Mo
door Monicadeboer 12 feb. 2018 om 22:10
Vakantie & reizen

Vliegticket Ryanair

Tijdens het boeken van 5 vliegtickets via RyanAir werd er een 'probleem' geconstateerd bij de betaling middels credit card.
Bij nogmaals invoeren gegevens, werd de melding weer gegenereerd. 5 minuten eerder heb ik een ticket geboekt, geen probleem met betalen met dezelfde credit card.
Na de 2e melding vervallen opeens alle gegevens en moet ik opnieuw de tickets invoeren. Na dit gedaan te hebben kwam ik op dezelfde prijs, echter bij knop 'doorgaan' indrukken bleef de site hangen. Allerlei andere links konden wel worden aangeklikt, maar de knop 'doorgaan' werd uitgegrijst. Bij het opnieuw opstarten van de ryanair site, en het opnieuw selecteren van de vliegtickets, bleken deze 'opeens' 25 euro per ticket duurder te zijn geworden!!
Hier voel ik mij echt opgelicht!!

Betrof retourticket van eindhoven naar porto, kosten eerst 195 euro, daarna 220 euro per persoon.

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat dit soort praktijken mogelijk zijn in ons land! Bewust betaling blokkeren, bewust een boeking blokkeren om zo uiteindelijk voor te zorgen dat de prijs omhoog gaat. Helaas heb ik er geen 'bewijs' van en ben ik er echt ingetrapt..

Kennen jullie dit probleem en wat kan ik er aan doen?

650 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door newmikey - 12 feb. 2018 om 22:23
598 Antwoorden / 0 Vragen
1

"de knop 'doorgaan' werd uitgegrijst"
Het kan zijn dat er een veld of hokje niet was ingevuld of aangevinkt zoals bagage toeslag o.i.d. Waaruit maakt u op dat dit bewust gedaan zou zijn als blijkbaar niet iedereen dit ondervindt (geen massale klachten hierover gevonden). Hebben ze gewoon een hekel aan u bij deze maatschappij?

door tijger1 - 12 feb. 2018 om 22:38
37468 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wat kan ik er aan doen? Bij een andere maatschappij boeken.

door aurora1 - 13 feb. 2018 om 00:44
13191 Antwoorden / 6 Vragen
0

Extra uitroeptekens om tegen ons te schreeuwen zijn natuurlijk niet nodig en is erg onbeleefd. Wij hebben niets van doen met uw strubbelingen.
Ik ken dit probleem niet want ik boek niet bij maatschappijen waarmee je bijna voor niks reist.
Wat u bedoelt met "in ons land" begrijp ik niet want Ryan Air is geen Nederlands bedrijf. Maar in het algemeen begrijp ik die kreet ook niet.
Wat u kunt doen is naar een stenen reisbureau gaan, of ergens anders boeken.
Soms wil een andere browser gebruiken nog wel helpen of de browser sluiten met verwijderen van cache e.d. en opnieuw openen met een schone en lege browser.

door panter22 - 13 feb. 2018 om 08:40
2264 Antwoorden / Vragen
0

Misschien waren er minder dan 5 tickets tegen deze prijs beschikbaar. Rechts staat hoeveel er beschikbaar zijn. 
Mogelijk is er net iemand je voor geweest bij het boeken.
Gebeurt ook bij online kopen. Ben je al aan het betalen (toe) en is het product uitverkocht.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ja
Jacquelinex - 19 feb. 2019 om 10:10
Voeding & gezondheid

I9 waterfles

Maakt iemand gebruik van deze i9 waterfles?
www.i9fles.nl

In deze fles zit een tag die het water weer zou terugbrengen naar zijn oorspronkelijke levende staat. Het drinken van dit water zou een heilzame werking op je gezondheid hebben.

Hoor graag of er positieve ervaringen met gebruik van deze fles zijn! Lees meer

empee - 19 feb. 2019 om 20:50
Computers & telefonie

Ringtoongeluid te zacht

De geluiden van mijn nieuwe iPhone 7 zijn bijna niet te horen. Ik heb aan de linkerkant de knop voor harder op zijn max gezet en bij Instellingen in de rubriek Horen en Voelen ook de beltoon helemaal open gezet. En toch is bijna niets te horen, ook niet als ik andere ringtones instel.
Wat kan ik nog meer instellen? Lees meer

Al
AlMaLe - 19 feb. 2019 om 21:12
Computers & telefonie

Inbraakpogingen op facebook

De laatste week krijg ik een aantal keren een code toegestuurd om mijn wachtwoord voor facebook aan te passen. In een andere mail wordt gevraagd of ik het zelf ben geweest. Dat is niet zo, dus pas ik het beveiligingsprocesje toe om uiteindelijk een nieuw wachtwoord in te voeren. Dit gaat al een aantal keten zo door. Hoe kom ik van die 'inbrekers' af? Lees meer