tontoos
door tontoos Oct 8, 2021 om 12:41
Vakantie & reizen

Voucher verlopen

Ik heb een voucher van Fletcher hotels van mijn zoon gekregen en omdat het corona tijd was hebben we het uitgesteld en wilden we deze herfst er gebruik van maken maar het bleek een maand verlopen te zijn.
Ik heb geprobeerd telefonisch contact te en heb meer dan een kwartier aan de telefoon gehangen maar helaas, ook heb ik een mail gestuurd en heb na enkele dagen nog geen antwoord.

3702 7 Rapporteer

Ja
door JannieBoe - Oct 8, 2021 om 14:24
124 Antwoorden / Vragen

Hallo, als je zelf annuleert/uitstelt dan kun je geen beroep doen op omstandigheden rond corona vrees ik. de voorwaarden van Fletcher staan hier. Een geldigheid van één jaar dus.
Maar goed, u hebt nog geen contact gehad met Fletcher, dus wellicht kunt in een gesprek toch nog een beroep op coulance doen. Wie weet, altijd proberen.

In die voorwaarden staat trouwens een passage over het terugbetalen van een resterende tegoed op de Fletcher vouchercode(s).
Als dat bij u van toepassing is moet u dat wel binnen 60 dagen regelen.

ne
door neodutchio - Oct 8, 2021 om 15:22
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Dat u wilde wachten is begrijpelijk, maar de hotels waren en zijn gewoon open. Wettelijk hebt u recht op niets, alles wat u toch krijgt is dan nooit meegenomen.

pino123
door pino123 - Oct 8, 2021 om 15:24
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Dat het corona tijd is doet niets af aan dat het wel mogelijk was, al geruime tijd om de voucher te verzilveren. U zal toch hierover contact moeten leggen om misschien voor coulance in aanmerking te komen.

Hieronder staan nog wat mogelijkheden om in contact te komen met Fletcher:

Vraag: Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?

Antwoord: Wil het online reserveren niet lukken of heeft u nog vragen? Stel dan gerust uw vraag aan een van onze receptiemedewerkers. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en zaterdag en zondag van 10:00 tot 17:00 uur op telefoon nummer: +31 (0)347 - 750 430 te bereiken. U kunt ook een e-mail sturen naar receptie@fletcher.nl

panter22
door panter22 - Oct 8, 2021 om 15:44
6599 Antwoorden / Vragen
tontoos
door tontoos - Oct 10, 2021 om 10:51
32 Antwoorden / 14 Vragen

Helaas heb ik even te snel gepost bij vraag en antwoord, heb een reactie gekregen van Fletscher en kan voor € 10 mijn voucher verlengen.

Ja
door JannieBoe Oct 10, 2021 om 13:36
124 Antwoorden / Vragen

Fijn dat het gelukt is! En heel schappelijk opgelost van Fletcher. Goeie reis.

de
door de vosjes - May 4, 2022 om 12:30
1 Antwoorden / 1 Vragen

Vouchers Fletcher hotels is volgens mij beduvelarij!
Ik heb ook vouchers van Fletcher, maar ben al 3 mnd bezig om een hotelletje te boeken in de omgeving van Drente/Overijssel zonder resultaat! Moet maximaal 28 dagen van te voren boeken en alles staat dan in rood. Dit klopt zeker niet, als je gewoon zonder voucher boekt dan kan dit wel.
Wie loopt ook tegen dit probleem op?

in
door inno1 May 4, 2022 om 13:35
115 Antwoorden / Vragen

Dat is mij ook wel eens overkomen bij Fletcher. Voucher boekingen zijn in aantal beperkt per hotel. Sommige bestemmingen zijn dan veel eerder vol dan andere. Ik vind er niks beduvelarij achtig aan. Zo werken alle aanbiedingen bij alle hotels. Op is dan gewoon op - in die maand.

ne
door neodutchio May 4, 2022 om 14:05
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Deze vouchers zijn bedoeld om de rustige momenten op te vullen. En natuurlijk is een hotel niet gek, ze gaan niet teveel mensen toelaten die niet volledig willen betalen. De keuze is dus altijd beperkt.

pe
door pebk May 4, 2022 om 14:20
579 Antwoorden / 0 Vragen

@NEO
Hoezo niet volledig willen betalen? Het gaat om mensen die al betaald hebben. Dat Fletcher het geld al uitgegeven heeft kun je niet de gasten toch niet verwijten? Dat is gewoon bedrijfsrisico.

ne
door neodutchio Jun 26, 2022 om 22:48
5129 Antwoorden / 12 Vragen

@PEBK, een hotel heeft een standaard bezetting. Ze weten het hele jaar hoeveel kamers ze wanneer in welk hotel bezet hebben. Waar de vouchers voor bedoeld zijn is om in de rustige periode de bezetting omhoog te halen. Als ze weten dat in de zomerperiode er een bezetting is van 90%, dan hoeven ze geen extra kamers goedkoop weg te geven. Daarintegen is het in de eerste week van januari een stuk rustiger. Personeel is er, maar veel minder werk. Op dergelijke momenten kan je dus via een voucher een kamer boeken.
Zo krijg je dus dat je in de drukkere periodes wel rechtstreeks kan boeken tegen normale prijzen en niet via een voucher.

Felix42
door Felix42 - Jun 26, 2022 om 22:11
2 Antwoorden / Vragen

Hmmm Normaal moeten ze antwoorden? Heb je de dagen ook geprobeerd?

ne
door neodutchio Jun 26, 2022 om 22:44
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Wie moeten antwoorden en wie moeten welke dagen geprobeerd hebben? Dit topic is van oktober 2021