He
door Herman 63 23 sep. 2018 om 09:21
Vakantie & reizen

Vakantie

We hebben via de vakantiediscounter een reis naar Sicilië geboekt. En nog wel eerst door de telefoon omdat wij graag aan de zee wilde zitten. De foto's zagen er mooi uit. Daarom maar afgesproken te doen. Alles op de site ingevuld. Komen we aan in letojannie klopt er geen moer van. Wij ge vragen aan de receptie. Ik foto erbij laten zien. Dit uitzicht!!  Zeg die beste man. Dat hebben wij niet.
Ik hier en weer bellen en mailen van de vakantiediscounter naar de jong intra vakanties. 
Ze schuiven mij van de een naar de ander. Hopeloos. En dan probeer je nog een beetje van je vakantie te genieten. Wat moet ik doen!!

1677 5 Rapporteer
door heremietkreeft - 23 sep. 2018 om 10:18
9552 Antwoorden / 155 Vragen
1

Ter plekke een klacht indienen ook bij de reisdiscounter en na terugkedr bij de ANVR als de reisorganisator daarbij is aangesloten.
Dat alles indien er niet meteen na uw klacht nu wel accomodatie wordt aangeboden als door u verwacht. U heeft al geprobeerd de reisorganisator te benaderen even als De Jong die volgens mij NVR lid is.

ANVR geschillencommissie reizen.

door marita5 - 23 sep. 2018 om 10:18
7515 Antwoorden / 12 Vragen
2

Hallo Herman 63 , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

https://www.vakantiediscounter.nl/service/article/vakantie-verwachting/ 

https://www.vakantiediscounter.nl/service/article/klacht-indienen/  

https://www.vakantiediscounter.nl/service/aangesloten/


Wat is de geschillencommissie reizen ?

Als een klacht niet (tijdig) tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, kunnen reizigers tot uiterlijk een jaar na afloop van hun reis het geschil schriftelijk voor te leggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Kijk voor meer informatie over de Geschillencommissie Reizen op www.sgc.nl


door aurora1 - 23 sep. 2018 om 11:00
13540 Antwoorden / 6 Vragen
2

Zorgen dat de reisleiding of het reiscontact ter plaatse direct voor andere accomodatie zorgt. Gebeurt dat niet dan uw klacht daar schriftelijk - klachtenformulier - melden en door de reisleiding laten ondertekenen en in Nederland direct uw klacht indienen.

ne
door neodutchio - 23 sep. 2018 om 19:20
2712 Antwoorden / 11 Vragen
0

Maak ook foto's van de situatie zodat u bewijs hebt van hoe het er wel uit ziet.

Ca
door Casper84 - 29 sep. 2018 om 10:50
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Herman,

 

ik herken uw probleem helemaal. Zorg ervoor dat u bij de camping/vakantiepark uw beklag indient. U moet daar een klachtenformulier indienen. Als u dat niet doet vervalt uw kans op restitutie. Lees even de algemene voorwaarden door bij de reisorganisatie.

 

Moet wel bekennen dat het een lastig verhaal gaat worden. Wij hebben ook een vakantie gehad waarin bijna over alles is gelogen op de website. Eind van het verhaal is dat je zelf via de geschillencommissie niet verder komt dan 15%  restitutie. Reisorganisaties wordt de hand boven het hoofd gehouden en klaarblijkelijk mogen ze liegen over alles en verkeerde foto's plaatsen om u te lokken naar een vakantiebestemming....

Veel succes!

door tijger1 29 sep. 2018 om 11:24
38288 Antwoorden / 21 Vragen

U bent nog helemaal niet naar de geschillencommissie geweest, dus u kunt geen uitspraak doen over de vergoeding.

Tr
door Trostomaat 29 sep. 2018 om 14:49
39 Antwoorden / Vragen

Er was in uw geval wel een ietsiepietsie aan te merken op de wervende tekst van de accommodatie. Dat is erkend en u is een vergoeding van 20% geboden.
Als er iemand liegt hier, ben u het: het is gewoon onwaar dat u bij de geschillencommissie bent blijven steken op 15% restitutie. U bent niet eens bij de commissie geweest!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ly
Lyd81 - 23 jun. 2019 om 23:22
Winkels & webshops

Is Siebel weer failliet ?

Horloge gekocht voor €225, na ontvangst contact opgenomen omdat het horloge flink beschadigd was. Afgesproken dat ik het terug zou sturen op 11-6. 
Via postnl app te zien dat het horloge bij Siebel aangekomen is op 13-6. 

Vervolgens hoor ik maar niks waarop ik contact opneem, de medewerker van het hoofdkantoor geeft aan dat er een storing is, dus ze kunnen niks verwerken.  ... Lees meer

Je
Jetje177 - 24 jun. 2019 om 00:25
Auto & vervoer

Auto gekocht, maar waar is mijn trekhaak?

Ik heb afgelopen zaterdag een autootje gekocht bij een garage. Mijn eerste autootje was toe aan vervanging. En ik wilde deze keer een betrouwbare koop. Nu had ik een super mooie auto gevonden, koopovereenkomst geregeld. De auto zou een week duren voordat deze rijklaar was. Nu ging ik hem ophalen en ik weet zo zeker dat er een trekhaak aan zat. En die zat er niet meer aan. Ik heb helaas geen foto's ... Lees meer

Ma
Marlies en Jos - 24 jun. 2019 om 10:27
Huishouden & energie

Total Gas en Power heeft ongevraagd contract met Nuon opgezegd.

Total gas en power heeft ongevraagd het contract dat we hebbne met Nuon opgezegd. Via Nuon kregen wij 21 juni een opzeggingsbrief, met bijbehorende boete. Bij navraag hoe dit kon, lieten zij ons weten dat wij een contract met een andere levernacier zouden hebben afgsloten. Bij navraag gaat het om Total G&P. We hebben contact opgenomen met Total G&P omdat wij hier nooit een contract mee heb ... Lees meer