

door edrick3 - 23 apr. 2019 om 17:36
26900 Antwoorden / 85 Vragen
2

Er zijn nog al wat klachten: https://www.klacht.nl/agoda/
Hopelijk krijg je je geld terug.
Zoals al aangegeven: probeer via je creditcardmy (als je tenminste met je creditcard betaald hebt).
Stuur ze een mail: https://www.agoda.com/nl-nl/info/contact-agoda.html?cid=1657643&tag=ttnl-8362&migration=2&option=reset-password&ckuid=dc2527fc-00b9-4c36-9432-f4a1d5057fa8

door marita5 - 23 apr. 2019 om 17:53
7701 Antwoorden / 12 Vragen
3

Hallo JJHensens , 

Restitutiebeleid

Voor verzoeken om restitutie kunt op één van de volgende manieren contact met ons opnemen:

  • Via onze website agoda.com
  • Per telefoon +44 (0)20 3027 7900 (internationale tarieven zijn van toepassing)
  • Per e-mail via onze Klantenservicepagina  

Plaats een klacht op FB , daar reageert Agoda , 

https://nl-nl.facebook.com/pg/agoda/posts/?ref=page_internal

Klachten ,

https://nederlandreview.nl/vakantie/agoda-ervaringen-beoordelingen-reviews

door heremietkreeft - 24 apr. 2019 om 10:14
9824 Antwoorden / 159 Vragen
1

Als u, als al aangegeven, via een credtcard heeft betaald dat is het de meest aangewezen weg om de creditmaatschappij de benaderen met uw klacht.
Ik heb wel de vraag waarom u eerst nu reageert nu u aangeeft dat u geen overnachtingen heeft geboekt bij AGODA maar al wel in november een vooruit betaald bedrag voor hotelboekingen is afgeschreven. U heeft geen overnachtingen geboekt maar al wel in november een afschrijving geaccepteed???
Als u alles zelf heeft geregeld, hoe komt AGODA dan in het plaatje?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

rebek - 17 aug. 2019 om 15:52
Geldzaken & recht

VGZ speelt vals

Bij VGZ gemeentepakket heb je recht op 20 keer fysiotherapie én €500,- te besteden voor alternatieve therapie.

Als je onder het kopje alternatieve therapie kijkt en Osteopatie invult komt die optie naar voren.
Als je onder het kopje Fysiotherspie kijkt zie je meerderen maar GEEN osteopatie. DUS.... Osteopatie valt onder Alternatieve geneeswijze. Wat ook overeen komt met de afrek ... Lees meer

Ca
CarelsZevenhuizen - 17 aug. 2019 om 15:27
Huishouden & energie

DE SUITE BEDDEN OPLICHTERS

hebben matrassen gekocht van 2945 per stuk ! met 'zgn FPS (wonder) ontspannings technologie"
Nu blijkt uit onderzoek verschenen in de Radar dat het allemaal verzinsels zijn!
Deze mensen maken misbruik van je gezondheidstoestand en je situatie.
Met een mooie website word je gelokt, heb vele andere in de buurt ook gehoord die ook erin zijn gestonken
We gaan jullie dagvaarden, dit ... Lees meer

Ja
Jan de internetman - 16 aug. 2019 om 15:46
Geldzaken & recht
Cashkikker

Cashkikker

Kent iemand hier https://cashkikker.nl/ ??

Het lijkt mij sterk op oplichting. Niet bestaande appartementen met mooie stockfoto's voor een ongeloofwaardig lage huurprijs. Maar om te reageren op de woningen moet je eerst betalen. 

Lees meer