ma
door maartje83 May 5, 2011 om 22:57
Vakantie & reizen

Visum Egypte

Weet iemand of je een visum voor Egypte vooraf moet regelen of kan je dat gewoon bij aankomst op het vliegveld nog doen?

Groetjes,

Maartje

2084 5 Rapporteer

stacey
door stacey - May 5, 2011 om 23:19
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Even googlen....... en je ziet dat het beide mogelijk is.

Succes,

bono26
door bono26 - May 6, 2011 om 07:50
2 Antwoorden / 1 Vragen

Kun je gewoon op het vliegveld doen bij aankomst, net als in (bijvoorbeeld) Turkije.

Veel plezier daar.

ps
door psmits - May 7, 2011 om 15:10
4 Antwoorden / 0 Vragen

Je krijgt je visum bij de douane op het vliegveld.

[quote]Voor je bezoek aan Egypte het je als Nederlander en Belg een visum nodig. Het is niet nodig deze van te voren te regelen. Een toeristen visum kost officieel 15.00 USD en is verkrijgbaar op o.a het vliegveld van Cairo en Hurghada in Egypte. Sommige reisorganisatie vragen wel 20 euro voor een visum maar dan betaal je dus echt te veel.
Bron: Visum Egypte

Ik kan mezelf in ieder geval niet herinneren dat ik een visum vooraf heb gekocht.

wimmi20
door wimmi20 - May 13, 2011 om 04:56
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Waarom stel je hier die vraag ?
Google heeft het antwoord.

door 538 - May 16, 2011 om 19:08
17 Antwoorden / 0 Vragen

In het vliegtuig onderweg naar Egypte zullen ze dit ook nog toelichten. Op het vliegveld kan in ieder geval een visum gekocht worden.