He
door Herman 63 Sep 23, 2018 om 09:21
Vakantie & reizen

Vakantie

We hebben via de vakantiediscounter een reis naar Sicilië geboekt. En nog wel eerst door de telefoon omdat wij graag aan de zee wilde zitten. De foto's zagen er mooi uit. Daarom maar afgesproken te doen. Alles op de site ingevuld. Komen we aan in letojannie klopt er geen moer van. Wij ge vragen aan de receptie. Ik foto erbij laten zien. Dit uitzicht!!  Zeg die beste man. Dat hebben wij niet.
Ik hier en weer bellen en mailen van de vakantiediscounter naar de jong intra vakanties. 
Ze schuiven mij van de een naar de ander. Hopeloos. En dan probeer je nog een beetje van je vakantie te genieten. Wat moet ik doen!!

3081 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 23, 2018 om 10:18
16845 Antwoorden / 202 Vragen
1

Ter plekke een klacht indienen ook bij de reisdiscounter en na terugkedr bij de ANVR als de reisorganisator daarbij is aangesloten.
Dat alles indien er niet meteen na uw klacht nu wel accomodatie wordt aangeboden als door u verwacht. U heeft al geprobeerd de reisorganisator te benaderen even als De Jong die volgens mij NVR lid is.

ANVR geschillencommissie reizen.

marita5
door marita5 - Sep 23, 2018 om 10:18
11512 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Herman 63 , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

https://www.vakantiediscounter.nl/service/article/vakantie-verwachting/ 

https://www.vakantiediscounter.nl/service/article/klacht-indienen/  

https://www.vakantiediscounter.nl/service/aangesloten/


Wat is de geschillencommissie reizen ?

Als een klacht niet (tijdig) tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, kunnen reizigers tot uiterlijk een jaar na afloop van hun reis het geschil schriftelijk voor te leggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Kijk voor meer informatie over de Geschillencommissie Reizen op www.sgc.nl


aurora1
door aurora1 - Sep 23, 2018 om 11:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen
2

Zorgen dat de reisleiding of het reiscontact ter plaatse direct voor andere accomodatie zorgt. Gebeurt dat niet dan uw klacht daar schriftelijk - klachtenformulier - melden en door de reisleiding laten ondertekenen en in Nederland direct uw klacht indienen.

ne
door neodutchio - Sep 23, 2018 om 19:20
5150 Antwoorden / 12 Vragen
0

Maak ook foto's van de situatie zodat u bewijs hebt van hoe het er wel uit ziet.

Ca
door Casper84 - Sep 29, 2018 om 10:50
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Herman,

 

ik herken uw probleem helemaal. Zorg ervoor dat u bij de camping/vakantiepark uw beklag indient. U moet daar een klachtenformulier indienen. Als u dat niet doet vervalt uw kans op restitutie. Lees even de algemene voorwaarden door bij de reisorganisatie.

 

Moet wel bekennen dat het een lastig verhaal gaat worden. Wij hebben ook een vakantie gehad waarin bijna over alles is gelogen op de website. Eind van het verhaal is dat je zelf via de geschillencommissie niet verder komt dan 15%  restitutie. Reisorganisaties wordt de hand boven het hoofd gehouden en klaarblijkelijk mogen ze liegen over alles en verkeerde foto's plaatsen om u te lokken naar een vakantiebestemming....

Veel succes!

tijger1
door tijger1 Sep 29, 2018 om 11:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent nog helemaal niet naar de geschillencommissie geweest, dus u kunt geen uitspraak doen over de vergoeding.

Tr
door Trostomaat Sep 29, 2018 om 14:49
239 Antwoorden / Vragen

Er was in uw geval wel een ietsiepietsie aan te merken op de wervende tekst van de accommodatie. Dat is erkend en u is een vergoeding van 20% geboden.
Als er iemand liegt hier, ben u het: het is gewoon onwaar dat u bij de geschillencommissie bent blijven steken op 15% restitutie. U bent niet eens bij de commissie geweest!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienhartman
Rienhartman - Apr 23, 2024 om 22:32
Garantie & verzekeringen

Netvervuiling Siemens

We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond.   De warmtepompdroge ... Lees meer

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer