vladja
door vladja Oct 4, 2011 om 12:21
Vakantie & reizen

Vara Kassa gefeliciteerd

Het puntensysteem is herzien. Geweldig !!!! Weg zijn de duimen en andere ergernissen !!!! (Jammer dat ik hiervoor geen groene duimen meer kan krijgen, GRAPJE!)

En nou niet zeuren dat het nog niet volmaakt/perfect is.

Vladja

464 9 Rapporteer

sonjaatje
door sonjaatje - Oct 4, 2011 om 12:48
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Ik dacht al dat het aan mijn laptop lag dat ik geen duimen meer zag.

Dit is veel beter. Die rode duimen sloegen af en toe helemaal nergens op.

birdies
door birdies - Oct 4, 2011 om 12:57
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op dinsdag 4 okt 2011, 12:48]Ik dacht al dat het aan mijn laptop lag dat ik geen duimen meer zag.

Die rode duimen sloegen af en toe helemaal nergens op.

De groene duimen ook niet!

........Weg zijn de duimen en andere ergernissen !........ Dat laatste moeten we nog maar afwachten.

freya
door freya - Oct 4, 2011 om 12:59
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Laten we hopen dat het geen 'test' is en dat ze morgen weer gewoon verschijnen...... In ieder geval een goede eerste stap....

Freya

birdies
door birdies - Oct 4, 2011 om 13:00
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=freya schreef op dinsdag 4 okt 2011, 12:59]
Laten we hopen dat het geen 'test' is en dat ze morgen weer gewoon verschijnen...... In ieder geval een goede eerste stap....

Freya

Nee, geen test, kijk maar bij 'hoe werkt dit'.

tdehond
door tdehond - Oct 4, 2011 om 13:29
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Mooi zo.

haarp
door haarp - Oct 4, 2011 om 13:35
514 Antwoorden / 62 Vragen

Ik vond die duimen toch al niet betrouwbaar, dus gelukkig weg ermee.

edrick3
door edrick3 - Oct 4, 2011 om 13:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Hè, hè, eindelijk!! Was beloofd in juni/juli en nu dus toch gedaan.
Beter laat dan nooit!

Logde net in en 'miste' de duimpjes. Kaal gezicht! ;-) Is toch even wennen. ;-)
Was al aan het zoeken wat er veranderd was in de puntentelling: gekozen tot Topantwoord: 30, gekozen tot Gouden Tip 10 en Topantwoord selecteren 5.

.....En nou niet zeuren dat het nog niet volmaakt/perfect is. .....
Toch even een opmerking:
Jammer dat de puntentelling van de 'experts' niet aangepast is, zodat 'experts' met veel punten door duimendrukken en veel 'antwoorden' geven in het expertoverzicht naar een meer terechte plaats zouden zakken, maar ik realiseer me dat dit een ondoenlijke klus zou zijn.
In de komende tijd zal dit zich wel vanzelf 'rechtbreien'.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Oct 4, 2011 om 13:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

.....En nou niet zeuren dat het nog niet volmaakt/perfect is. .....
Aanvulling op bovenstaande:
Zie net bij 'Hoe werkt dit' dat er toch punten 'verdiend' worden door het geven van een antwoord of het reageren bij Discussies.
Dat is nou jammer! Schoonheidsfoutje?! Zeker het 'kwekken' bij Discussies heeft m.i. NIETS met 'expert' te maken. Dat is subjectief en niet objectief!
En bij Vr.&B. krijg je nog steeds 'onzinnige antwoorden'.

Redacteur
door Redacteur - Oct 4, 2011 om 14:04
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Hartelijk dank voor de felicitatie! We gaan dit topic wel sluiten, omdat het geen echte consumentenkwestie is.

De redactie
kassa-online@vara.nl