jj
door jjhensens 23 apr. 2019 om 17:15
Vakantie & reizen

Vage bankafschrift AGODA

Onlangs hebben we een rondreis door de USA gemaakt. We hebben alle hotels, vliegtickets en auto huur zeldf geregeld zonder tussenkomst van een reisorgansatie. Dit gaat volgens ons prima en bijna alles gaat goed. Behalve dat we een paar bankafschrijvingen van hotel-reserveringen niet kunnen plaatsen. Het gaat om een vooruit betaald bedrag van ca. € 265,-.  Agoda heeft dit in november afgeschreven, maar (achteraf blijkt dat dit onterecht is). Er ontbreken bevestigingnrs, cq pincodes. We hebben e.a. dubbel betaald blijkt nu we weer thuis zijn. Hoe kom ik in contact met Agoda (de z.g.n. helpdesk werkt niet voor hen!) Wie heeft tips om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen?

619 5 Rapporteer
door costnix - 23 apr. 2019 om 17:27
2797 Antwoorden / 1 Vragen
1

Met een creditcard betaald, dan de dubbele betaling betwisten bij de creditcardmaatschappij.
De laatste reviews op truspilot zijn heel slecht, wat Agoda betreft:
https://nl.trustpilot.com/review/www.agoda.com

door edrick3 - 23 apr. 2019 om 17:36
26721 Antwoorden / 85 Vragen
2

Er zijn nog al wat klachten: https://www.klacht.nl/agoda/
Hopelijk krijg je je geld terug.
Zoals al aangegeven: probeer via je creditcardmy (als je tenminste met je creditcard betaald hebt).
Stuur ze een mail: https://www.agoda.com/nl-nl/info/contact-agoda.html?cid=1657643&tag=ttnl-8362&migration=2&option=reset-password&ckuid=dc2527fc-00b9-4c36-9432-f4a1d5057fa8

door marita5 - 23 apr. 2019 om 17:53
7442 Antwoorden / 11 Vragen
3

Hallo JJHensens , 

Restitutiebeleid

Voor verzoeken om restitutie kunt op één van de volgende manieren contact met ons opnemen:

  • Via onze website agoda.com
  • Per telefoon +44 (0)20 3027 7900 (internationale tarieven zijn van toepassing)
  • Per e-mail via onze Klantenservicepagina  

Plaats een klacht op FB , daar reageert Agoda , 

https://nl-nl.facebook.com/pg/agoda/posts/?ref=page_internal

Klachten ,

https://nederlandreview.nl/vakantie/agoda-ervaringen-beoordelingen-reviews

door heremietkreeft - 24 apr. 2019 om 10:14
9401 Antwoorden / 154 Vragen
1

Als u, als al aangegeven, via een credtcard heeft betaald dat is het de meest aangewezen weg om de creditmaatschappij de benaderen met uw klacht.
Ik heb wel de vraag waarom u eerst nu reageert nu u aangeeft dat u geen overnachtingen heeft geboekt bij AGODA maar al wel in november een vooruit betaald bedrag voor hotelboekingen is afgeschreven. U heeft geen overnachtingen geboekt maar al wel in november een afschrijving geaccepteed???
Als u alles zelf heeft geregeld, hoe komt AGODA dan in het plaatje?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

aw
awm - 20 mei 2019 om 16:50
Elektronica & tv

Nieuwe digitenne werkt slecht

Sinds kort heb ik een nieuwe ontvanger gekregen van KPN maar er is steeds storing. Ik zit in Baarn met een antenne op het dak. Met mijn oude Samsung twintuner nooit problemen maar nu met de nieuwe Rebox is het waardeloos. Tor 9 juli kan ik nog mijn oude gebruiken maar dan wordt het signaal omgezet naar HD en moet ik dat nieuwe doosje gebruiken. Iemand een suggestie? Lees meer

Ko
Kokosnoot - 23 mei 2019 om 15:54
Vrije tijd & tuin

Woningbouw verwijderd spullen uit achtertuin.

Goedendag,
Bij mijn huurhuis kan gebruikt worden gemaakt van een gezamenlijke achtertuin. 
Vandaag kwam ik erachter dat er een tafel en een bbq weg waren van ons.
Aan een buurman gevraagd die het meest in de tuin zit of hij iets wist en hij zei dat de woningbouw een aantal dagen geleden hebben “opgeruimd”.
Ik heb de woningbouw gebeld en die bevestigde inderdaad dat ze spul ... Lees meer

gu
gulpilil - 23 mei 2019 om 15:57
Vrije tijd & tuin

Aanslag vogelpoep kooi.

Ik heb een donkerbruine metalen kooi. Bij het schoonmaken van de kooi met heet water met allesreiniger ziet het er op het eerste gezicht schoon uit. Totdat de kooi helemaal droog is, dan verschijnen doffe witte plekken op de plaatsen waar de vogelpoep gezeten heeft. Ik heb met alles geprobeerd. Allesreiniger, schoonmaakazijn, kalkreiniger, maar het gaat niet weg. Is er iremand die mij kan helpen? Lees meer