Vara Kassa gefeliciteerd
Het puntensysteem is herzien. Geweldig !!!! Weg zijn de duimen en andere ergernissen !!!! (Jammer dat ik hiervoor geen groene duimen meer kan krijgen, GRAPJE!)
En nou niet zeuren dat het nog niet volmaakt/perfect is.
Vladja
[quote=sonjaatje schreef op dinsdag 4 okt 2011, 12:48]Ik dacht al dat het aan mijn laptop lag dat ik geen duimen meer zag.
Die rode duimen sloegen af en toe helemaal nergens op.
De groene duimen ook niet!
........Weg zijn de duimen en andere ergernissen !........ Dat laatste moeten we nog maar afwachten.
Laten we hopen dat het geen 'test' is en dat ze morgen weer gewoon verschijnen...... In ieder geval een goede eerste stap....
Freya
[quote=freya schreef op dinsdag 4 okt 2011, 12:59]
Laten we hopen dat het geen 'test' is en dat ze morgen weer gewoon verschijnen...... In ieder geval een goede eerste stap....
Freya
Nee, geen test, kijk maar bij 'hoe werkt dit'.
@@@,
Hè, hè, eindelijk!! Was beloofd in juni/juli en nu dus toch gedaan.
Beter laat dan nooit!
Logde net in en 'miste' de duimpjes. Kaal gezicht! ;-) Is toch even wennen. ;-)
Was al aan het zoeken wat er veranderd was in de puntentelling: gekozen tot Topantwoord: 30, gekozen tot Gouden Tip 10 en Topantwoord selecteren 5.
.....En nou niet zeuren dat het nog niet volmaakt/perfect is. .....
Toch even een opmerking:
Jammer dat de puntentelling van de 'experts' niet aangepast is, zodat 'experts' met veel punten door duimendrukken en veel 'antwoorden' geven in het expertoverzicht naar een meer terechte plaats zouden zakken, maar ik realiseer me dat dit een ondoenlijke klus zou zijn.
In de komende tijd zal dit zich wel vanzelf 'rechtbreien'.
Met vr.gr.
@@@,
.....En nou niet zeuren dat het nog niet volmaakt/perfect is. .....
Aanvulling op bovenstaande:
Zie net bij 'Hoe werkt dit' dat er toch punten 'verdiend' worden door het geven van een antwoord of het reageren bij Discussies.
Dat is nou jammer! Schoonheidsfoutje?! Zeker het 'kwekken' bij Discussies heeft m.i. NIETS met 'expert' te maken. Dat is subjectief en niet objectief!
En bij Vr.&B. krijg je nog steeds 'onzinnige antwoorden'.
Hartelijk dank voor de felicitatie! We gaan dit topic wel sluiten, omdat het geen echte consumentenkwestie is.
De redactie
kassa-online@vara.nl
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tussentijds opzeggen autoverzekering
Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg? Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Parfum over datum
Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer