He
door Herman 63 23 sep. 2018 om 09:21
Vakantie & reizen

Vakantie

We hebben via de vakantiediscounter een reis naar Sicilië geboekt. En nog wel eerst door de telefoon omdat wij graag aan de zee wilde zitten. De foto's zagen er mooi uit. Daarom maar afgesproken te doen. Alles op de site ingevuld. Komen we aan in letojannie klopt er geen moer van. Wij ge vragen aan de receptie. Ik foto erbij laten zien. Dit uitzicht!!  Zeg die beste man. Dat hebben wij niet.
Ik hier en weer bellen en mailen van de vakantiediscounter naar de jong intra vakanties. 
Ze schuiven mij van de een naar de ander. Hopeloos. En dan probeer je nog een beetje van je vakantie te genieten. Wat moet ik doen!!

1628 5 Rapporteer
door heremietkreeft - 23 sep. 2018 om 10:18
8893 Antwoorden / 149 Vragen
1

Ter plekke een klacht indienen ook bij de reisdiscounter en na terugkedr bij de ANVR als de reisorganisator daarbij is aangesloten.
Dat alles indien er niet meteen na uw klacht nu wel accomodatie wordt aangeboden als door u verwacht. U heeft al geprobeerd de reisorganisator te benaderen even als De Jong die volgens mij NVR lid is.

ANVR geschillencommissie reizen.

door marita5 - 23 sep. 2018 om 10:18
7113 Antwoorden / 9 Vragen
2

Hallo Herman 63 , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

https://www.vakantiediscounter.nl/service/article/vakantie-verwachting/ 

https://www.vakantiediscounter.nl/service/article/klacht-indienen/  

https://www.vakantiediscounter.nl/service/aangesloten/


Wat is de geschillencommissie reizen ?

Als een klacht niet (tijdig) tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, kunnen reizigers tot uiterlijk een jaar na afloop van hun reis het geschil schriftelijk voor te leggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Kijk voor meer informatie over de Geschillencommissie Reizen op www.sgc.nl


door aurora1 - 23 sep. 2018 om 11:00
13198 Antwoorden / 6 Vragen
2

Zorgen dat de reisleiding of het reiscontact ter plaatse direct voor andere accomodatie zorgt. Gebeurt dat niet dan uw klacht daar schriftelijk - klachtenformulier - melden en door de reisleiding laten ondertekenen en in Nederland direct uw klacht indienen.

ne
door neodutchio - 23 sep. 2018 om 19:20
2481 Antwoorden / 11 Vragen
0

Maak ook foto's van de situatie zodat u bewijs hebt van hoe het er wel uit ziet.

Ca
door Casper84 - 29 sep. 2018 om 10:50
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Herman,

 

ik herken uw probleem helemaal. Zorg ervoor dat u bij de camping/vakantiepark uw beklag indient. U moet daar een klachtenformulier indienen. Als u dat niet doet vervalt uw kans op restitutie. Lees even de algemene voorwaarden door bij de reisorganisatie.

 

Moet wel bekennen dat het een lastig verhaal gaat worden. Wij hebben ook een vakantie gehad waarin bijna over alles is gelogen op de website. Eind van het verhaal is dat je zelf via de geschillencommissie niet verder komt dan 15%  restitutie. Reisorganisaties wordt de hand boven het hoofd gehouden en klaarblijkelijk mogen ze liegen over alles en verkeerde foto's plaatsen om u te lokken naar een vakantiebestemming....

Veel succes!

door tijger1 29 sep. 2018 om 11:24
37480 Antwoorden / 21 Vragen

U bent nog helemaal niet naar de geschillencommissie geweest, dus u kunt geen uitspraak doen over de vergoeding.

Tr
door Trostomaat 29 sep. 2018 om 14:49
39 Antwoorden / Vragen

Er was in uw geval wel een ietsiepietsie aan te merken op de wervende tekst van de accommodatie. Dat is erkend en u is een vergoeding van 20% geboden.
Als er iemand liegt hier, ben u het: het is gewoon onwaar dat u bij de geschillencommissie bent blijven steken op 15% restitutie. U bent niet eens bij de commissie geweest!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ekiem - 22 feb. 2019 om 18:33
Computers & telefonie

Ervaringen Huawei / Samsung

Goedenavond,

Ik ben alweer toe aan een nieuwe mobieltje en nu dus mijn vraag.............Mijn bedoeling is een sim-lock mobieltje met 64 g maar ik twijfel tussen een samsung en een Huawei. Er zit tussen beide een behoorlijk prijs verschil en Huawei heeft momenteel de nodige cash-back acties. Heb een Samsung tablet en deze bevalt super. Heb nu een Acer maar  kom steeds opslag tekort, ze ... Lees meer

mr
mrfotografie - 22 feb. 2019 om 13:07
Computers & telefonie
Simpel b.v. rekent 50,- en stuurt sms dat je bundel over 200mb op is..

Simpel b.v. rekent 50,- en stuurt sms dat je bundel over 200mb op is..

Ok over oplichters gesproken! Let op (zie screenshot).. ik had een bundel bestelt om films te kunnen kijken. je kan gemiddeld 2 films kijken op een bundel van 500mb. De avond er voor klopte de info ook en was de helft verbuikt. De volgende ochtens was dit nog precies zo.. Om 11:55 krijg ik een sms pas op! U bundel heeft nog 200mb over.. (klopt was ook pas net begonnen met film kijken) Ik bestel ee ... Lees meer

Ja
Jan13579 - 22 feb. 2019 om 13:31
Geldzaken & recht

Een incasso valkuil opzetten?

Een incasso valkuil opzetten?   Het betaalmoment van een abonnement wijzigen. De informatie over deze wijziging per email bekend maken. Vervolgens via website analytics uitzoeken wat de gemiddelde intervaltijd is van de mail checken bij Google. En nu maar hopen dat er klanten zijn die de tweede betaling van hun abonnement terug boeken. Belangrijk is dan wel om er voor te ... Lees meer