Vakantie-garant.
Onze zoon is tijdens zijn werk benaderd door Vakantie-garant. op 21 december 2017. Al vanaf 22 december aan het proberen om op te zeggen. Gereageerd op hun mail. Geen erg in dat dit noreplay was. Andere manier was er niet om af te zeggen. Na paar weken rekening, na veel proberen eindelijk iemand aan de telefoon. Of we pdf van de mail wilde sturen. Dat gedaan. Werd niet geaccepteerd was no replay, maar wel duidelijk datum erin waar we al hadden geprobeerd om af te zeggen. Na heel veel proberen weer iemand aan de telefoon. Alles uitgelegd en zou gemeld worden. Niet dus. Een herinnering. Intimiderend, dreigend Dikke letters en in rood gedrukt. Kortom lijkt totaal niet op een fatsoenlijk bedrijf. Zoeken op internet komen wel heel veel gedupeerde mensen tegen. Contact gehad met consuwijzer, advies niet betalen en vraag overeenkomst op. Gedaan, krijgen we band opname. Dat is niet wat we willen. Een getekende overeenkomst. Maar die is er niet. Dan komt vakantie-garant met een stuk tekst van een site waarin staat dat er geen getekende overeenkomst nodig is voor deze vorm van jaar overeenkomst. Op dezelfde door hun genoemde site staat ook heel iets anders.Ook dit terug gestuurd. Gemeld inmiddels ook bij consuwijzer en als niet ophoudt gaan we verder stappen ondernemen. We hebben geen formulieren of iets dergelijks gehad om rustig na te lezen voor dat onze zoon kon beslissen. Ze wisten zijn nummer en mailadres, terwijl hij nooit ergens aan mee doet. Zeer misleidend.
Ze reageren terug op mail, maar nog steeds niet van ze af
Meer mensen ervaring mee?
Nee, daar heb ik geen ervaring mee, maar het internet staat er vol mee en nu ook weer uw verhaal.
U hebt toch al advies gehad van Consuwijzer? Gewoon helemaal verder negeren. Niet gaan bellen niet gaan mailen. Hoe moeilijk kan het zijn.
Zeg tegen uw zoon dat hij zulke telefoon tjes in het vervolg direct afkapt. Geen interesse, is ook geen gedoe.
Hallo Miranda 1968 ,
Tips voor uw zoon :
Wat te doen als je wordt gebeld
Wees alert als je gebeld wordt met een dergelijke aanbieding en denk aan de volgende zaken:
- Vraag altijd goed door als je telefonisch een aanbieding krijgt.
- Weet waar je ja tegen zegt voordat je ja zegt: vat het verhaal samen zoals jij het begrepen hebt en vraag om bevestiging dat je het goed begrepen hebt.
- Geef nooit zomaar al je gegevens. Als ze informatie willen opsturen, hebben ze voldoende aan je e-mailadres. Andere gegevens, zoals adressen en geboortedata, hebben ze niet nodig.
- Vraag hoe ze aan je gegevens (telefoonnummer) komen, laat hen specificeren waar je dan ooit akkoord mee bent gegaan.
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraag-antwoord/item/11391/
Nummer en mailadres zijn bekend terwijl uw zoon nergens aan mee doet. Hoe komen ze dan aan zijn gegevens, gegokt?
U hoeft de vraag niet te stellen of er meer mensen zijn die dezelfde ervaring hebben, het stikt er van. Maar dat had u zelf ook wel kunnen vinden, Maar goed, u heeft antwoord gekregen wat te doen. Makkerlijker kan het dus niet.
Goedemorgen, Ben zojuist ook gebeld door vakantie - garant.
Een hele dranmmerige juf aan de telefoon. Had al mijn gegevens.
Heb halverwege de verbinding verbroken en toen de firma gebeld omdat ik niets toe gezonden wil krijgen. Bleek dat het verbreken van de verbinding voldoende was. Ze gaan me niets toesturen.
Geen idee hoe ze aan mijn gegevens kwamen.
Vakantie - garant heeft een site waar al hun gegevens opstaan. Tel.nummer etc. Toen ik belde had ik onmiddellijk iemand aan de telefoon.
Kim.
Waarom zou u terugbellen? Niet meer doen.
Zit u toevallig op "feestboek" waar u allerlei persoonlijke zaken dumpt?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.
Beste,
Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine.
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer