Mo
door Monicadeboer Feb 12, 2018 om 22:10
Vakantie & reizen

Vliegticket Ryanair

Tijdens het boeken van 5 vliegtickets via RyanAir werd er een 'probleem' geconstateerd bij de betaling middels credit card.
Bij nogmaals invoeren gegevens, werd de melding weer gegenereerd. 5 minuten eerder heb ik een ticket geboekt, geen probleem met betalen met dezelfde credit card.
Na de 2e melding vervallen opeens alle gegevens en moet ik opnieuw de tickets invoeren. Na dit gedaan te hebben kwam ik op dezelfde prijs, echter bij knop 'doorgaan' indrukken bleef de site hangen. Allerlei andere links konden wel worden aangeklikt, maar de knop 'doorgaan' werd uitgegrijst. Bij het opnieuw opstarten van de ryanair site, en het opnieuw selecteren van de vliegtickets, bleken deze 'opeens' 25 euro per ticket duurder te zijn geworden!!
Hier voel ik mij echt opgelicht!!

Betrof retourticket van eindhoven naar porto, kosten eerst 195 euro, daarna 220 euro per persoon.

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat dit soort praktijken mogelijk zijn in ons land! Bewust betaling blokkeren, bewust een boeking blokkeren om zo uiteindelijk voor te zorgen dat de prijs omhoog gaat. Helaas heb ik er geen 'bewijs' van en ben ik er echt ingetrapt..

Kennen jullie dit probleem en wat kan ik er aan doen?

977 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

newmikey
door newmikey - Feb 12, 2018 om 22:23
830 Antwoorden / 0 Vragen
1

"de knop 'doorgaan' werd uitgegrijst"
Het kan zijn dat er een veld of hokje niet was ingevuld of aangevinkt zoals bagage toeslag o.i.d. Waaruit maakt u op dat dit bewust gedaan zou zijn als blijkbaar niet iedereen dit ondervindt (geen massale klachten hierover gevonden). Hebben ze gewoon een hekel aan u bij deze maatschappij?

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2018 om 22:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wat kan ik er aan doen? Bij een andere maatschappij boeken.

aurora1
door aurora1 - Feb 13, 2018 om 00:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Extra uitroeptekens om tegen ons te schreeuwen zijn natuurlijk niet nodig en is erg onbeleefd. Wij hebben niets van doen met uw strubbelingen.
Ik ken dit probleem niet want ik boek niet bij maatschappijen waarmee je bijna voor niks reist.
Wat u bedoelt met "in ons land" begrijp ik niet want Ryan Air is geen Nederlands bedrijf. Maar in het algemeen begrijp ik die kreet ook niet.
Wat u kunt doen is naar een stenen reisbureau gaan, of ergens anders boeken.
Soms wil een andere browser gebruiken nog wel helpen of de browser sluiten met verwijderen van cache e.d. en opnieuw openen met een schone en lege browser.

panter22
door panter22 - Feb 13, 2018 om 08:40
6599 Antwoorden / Vragen
0

Misschien waren er minder dan 5 tickets tegen deze prijs beschikbaar. Rechts staat hoeveel er beschikbaar zijn. 
Mogelijk is er net iemand je voor geweest bij het boeken.
Gebeurt ook bij online kopen. Ben je al aan het betalen (toe) en is het product uitverkocht.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer